بازدید 2123
در راستای ارتقای سطح رضایت مشتریان:

اشتراک امدادی 15 روزه سفر امداد خودرو سایپا رسما رونمایی شد

در راستای رضایت مندی دارندگان خودرو های سواری سایپا و همچنین سایر دارندگان خودروهای تولید داخل و خارج، از اشتراک 15 روزه سفر شرکت امداد خودرو سایپا رونمایی شد.
کد خبر: ۱۲۱۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 10 January 2024

اشتراک امدادی 15 روزه سفر امداد خودرو سایپا رسما رونمایی شد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز، با توجه به ماه های پایانی سال و آغاز موج سفرهای نوروزی، شرکت امداد خودرو سایپا با رونمایی از بسته جدید خدمات امدادی خود تحت عنوان امداد سفر رونمایی کرد.

 بسته 15 روزه اشتراک امداد سفر براساس خدمات قابل ارائه در اشتراک 365 روزه نقره ای شرکت امداد خودرو سایپا طراحی شده و مشتریان می توانند نسبت به خرید آن فقط با قیمت 67 هزارتومان اقدام کنند.

رفع نقص خودرو درصورت امکان در محل، حمل خودرو به نزدیکترین نمایندگی مرتبط با خودرو در صورت نقص فنی یا هر حادثه دیگر، باتری به باتری و همچنین تعویض باتری، تعویض لاستیک پنچر با زاپاس سالم، تعویض تسمه ها، پرداخت هزینه حمل به مشتری در صورت عدم امکان ارائه خدمت، پرداخت هزینه انتقال سرنشین در موارد ناشی از تصادف یا حوادث دیگر مطابق سقف تعیین شده، از جمله خدماتی است که مشتریان با خرید این اشتراک از مزایای آن برخوردار می شوند.

   مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به سایت شرکت امداد خودرو سایپا به نشانی www.emdadsaipa.ir یا از طریق نصب اپلیکیشن امداد و همچنین تماس با شماره تلفن 02184444 نسبت به خرید اشتراک 15 روزه سفر و سایر بسته های خدمات امدادی90 روزه یا یکساله اقدام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست