بازدید 74314
نود و چهارمین روز جنگ غزه

تبادل آتش سنگین بین حزب الله و اسرائیل+ فیلم/ضربه مهلک حماس به اسرائیل با یک تکنیک اطلاعاتی/نبرد شدید با ارتش اسرائیل در شهر خانیونس

جنگ غزه در شرایطی وارد نود و چهارمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 08 January 2024

تبادل آتش سنگین میان حزب الله و اسرائیل+ فیلم/ضربه مهلک حماس به اسرائیل با یک تکنیک اطلاعاتی

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد نود و چهارمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

هلاکت ۹ نظامی صهیونیست در غزه
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۲۲:۴۵

منابع صهیونیستی دوشنبه شب گزارش دادند، دستکم ۹ نظامی صهیونیست در غزه در شبانه روز گذشته به هلاکت رسیدند.

 منابع صهیونیستی اعلام کردند، در شبانه روز گذشته و در جریان ۲ عملیات جداگانه در غزه ۹ نظامی صهیونیست کشته و شماری نیز زخمی شدند.

منابع صهیونیستی افزودند، امروز برای ارتش رژیم صهیونیستی سخت ترین روز از آغاز جنگ علیه غزه بوده است.

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس پیش تر اعلام کرده بود، تلاش نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی برای آزادی یک اسیر در مرکز غزه را ناکام گذاشته است.

مقام آمریکایی: آمریکا انتظار دارد جنگ غزه در چند هفته آینده پایان یابد
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۲۱:۲۳

 یک مقام ارشد دولت آمریکا که همراه آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه این کشور  در سفر وی به منطقه خاورمیانه به سر می برد، اعلام کرد واشنگتن انتظار دارد جنگ غزه طی چند هفته آینده پایان یابد.

 این مقام دولت ارشد جو بایدن روز دوشنبه به وقت محلی به شبکه خبری ان بی سی نیوز آمریکا گفت: انتظار می رود بلینکن در جلسات این هفته به اسرائیل بگوید که باید هر چه زودتر عملیات نظامی خود را خاتمه دهد و از هدف گیری بهتر برای کاهش تعداد تلفات غیرنظامیان استفاده کند.

همزمان، به گفته چندین مقام ارشد آمریکایی، رهبران کشورهای خاورمیانه در جریان سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به منطقه به وی هشدار داده اند که احساسات ضد آمریکایی و اسرائیلی در میان جامعه عرب به دلیل تلفات گسترده غیرنظامیان در غزه درحال افزایش است.

به گفته این مقامات، رهبران عرب پیام مشابهی را به هیاتی از سنای آمریکا که این هفته از منطقه بازدید کرده بود، اعلام کردند.

این منابع گفتند که این احساس ضد آمریکایی مردمی با تصاویر فاجعه بار از ویرانی حملات نظامی اسرائیل تقویت می شود. اگرچه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل از ماه ها جنگ صحبت کرده است.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده در بحبوحه ترس از اینکه جنگ (رژیم) اسرائیل و حماس به یک درگیری منطقه‌ای بزرگتر تبدیل شود برای چهارمین بار پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ماه)، با هدف رایزنی با مقام‌های برخی کشورها راهی خاورمیانه شده است.

متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در این باره گفت که بلینکن در این سفر دوره ای ضمن دیدار با همتایانش در ترکیه، یونان، اردن، قطر، امارات، عربستان، سرزمین های اشغالی فلسطین، مصر و کرانه باختری درباره برخی مسائل تعیین کننده گفتگو و تبادل نظر خواهد کرد.

نتانیاهو و گالانت: جنگ غزه به پایان خود نزدیک نشده است
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۲۰:۳۸

 بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کردند جنگ در غزه و شمال سرزمین های اشغالی در آستانه پایانش قرار ندارد.

 نتانیاهو و گالانت در نشست فراکسیون حزب لیکود در کنست عنوان کردند «جنگ برای ماهها ادامه خواهد داشت».

به دنبال تشدید اختلافات بین مقامات صهیونیست درباره مدیریت پیامدهای جنگ غزه و ناکامی در دستیابی به اهداف تعیین شده، یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون این رژیم با تأکید بر اینکه کابینه این رژیم صلاحیت مدیریت جنگ را ندارد تصریح کرد: بنیامین نتانیاهو صلاحیت ریاست کابینه و نخست وزیری را ندارد.

یائیر لاپید افزود: بنی گانتس، غازی ایزنکوت و جدعون ساعر باید از کابینه نتانیاهو خارج شوند؛ زیرا این کابینه صلاحیت مدیریت جنگ و نتانیاهو صلاحیت نخست وزیری و ریاست کابینه را ندارد.

ایران ترور «وسام حسن طویل» از فرماندهان حزب‌الله را شدیدا محکوم کرد
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۲۰:۱۵

ناصر کنعانی دوشنبه شب روی آوردن رژیم صهیونیستی به عملیات های زبونانه تروریستی را دلیل ضعف و درماندگی آشکار این رژیم در بُعد نظامی و ضربات دردناک وارده بر هیمنه پوشالی آن در معرکه های میدانی از جمله در نوار غزه دانست و افزود: اینگونه اقدامات شرورانه هرگز نخواهد توانست جبران کننده شکست ترمیم‌ناپذیر رژیم در طوفان‌الاقصی و نیز سه ماه جنگ افروزی آن علیه ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه غربی باشد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور ضمن هشدار به جامعه جهانی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به تلاش های آشکار و ماجراجویانه رژیم صهیونیستی بمنظور گسترش دامنه درگیری و جنگ در منطقه افزود، تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطین در غزه و کرانه غربی و همزمان نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی لبنان و سوریه و توسل آشکار این رژیم غاصب به تروریسم سازمان یافته، خطری فوری برای صلح و امنیت منطقه ای و جهانی است و بی تردید رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان آن مسئول قطعی پیامدهای ناشی از اینگونه اقدامات تروریستی و ماجراجویانه هستند.

کنعانی با تجلیل از حمایت شرافتمندانه لبنان از ملت فلسطین در مقابل رژیم جنایت پیشه اسرائیل، شهادت فرمانده مجاهد وسام حسن طویل را به دولت، ملت و حزب الله لبنان بویژه خانواده آن شهید گرانقدر تبریک و تسلیت گفت و بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از وحدت، انسجام، ثبات و امنیت لبنان و نیز حق دفاع مشروع و بازدارنده آن در مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

اسرائیل: مرحله جدید جنگ آغاز شده است
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۰

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که این رژیم پس از تحمل چند هفته فشار از سوی متحدان غربی خود برای کاهش تلفات غیرنظامی جنگ غزه، بالاخره مرحله جدیدی از حملات خود به غزه را آغاز کرده که شدت آن نسبت به گذشته کمتر است.

 «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت رژیم اشغالگر ورود به یک مرحله جدید را آغاز کرده که شامل کاهش نیروهای نظامی در غزه و کاهش حملات هوایی است.

همزمان با شکست‌های میدانی اشغالگران در غزه، این سخنگو در گفت‌وگو با نیویورک‌تایمز مطرح کرد که جنگ غزه وارد مرحله تازه‌ای شده و رژیم صهیونیستی نیروهای نظامی خود در غزه را کاهش خواهد داد؛ امری که از سال میلادی جدید آغاز شده است.

حمله موشکی به کریات شمونه همزمان با سفر نتانیاهو
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۱

 منابع رسانه‌ای عصر امروز (دوشنبه) از اصابت موشک به شهر کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی همزمان با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این شهر خبر دادند.

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کردند که همزمان با سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به شهر مرزی کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی، چند موشک ضد زره شلیک شده از لبنان به این شهر اصابت کرده است.

نتانیاهو نیز در سخنانی حین بازدید از کریات شمونه گفت: ما برای بازگرداندن امنیت به مرزهای شمالی خود هر کاری لازم است انجام خواهیم داد و آنها (حزب الله) نباید با ما درگیر شوند.

بن گویر: کابینه جنگ صلاحیت تصمیم‌گیری درباره جنگ غزه را ندارد
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۸

در ادامه سربرآوردن کوه یخ اختلافات میان صهیونیست‌ها، «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم اشغالگر کابینه جنگ این رژیم را فاقد اختیارات و صلاحیت برای تصمیم‌گیری درباره جنگ غزه دانست.

به گزارش خبرگزاری سما، ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این باره گفت: کابینه جنگ صلاحیت و اختیار تصمیم گیری مبنی بر وارد شدن به مرحله عملیات محدود در غزه را ندارد.

این اظهارات درحالی بیان شده است که منابع خبری از اختلافات شدید میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پرده برداشته‌اند و گفته می‌شود که آمریکا مقامات رژیم اشغالگر را برای محدود کردن حملات به غزه تحت فشار قرار داده است.

« یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با اذعان به تاثیر عملیات طوفان الاقصی بر این رژیم و ایجاد ناامنی برای توده صهیونیست ها، از آنچه "آغاز ورود از مرحله نبرد فشرده در غزه به مرحله عملیات ویژه" خواند، خبر داد.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی سه عضو اصلی و ۲ عضو ناظر دارد. نتانیاهو و گالانت و گانتس اعضای اصلی و آیزنکوت و «رون درمر» اعضای ناظر این شورا هستند.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در گزارشی درباره تشدید اختلافات بین اعضای شورای جنگ و کابینه رژیم صهیونیستی نوشت: «بنی گانتس» (رهبر حزب اتحاد)، «گادی آیزنکوت» (رئیس سابق ستاد مشترک ارتش و عضو حزب اتحاد) و «هیل تراپر» (عضو حزب اتحاد) اعلام کردند که در جلسه (دیروز یکشنبه) کابینه به خاطر حمله اخیر «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت و «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی به «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل شرکت نکرده اند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» اخیرا درباره اختلافات بین اعضای تندرو و میانه رو کابینه رژیم صهیونیستی نوشت: اکنون دو کابینه جدا و مستقل در اسرائیل وجود دارد؛ کابینه «بزللل اسموتریچ» - «ایتامار بن گویر» (وزرای دارایی و امنیت داخلی) و کابینه «بنی گانتس- گادی آیزنکوت» (وزیر پیشین جنگ و رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش).

در این گزارش آمده است که هر یک از این کابینه‌ها برنامه‌ها، اولویت‌ها و اهداف ویژه خود را دارند و نتانیاهو بین این دو مانور می دهد و تلاش می کند هر دو طرف را راضی نگه دارد.

شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه/ شمار شهدای خبرنگار به ۱۱۱ نفر رسید
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۱

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (دوشنبه) از شهادت یک خبرنگار دیگر در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و افزایش شماری شهدای خبرنگار به ۱۱۱ نفر خبر دادند.

خبرگزاری «شهاب» در این باره گزارش داد که «عبدالله ایاد بریص» خبرنگار فلسطینی در جریان بمباران خانه‌اش در خانیونس به شهادت رسید.

برپایه این گزارش، در این حمله وحشیانه صهیونیست‌ها چند عضو خانواده بریص نیز به شهادت رسیدند. با احتساب عبدالله ایاد بریص، شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۱۱ نفر رسید.

یکشنبه نیز دفتر اطلاع رسانی دولتی فلسطین در نوار غزه از شهادت دو خبرنگار فلسطینی به نام‌های «حمزه وائل الدحدوح» فرزند وائل الدحدوح خبرنگار شبکه الجزیره و «مصطفی ثریا» خبر داده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به خودروی این دو خبرنگار که برای پوشش خبری در حال حرکت بودند، آنها را به شهادت رساند.

شهادت یک فرمانده حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۲

حزب‌الله لبنان از شهادت یک فرمانده خود در جریان حملات امروز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مقاومت اسلامی با سربلندی و افتخار در سوگ شهادت فرمانده مجاهد وسام حسن طویل «الحاج جواد» از شهرک «خربه سلم» در جنوب لبنان که در راه قدس به شهادت رسید، نشسته است.

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که یک فرمانده ارشد حزب‌الله را در جنوب لبنان به شهادت رسانده‌اند.

شهادت یک فرمانده حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی

انتقال ۲۴۷۸ نظامی زخمی فقط به یک بیمارستان رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۳

یمارستان "سوروکا" در منطقه "بئرالسبع" در سرزمین های اشغالی امروز (دوشنبه) اذعان کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ۲ هزار و ۴۷۸ نظامی زخمی صهیونیستی فقط به این بیمارستان منتقل شده اند که جراحت ۱۴ نفر شدید است و درمان ۳۵ نفر از آنها همچنان ادامه دارد.

ارتش رژیم اسرائیل رسما فقط به زخمی شدن ۲۳۰۰ نظامی و هلاکت ۵۰۰ نظامی و افسر خود در طول جنگ غزه اذعان کرده است.
به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شمار شهدای غزه به ۲۲ هزار و ۸۳۵ نفر رسید
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۱

با ادامه بمباران های وحشیانه مناطق مختلف مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی نوار غزه توسط بمب افکن های رژیم صهیونیستی، وزارت اطلاع رسانی غزه از افزایش شمار شهدای فلسطینی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به نوار غزه به ۲۲ هزار و ۸۳۵ نفر خبر داد.

براساس اعلام این وزارتخانه، ۱۰ هزار نفر از شهدا کودک و ۷ هزار نفر دیگر زن هستند.

شمار زخمی های فلسطینی ها نیز به ۵۸ هزار و ۴۱۶ نفر رسید.

نبرد شدید با ارتش اسرائیل در شهر خانیونس
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۰

گردان‌های مجاهدین از حملات راکتی به نظامیان صهیونیست در محورهای نبرد در نوار غزه خبر داد.

 گردان‌های مجاهدین امروز اعلام کرد که رزمندگان آن با راکت‌های «اف۹» محل های تجمع ‌نظامیان رژیم صهیونیستی و ادوات و تجهیزات آن‌ها در محورهای مختلف غزه را هدف قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت و نیروهای صهیونیستی در محوطه دانشکده علوم و فناوری واقع در جنوب شرقی شهر خانیونس در جنوب نوار غزه رخ داده است.

پیش از این بیمارستان سوروکا در شهر بئر السبع در سرزمین های اشغالی یکشنبه شب اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته هشت نظامی مجروح دیگر در غزه به این بیمارستان منتقل شدند.

دیدار گالانت و مایک پنس درباره غزه
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۶

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان دیدار با یکدیگر در تل‌آویو به بررسی تحولات غزه پرداختند.

 یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در تل‌آویو دیدار کرد.

براساس گزارش وبگاه شبکه روسیا الیوم، گالانت و پنس در جریان این دیدار چالش‌های پیش روی رژیم صهیونیستی در منطقه و تحولات جنگ علیه غزه را مورد بررسی قرار دادند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان این دیدار در تقلا برای توجیه کشتار غیرنظامیان بی‌گناه در غزه و مقصر جلوه دادن مقاومت مدعی شد: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که جهان فراموش کند همه چیز از کجا شروع شد؛ در هفتم اکتبر، جنبش حماس به شدت به اسرائیل حمله کرد. حماس به ارزش‌ها و شیوه زندگی مشترک ما حمله کرد. تا زمانی که عزیزانمان را به وطن بازنگردانیم و تا زمانی که حماس نابود نشود، نمی‌توانیم توقف کنیم و می‌دانیم که شما در کنار ما هستید.»

گالانت بر اهمیت حفظ حمایت قوی آمریکا از رژیم صهیونیستی برای دستیابی به اهدافش در غزه تاکید کرد.

دو طرف در جریان این دیدار درخصوص همکاری میان موسسات نظامی در تمامی زمینه‌ها از جمله تبادل دانش و اطلاعات عملیاتی، رایزنی‌های اطلاعاتی و سیاست‌های استراتژیک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان این نشست گالانت از مایک پنس به دلیل دوستی طولانی‌مدت و مشارکت وی در روبط میان آمریکا و رژیم صیونیستی طی دوران کاری خود و همچنین پایبندی وی به امنیت دولت رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

مایک پنس روز جمعه با شماری از سربازان رژیم صهونیستی در مرزهای شمالی دیدار کره بود.

النجباء عراق پس از حمله به حیفا: این یک پیام روشن برای تل‌آویو است
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۴

 «حسین الموسوی» سخنگوی جنبش النجباء عراق تاکید کرد که حمله اخیر به حیفا و هدف قرار دادن عمق فلسطین اشغالی پیامی روشن برای رژیم اشغالگر اسرائیل داشت و نشان داد که محور مقاومت هرگز از اهداف راهبردی‌ خود در منطقه دست نمی‌کشد.

وی درگفت‌وگو با شبکه المیادین تصریح کرد: «مقاومت عراق قادر است که به مناطقی دورتر از حیفا نیز دست یابد و شرایط مناسبی برای توسعه سلاح‌های خود می‌یابد».

سخنگوی جنبش النجباء در ادامه افزود: «هدف قرار دادن حیفا یک امر آنی و لحظه‌ای نیست، بلکه یک سیستم یکپارچه برای مقابله با آنچه رژیم اسرائیل و آمریکا انجام می دهند، است. هدف مقاومت این است که نقشه آمریکا در منطقه را بر هم بزند و تلاش‌های اشغالگر غزه را بی‌اثر کند..مقاومت قادر است این نبرد را برای مدتی طولانی مدیریت کند، زیرا دارای قابلیت‌هایی است که به آن، این امکان می دهد».

فارن پالیسی: تونل‌ها، بزرگترین چالش اسرائیل در جنگ با حماس است
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۳

فارن پالیسی در مطلبی با بیان اینکه انهدام تونل‌های پیچیده حماس توسط رژیم صهیونیستی کند و سخت پیش می‌رود، آن را بزرگترین آسیب‌پذیری اسرائیل در جنگ با حماس توصیف کرد.

به گزارش این نشریه آمریکایی، انهدام شبکه زیرزمینی حماس توسط اسرائیل کند و سخت پیش می‌رود.

به نوشته فارن پالیسی، تونل‌های حماس که شبکه‌ای پیچیده و برای اختفای نیروهای این گروه و اسرا است درواقع بخش مهمی از زیرساخت‌های نظامی این گروه بشمار می‌رود. سازه‌هایی که به اذعان نگارنده این مطلب بزرگترین آسیب‌پذیری اسرائیل در جنگ با حماس است.

نویسنده در ادامه با طرح این دو پرسش که اسرائیل تا چه اندازه به نابودی شبکه تونل‌های حماس نزدیک شده است؟ و چه مدت طول می‌کشد تا به‌طور کامل بر این تهدید غلبه کند؟ آورده است: جنگ‌های تونلی همواره یکی از مرگبارترین و پیچیده‌ترین انواع نبردها بوده‌اند. به‌عنوان مثال در طول جنگ جهانی اول، هزاران سرباز انگلیسی در حال تخریب مواضع زیرزمینی آلمان کشته شدند. سال‌ها بعد هم آمریکا تلاش زیادی برای شکست دشمنان در اعماق تونل‌های ساخته شده در ویتنام، افغانستان و عراق کرد و اکنون اسرائیل این را به خوبی می‌داند.

فارن پالیسی می‌افزاید: به همین دلیل رژیم صهیونیستی با برخورداری از پیشرفته‌ترین قابلیت‌های نظامی در کشف، نقشه‌برداری، خنثی سازی و انهدام تونل‌ها وارد جنگ کنونی با حماس شده است. اما این امر نه تنها مانع حماس در حفاری‌ها نشده بلکه چالش جنگ در زیرزمین را برای اسرائیل افزایش داده و سبب شده حتی یگان‌های حرفه‌ای ارتش اسرائیل به دلیل ورود به این تونل‌های بمب‌گذاری شده متحمل خسارت جدی شوند.

در بخش دیگری از این گزارش در زمینه چگونگی ساخت این تونل‌ها آمده است: ساختارهای ابتدایی این گروه در اوایل دهه ۲۰۰۰ بر اساس تقویت با تخته‌های چوبی بود. اما شبکه‌های کنونی عمیق‌تر و مستحکم‌تر هستند و حماس در ساخت آنها از فناوری‌های پیشرفته استفاده کرده و توانسته در طول سال‌های گذشته قابلیت‌های زیرزمینی خود را ارتقا دهد.

از همین رو سربازان اسرائیلی، برای پیشروی در این مارپیچ خطرناک باید رویکردی سیستماتیک در پیش بگیرند و با استفاده از بولدوزرهای زرهی زمین را پاکسازی کرده تا منافذ تونل را پیدا کنند.

این روزنه‌ها که به چاله‌های تونل معروف هستند، درواقع منافذ مرگبار مخفی هستند که از نظر اندازه و شکل متفاوت بوده و عموما در آنها تله‌های انفجاری کار گذاشته شده است.

این چاله‌ها به نیروهای حماس امکان می‌دهد از زمین بیرون آمده و به سمت نیروهای اسرائیلی شلیک کنند و در عرض چند ثانیه دوباره ناپدید شوند.

این نشریه با اشاره به همین موارد، اضافه کرد که اسرائیل نمی‌تواند کل شبکه تونل‌های حماس را شناسایی یا نقشه‌برداری کند. چراکه برای پیروزی دستکم باید دو سوم زیرساخت‌های زیرزمینی حماس را نابود سازد.

در بخش دیگری از این گزارش به تصمیم اسرائیل برای فرستادن آب دریا به داخل تونل‌ها اشاره شده است؛ اقدامی که بنا بر استدلال نویسنده تنها در صورتی می‌تواند موثر باشد که آب با حجم و فشار بالا تزریق شود تا تخریب کامل ساختار تونل انجام گیرد.

هرچند چالشی که اسرائیل پس از فرستادن آب دریا با آن روبرو می‌شود دور از دسترس بودن برخی تونل‌ها از خط ساحلی و امکان نگهداری اسرا در آنجا باشد که ممکن است صهیونیست‌ها را به کل از انجام این تصمیم منصرف سازد.

در نهایت باید بدانیم در حالیکه اسرائیل هر روز برای نابودی شبکه زیرزمینی حماس اقدام می‌کند، هر روز تونل‌های بیشتری کشف می‌شود. موضوعی که می‌تواند تکمیل این کار را بسیار طولانی سازد.

تبادل آتش سنگین میان حزب الله و اسرائیل+ فیلم

امروز (دوشنبه) منابع خبری رژیم صهیونیستی از اصابت چندین موشک مقاومت به شهرک صهیونیست نشین "کریات شمونه" در شمال فلسطین اشغالی بدون فعال شدن سامانه های هشدار خبر دادند.

تعداد بازدید : 3730

امروز همزمان ارتش رژیم صهیونیستی شهرک عیتا الشعب و اطراف شهرک های الضهیره، مروحین و الخیام در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی و توپخانه ای خود قرار داد.

شبکه الجزیره نیز از دقایقی قبل از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شهرک خربه سلم در جنوب لبنان خبر داد.

سازمان نجات کودکان: روزانه دست کم ۱۰ کودک در غزه معلول می‌شوند

سازمان نجات کودکان (Save the Children) یکشنبه شب در گزارشی نوشت که روزانه دست کم ۱۰ کودک در نوار غزه، یکی از پاهای خود را از دست می‌دهند.

 این نهاد بین المللی همچنین هشدار داد که بیشتر عملیات جراحی کودکان در غزه نیز بدون بیهوشی انجام می‌شود.

سازمان نجات کودکان اعلام کرد که یک هزار کودک در غزه از آغاز حمله رژیم صهیونیستی تاکنون، یک یا هر دو پای خود را در جنگ از دست داده‌اند.

در همین راستا، «جیسون لی» هماهنگ کننده سازمان نجات کودکان در فلسطین نیز گفت که رنج و درد کودکان غزه در این جنگ قابل تصور نیست.

ضربه مهلک حماس به اسرائیل با یک تکنیک اطلاعاتی

واحد امنیتی و اطلاعاتی مقاومت فلسطین با کشف تکنیک های ارتباطاتی شاباک (سرویس جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی) با مزدوران خود در غزه، ضربه مهلکی به تل آویو وارد کرد.

رای الیوم در مطلبی با اشاره به ضربه مهلکی که مقاومت فلسطین به جاسوسان رژیم صهیونیستی وارد کرده، آورده است: مشابه جنگ شدید و سختی که مقاومت فلسطین روی زمین و زیرزمین با ارتش رژیم صهیونیستی در غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر) دارد و همچنان تداوم دارد و تلفات و خسارات سنگینی به اشغالگران وارد شده است، نبردی بسیار شدید از نوعی دیگر هم میان دو طرف جریان دارد.

این رسانه نوشت: جنگی که مقاومت فلسطین از سال ها پیش با رژیم صهیونیستی دارد، کم اهمیت تر از جنگ میدانی نیست و آن نبرد با مزدوران و جاسوسانی است که در برخی موارد بسیار خطرناک تر و حساس تر و دشوارتر هستند، زیرا غیرمستقیم و پیچیده با بزرگترین و خطرناکترین شبکه سرویس اطلاعاتی در دنیا مواجه است. این روزها مقاومت در کنار نبرد با صهیونیست ها، ضربه مهلک دیگری به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی وارد آورده و راه های ارتباط شاباک با جاسوسانش در داخل غزه را کشف کرده است. این مساله پس از آن صورت می گیرد که این پرونده تا حد زیادی محرمانه بود و به ارتش رژیم صهیونیستی در تعیین اهداف داخل غزه و بمباران آن با دقت تمام کمک می کرد، زیرا جاسوسان ماموریت رصد و گرا دادن به دشمن صهیونیستی را داشتند.

رای الیوم آورده است: حال منابع وابسته به مقاومت اعلام کرده اند که جزئیات ارتباط جاسوسان با سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی فاش شده و نحوه ارتباط شاباک با مزدورانش در غزه آشکارا شده است. یک منبع امنیتی مقاومت از رصد فناوری جدید ارتباطاتی خبر داده که مزدوران شاباک در غزه در جریان عملیات طوفان الاقصی از آن استفاده می کنند؛ این رخداد پس از ضربات مهلک مقاومت رخ داده است.

این منبع بیان کرد: شاباک ضرباتی که مقاومت به آن وارد کرده را دریافته و از این روی به دنبال فناوری جدیدی است که ارتباط میان آن و مزدورانش را آسان کند. واحد فناوری امنیتی مقاومت، تکنیک جدیدی دارد که مزدور را هنگام استفاده از دستگاه پوشش می دهد تا در صورت افتادن این دستگاه به دست مقاومت، این دستگاه هیچ نشانه یا مدرکی از ارتباط قبلی با افسر شاباک را ثبت نکند.

منبع مذکور بیان کرد: تکنیک جدید عبارت از تراشه مشابه تراشه تلفن همراه است که یک بار در دستگاه تلفن همراه استفاده می شود و پس از برنامه ریزی روی دستگاه از بین می رود و این سیستم فعال شده و آماده دریافت ارتباطات افسران می شود، بدون اینکه تراشه ای در داخل آن باشد. این تکنیک جدید بسیار عالی است، به طوری که اگر تلفن همراه به دست فردی غیر از جاسوس هم بیفتد، شکی بر جای نمی گذارد.

این منبع از دستیابی مقاومت به نحوه کشف این تکنیک بدون اینکه جزئیات بیشتری دهد، خبر داد.

منبع مذکور از تحرکات مستمر سازمان های امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی برای توسعه تکنیک ها سخن گفت و به تلاش های شبانه روزی یگان امنیتی مقاومت برای مقابله با جاسوسان و کشف تکنیک های جدیدی که مزدورانش از آن استفاده می کنند نیز اشاره کرد.

رای الیوم در ادامه آورده است: ناظران امور، کشف نحوه ارتباط مزدوران با سازمان امنیتی رژیم صهیونیستی را ضربه امنیتی قوی و شوک آور به اشغالگران قلمداد کردند، زیرا این رژیم تا حد زیادی به اطلاعات مزدوران برای رصد اهداف و بمباران آن تکیه دارد و خنثی کردن ارتباط مزدوران با نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم را در اهداف و بمباران کور خواهد کرد. جاسوسان مایه ترس فلسطینیان هستند، زیرا در کنار مردم هستند و تشخیص آنها از افراد معمولی دشوار است. رژیم صهیونیستی طی ۶۰ سال مزدوران زیادی را جذب کرده است و هر مزدوری بر حسب زمان و مکان ماموریت متفاوتی دارد. سوالی که مطرح می شود این است که این پدیده شنیع که بدنه داخلی فلسطینی را می درد، کی تمام می شود؟

حماس: کشورهای اسلامی از اسراییل در دادگاه لاهه شکایت کنند

عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از کشورهای عربی و اسلامی خواست که در دادگاه لاهه، علیه رژیم صهیونیستی شکایت کنند.

به گزارش خبرگزاری سما، «سامی ابو زهری» از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت: از اینکه هیچ دادخواستی از سوی کشورهای عربی و اسلامی در دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه علیه جنایات‌ و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین در حمایت از شکایت آفریقای جنوبی در این زمینه صورت نگرفت، ناخرسند هستیم.

وی افزود: کشورهای عربی و اسلامی باید وضعیت را درک کنند، زیرا این سکوت رسمی به معنای دادن اختیار به رژیم صهیونیستی برای از بین بردن غزه است.

دیوان بین المللی دادگستری اخیرا از شکایت آفریقای جنوبی به این مرجع قضایی درباره نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه خبر داد و اعلام کرد، آفریقای جنوبی شکایتی علیه رژیم اسرائیل به دلیل نقض کنوانسیون نسل کشی ارائه کرده است. مبنای شکایت آفریقای جنوبی این است که رژیم اسرائیل اقداماتی را با هدف پاکسازی قومی در غزه انجام داده است.

از سوی دیگر، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی شکایت آفریقای جنوبی در دیوان بین المللی دادگستری را بی‌اساس خواند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶۹
مغز براندازان هم اکنون
حماس ضربه مهلکی به اسراییل زده. ما که چیزی ندیدیم.

مغز براندازان سه ماه پیش در ۷ اکتبر
حماس از دیوار رد شده و به اسراییل حمله کرده. ما که چیزی ندیدیم.

مغز براندازان چند سال پیش
گلوبال هاک آمریکا رو زدین. ما که چیزی ندیدیم.

تشخیص
سنسور روغن مغز خراب است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
کجایند سلبیریتی ها گوگولی و لطیف طرفدار حقوق بشر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
ارتش بی عرضه چهارم جهان چرا حماس را نابود نمی کند با کمک ناو امریکا با کودکان و زنان پیر می جنگد اول؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
جناب متخصص مغز درود معلوم نیست چند نفر به روغن سوزی افتاند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
خودت مینویسی،خودت هم از خودت تشکر میکنی،یه ساندیس دوبل هم به خودت جایزه میدی لابد؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
عشقی عشق
دمت گرم
گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
اگر واقعا حماس در دو جبهه نظامی و اطلاعاتی ضربه سنگینی به اسراییل وارد کرده و میکند و از طرفی از عراق یمن و سوریه و لبنان دارند به اسراییل ضربه میزنند ..پس دیگه چرا دنبال آتش بس هستند اسراییل که با سیاست از بین نمیره بلکه باید جنگید ..جنگ نیز هزینه مالی و جانی داره......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
غزه که دیگه قابل سکونت نیست این چه شکستیه که برای اسرائیل هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
معلوم نیست این متخصص مغز بیسواد توسط چه شخص یا نهادی سفارش شده است که تابناک مرتبا مزخرفات بی مزه او را منتشر میکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
در هیچ سایت رسمی به این شکلی که این متخصص مضحک و مسخره و دلقک به کاربران اهانت میکنه تا حال کسی ندیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
کاربران بزرگوار ؛

یک گروه هستند که ضلع سوم مثلثی هستند که دو ضلع دیگرش اسراییل و روسیه هستند
تمام هم و غمشون اینه که ایران را وارد جنگ با امریکا بکنند
واقعا باید مواظب این گروه بود
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
اره عزیزم دو ماهه حماس داره ضربات مهلک میزنه و روزی ۳۰ هزار سرباز اسرائیلی دارن میمیرن . پس لطفا تا پایان اسرائیل درخواست آتش‌بس نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
دمت گرم گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
وسام الطویل،

از فرماندهان ارشد حزب الله در حمله

پهبادی دیروزاسراییل به جنوب لبنان

تـــــرور شد.

نام برده فرمانده گردان تکاوران رضوان

حزب الله معرفی شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
جالبه، این متخصص مغز اولین نظر رو گذاشته و هنوز کسی چیزی نگفته موضع احتمالی دیگران رو حدس زده! جز اینکه خودش هم خوب میدونه فرق بین شعار و واقعیت رو....
النجباء عراق پس از حمله به حیفا: این یک پیام روشن برای تل‌آویو است.

بیلانی از ضربه هایی را که النجباء در این سه ماه زده و خورده ارایه کنید تا تل آویو پیام تان را روشن تر متوجه شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
حسابشان با آمریکا که تا حالا چند کشته در برابر یک جراحت سطحی بوده. با اسرائیل هم تازه ادعای معامله کرده اند هنوز راست و دروغ و حساب و کتابش مشخص نیست.
منوچهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
آمریکا باید صدام دیگری را حاکم کند تا آنها قدر عافیت را بدانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
ضربه ها در جنگ های چریکی می دونی یعنی چی؟ مطالعه ای در خصوص جنگ ویتنام داشته باش
باز هم حماس ضربه مهلک زد؟ بابا، محض رفتار جوانمردانه لااقل یکی دو تا از ضربه هایت را معمولی و غیر مهلک بزن. ضعیف چزونی خوب نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
به تو چه ؟ تو چرا می سوزی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
درود به مردم غزه و حماس
سه ماهه چندتا نیروی مردمی با تجهیزات ابتدایی جلوی لشکر مسلح به سلاحهای روز و هواپیما ها ایستادگی کردند و هر روز اونها رو از فاصله صفر منهدم میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
اسراییل خجالت بکشه با آن همه سلاح های مدرن و کمکهای آمریکا هنوز به جز کشتار مردم انجام نداده
تبادل آتش سنگین میان حزب الله و اسرائیل+ فیلم

من که فقط یه دود دیدم تبادل سنگینی ندیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
آقا قبول کنید تا قیمتهای بورس و ارز یک تغییری بکنه و یک عده به پولی برسند.هرچیز رسانه ها میگویند بگویید چشم.
عجب ضربه مهلکی:

کشف نحوه ارتباط اسرائیل با جاسوسان فلسطینی در داخل غزه! تازه آنهم اگر راست باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
اگر عکس این موضوع بود خود تو میگفتی دیگه کار تمومه

اما حالا داری موفقیتهای حماس را در 3 ماه دلاوری و مبارزه با دست خالی مقابل ابر قدقد های نظامی دنیا کم ارزش میکنی


حداقل جوانمرد باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
ضربه مهلک رسوایی صهیونیستها وحامیانشان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
چی شد هنوز با این همه آدمکشی نتونستید حداقل یک اسیرتون را بعد از ۹۰ روز آزاد کنید!!؟
اگر حماس ده درصد این تونل ها را به عنوان پناهگاه در اختیار مردم غزه می گذاشت شاید تلفات غیرنظامیان در غزه نصف می شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
من آنفولانزا دارم بعدا که حالم خوب شد میرم غزه میجنگم.حتما این فرصت را از دست ندهید. بروید بجنگید تا بعد من بیام کمکتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
بی انصاف به جای حاشیه های نامربوط چرا از قاتلان صهیون انتقاد نمی کنی؟

ضمنا الان هم مردم غزه در همان تونلها هستند
اگر نمی دونی بدون
negar
| - |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
عزیز غیر نظامی اسمش روشه بهتر اسرائیل به جای همه به خانه های غیر نظامیان ومردم عادی . مرد باشه و فقط با حماس بجنگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
آره حسابی این تونل ها حال ارباب تون را گرفته و بعد از ۹۰ روز هنوز نتونستن جز کشتن بچه ها هیچ غلطی دیگه بکنند
نیروی انسانی حرف اول را میزند . استفاده از ادوات نظامی در هر سطحی وابسته به نیروی انسانی است . اگر آمریکا دخالت نکند ، اسرائیل پتانسیل مقاومت ندارد و با از دست دادن نظامیانش از پا می افت . البته تلفات انسانی حماس و حزب اله هم بسیا زیاد خواهد بود
علی کریمی بی شرف کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
در قلب اسرائیلی های کودک کش
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
به چرا وقتی به علی کریمی فوش میدی انقدر منفی میگیری به نظرت این محبوبیت علی اقا را بین ایرانی ها نشون نمیده
احمد
| Norway |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
در سالن پذيرايي شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
محبوبیت اون رو نشون نمیده بلکه بی شرفی اسرائیل دوستها رو نشون میده
شما فقط یه مشک هوادار کودک کشی هستید
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
در جنگ حماس و اسرائیل دنبال علی‌کریمی میگردی؟؟ اینجا باید دنبال هنیه باشی . چرا اینقدر مغلطه بازید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
جناب امین.! گروهی که کارشون تو سایت ها و خبرها منفی زدن هست اکثریت ایرانی را تشکیل نمی دهند. این اکثریت
تو سایت ها یک روز برای نوکری و پابوسی جهان غرب هم مثبت زدند
اکثریت ایرانی ها احمق نیستند که برای مرگ هم وطن شون شادی کنند
هنیه هنوز تو قطره
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
نه . رفته با اشغالگران روسیه در اکراین بجنگه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
خواهر کریمی هم هنوز زندانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
هنوز نتانیاهو در حال کودک کشی هست
مرگ بر اسرائیل و ابلیس
میگم تیتر های این سایت رو کی میزنه؟؟حدود ۱۸۰ درجه تیتر با متن فرق داره با این تیترا فقط دارین اعتبارتون خراب میکنین چون متن هیچ ربطی به تیترتون نداره نوشتین تبادل اتش سنگین بین اسراییل لبنان بعد میری متن میخونی فیلم میبینی یک دودی که مال یک موشک هست که مشخص نیست مال لبنان هست یا اسراییل نشون میدی چرا ارزوهاتون رو تیتر میکنین
یکی از فرماندهان مهم لبنان هدف قرار گرفت
مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر غرب زده کثیفی که باخطر زرق و برق دروغین آمریکا به کشورش خیانت میکنه
حماس تا می تونی تانک هاشون رو بزن تا طرفداری رژیم صهیونیستی از وحشی بودنشون پشیمون بشن رام بشن اهلی بشن
اسراییل گجدد یک فرمانده حزب الله را کشته
تابی این درگیرهای سخت را فیلمش را نگذار ادم وحشت می کند؟؟؟
۷۰ سال کشتید یک ضربه خوردید و جای ان ۳۰ هزار کودک را کشتید بسه بسه یک فلسطینی با شرف باید بداند که اگر اخراج شود یعنی نابودی و محو از انچه که بوده آنها می خواهند آنچه که خودشان بودند بر سرتان بیاورند پس بسیج شوید و مرد و زن سلاح به دست گیرید و خاک اسراییل ر ا که روزی مال خودتان بوده بگیرید عیر این باشد کم کم همه شما را خواهند کشت چرا که سازمان عادل جهانی نداریم یک کلام یا شهادت یا اسارت
آیا چند درصد اسرائیلی ها با یک کشور واحد و بدون توجه به نژاد و مذهب و حق یک رای برای هر نفر موافق هستند؟
حزب ا‌‌ باید کل شهرکهای غصبی یهود را با خاک یکسان کند واز اسرائیل نترسد که اگر بترسد باید اسمش را عوض کند
اسرائیل در میدان نبرد کم آورده
حالا سربازان سایبریش رو فرستاده تابناک
توی جبهه رسانه هم حماس برنده میدان شده
فیلم همه مراکاواهایی که منهدم شده پخش میکنه تا نتونید حاشا کنید
فیلم پهپادهای منهدم شده رو هم پخش کردند
دیگه چی دارید بگید؟
پیشنهاد میکنم بگید فتوشاپه
از وضع اقتصادي چه خبر ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
قشر کارگر وکارمند درکما هستند. 700گرم مصرف گوشت قرمز درسال یعنی فاجعه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
یک چند مدتی است که مشکلات خودمان را فراموش و غزه برایمان مهم شده بگذار حداقل یک چند صباحی به فکر مشکلات لاینخل خودمان نباشیم و نفس راحت بکشیم
الان موضوع مهم غزه و اکراین است
همین که حماس با این تعداد نیرو و تسلیحات ابتدایی مقابل ارتش های اسرائیل و امریکا و اروپایی و کمک های اطلاعاتی امریکا و چندین کشور اروپایی حتی عربی تا حالا مقاومت کرده و پا پس نکشیده پیروزی بسیار بزرگی داشته و شکست بزرگ برای اسرائیل و هم پیمانانش هست
نوع رفتارجنگی اسرائیل نشان از هدف بزرگتری فراترازنابودی حماس دارد اینده نزدیک خواهیددید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
اهداف بزرگتر
1- مهاجرت معکوس از اسراعیل به کشورهای مبداء
2- اختلاف شدید کابینه صهیونیستی
3- فشار جهانی روز افزون برای پایان نسل کشی
4- شکست معامله قرن و عادی سازی روابط کشورهای اسلامی
5- فشار خانواده اسرا بر دولت صهیون
6- عدم موفقیت در آزادی حتی یک اسیر
7- شکست توهم ابر قدقد ی نظامی
8- اتحاد بیشتر محور مقاومت عراقی یمنی سوری لبنانی و ایرانی 9- فعال شدن کرانه باختری و قیام ور اراضی داخلی فلسطین
10- ورشکستگی مالی و اقتصادی صهیونها و
.....
جنگ غزه پایان یابد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
بله
نسل کشی کودکان و زنان پایان یابد
در هر حال شکست و رسوایی صهیونها قابل ترمیم نیست چه جنگ ادامه یابد و چه صلح شود
مرگ براسراییل غاصب وحشی وکفتارصفت درنده وحامیان فاسدش مخصوصا امریکای تروریست وحشی ویاغی وضدبشروضدانسانیت وبه امید نابودی کامل رژیم صهیونیستی کثیف ونامشروع واشغالگروحشی وکودک کش جنایتکاریاغی .
آفرین بر حماس قهرمان که با چنگ و دندان مبارزه می کند امیدواریم سلاح هایشان برای اسرائیل کشنده تر و امیدشان قوی تر و بر عزت شأن افزوده و مشمول حمایت ها و کمک های بیشتر ملائک و صالحان جهان شوند
کشته شدن در این مسیر افتخار و حیات ابدی است و حیات بخش خواهد بود و با شهادت هر مجاهد صدها مجاهد سبز خواهد شد

مردان و زنان فلسطین در حال آموزش و تربیت برای یک رسالت بزرگ الهی هستند و تمام رسولان قبل و در حال رسالتشان دچار رنج و مشقت و مصیبت بوده اند
مسئولین آمریکایی پاسخ دهند و بگویند کدام گزینه زیر را ترجیح می دهند تا مقاومت آنرا اجرا کند
حمله به پایگاه های آمریکایی یا حمله به پایگاه های اسرائیل
حماس: کشورهای اسلامی از اسراییل در دادگاه لاهه شکایت کنند!!!!!!!!
مرگ برخائنین وطن فروش
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی