بازدید 1284

نکات انتخاب وکیل خانواده ایرانی مناسب

کد خبر: ۱۲۱۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ 09 January 2024

نکات انتخاب وکیل خانواده ایرانی مناسب

درد و دل کردن و راهکار گرفتن از یک هموطن و هم زبان همیشه بهتر است. برای کسانی که در خارج از کشور به مشکلات حقوقی برخورد می کنند نکات انتخاب وکیل خانواده ایرانی مناسب اهمیت زیادی دارد. زیرا رساندن مقصود و پیام به یک هم زبان راحت تر است و در مقابل حرف های او نیز راحت تر درک می شود.

چرا باید یک وکیل خانوادگی داشته باشید؟

هر کشور قوانین مربوط به خود را دارد. قوانین حقوقی کشورهای آمریکا و کانادا با ایران متفاوت است. حتی ممکن است به دلیل تفاوت زبان نتوانید از حقوق خود دفاع کنید. داشتن یک وکیل ایرانی در آمریکا و کانادا که هم زبان باشد، برای اینکه بتوانید دقیقا موضوع را برای او شرح دهید و او کاملا منظورتان را متوجه شود، ضروری است.

وکیل خانواده ایرانی به چه کار می‌آید؟

یک وکیل مجرب و موفق در هر حوزه‌ای می‌تواند کار شما را راه بیاندازد. اگر در کانادا یا آمریکا ساکن هستید باید از قوانین آن کشور پیروی کنید. در مسائل خانوادگی مانند دعواهای مالکیتی یا انحصار وراثت وکیل خانواده ایرانی لازمتان می‌شود. به کار بستن نکات انتخاب وکیل خانواده ایرانی مناسب به شما در این انتخاب کمک زیادی می‌کند.

این وکیل‌ها قوانین مربوط به مسائل خانوادگی هر کشور را به خوبی می‌دانند و برای حل مشکل هر فرد با توجه به قوانین اقدام می‌کنند. با این حال برخی مسائل بر طبق قانون کشوری که ساکن هستید انجام نمی‌شود.

مهم‌ترین دلایل انتخاب وکیل خانواده در خارج از ایران

مهمترین دلیلی که باید برای مسائل حقوقی و خانوادگی خود وکیل خانواده ایرانی بگیرید، تفاوت قوانین است. قوانینی مانند ثبت ازدواج باید از قبل توسط وکیل به شما تفهیم شود. برای ازدواج نیز نیاز به گواهی و مجوز محل سکونت است که باید اداره امور شهری دریافت شود. بنابراین، اگر وکیل نداشته باشید در پیچیدگی این مسائل گم می‌شوید.

چند نکته طلایی برای انتخاب بهترین وکیل

داشتن وکیل خانواده ایرانی در یک کشور غریب زبان موهبت است. برای انتخاب یک وکیل مناسب باید برخی نکات را رعایت کنید. به کمک این نکات می‌توانید از بین چند وکیل، مجرب‌ترین و باسابقه‌ترین را انتخاب کنید

سابقه درخشان؛ وکیل با سابقه یا بد سابقه؟

قبل از هر چیز به سابقه وکیل نگاه کنید. داشتن یک سابقه کاری خوب حرفه‌ای بودن فرد را نشان می‌دهد. اینکه در چه پرونده‌هایی برنده یا بازنده شده است، جزو سوابق یک وکیل است.

مبلغ پرداختی؛ دستمزد نجومی یک وکیل

معمولا دستمزد وکلای خانواده ایرانی در کانادا بر اساس ساعات کار و سایر هزینه‌ها محاسبه می‌شود. این هزینه‌ها معمولا شامل کپی کردن مدارک،  رفت‌وآمد و  حضور در دادگاه، هزینه‌های جانبی کار روی پرونده و غیره هستند. حتما یک ریز صورت حساب از دفتر وکالت وکیل مورد نظر خود درخواست کنید. وکیل‌های حرفه‌ای پیش از تایید درخواست شما اقدام به عقد قرارداد می کنند. طی آن قرارداد، تمام مسائل و جزئیات هزینه‌ها را کاملا برای شما توضیح می‌دهند.

جنبه حرفه‌ای کار؛ وکیل کارکشته

یک وکیل خوب باید کاملا به حرف‌های شما گوش دهد. حرف‌های شما را بفهمد و با توجه به سخنان شما به سوالاتتان پاسخ دهد. به همین دلیل بهتر است یک وکیل ایرانی زبان و هموطن انتخاب کنید. وکیل حرفه‌ای همواره در دسترس است و حتی در ساعات غیر کاری به تماس‌های شما جواب می‌دهد. شما نیز بهتر است از قبل تمام سوالات خود را آماده کرده باشید و در زمان ملاقات نیز تمام نکاتی که وکیل بیان می‌کند را نت برداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت https://www.iranianattorney.org سر بزنید

توجه داشته باشید که این مطلب راهنمایی عمومی برای انتخاب وکیل ایرانی است و نکات قانونی را پوشش نمی‌دهد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست