بازدید 3432
۴

تصادف نکنید، ایربگ گران است!

خیلی خوب است که می‌دانیم خودرویی که سوارش می‌شویم ایربگ دارد و اگر خدا نکرده تصادف کنیم، این کیسه‌های محافظ می‌تواند جانمان را نجات دهد.
کد خبر: ۱۲۱۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ 07 January 2024

 به گزارش  تابناک، همشهری آنلاین نوشت: اما خیلی‌ها هم نمی‌دانند که درصورت تصادف و باز شدن ایربگ‌ها، باید این کیسه‌ها را تعویض کنند و علاوه بر خود ایربگ‌ها، کل غربیلک فرمان و بخشی از داشبورد که به‌خاطر باز شدن ایربگ‌ها شکسته و از حالت اولیه خارج شده هم در کنار سیستم ایربگ باید تعویض شوند. این عوض کردن ایربگ هم برای راننده حسابی گران تمام می‌شود و به این راحتی‌ها که فکر می‌کنید نیست.

اول اینکه باید ایربگ را از جای مطمئنی خریداری کنید تا جنس بنجل و بی‌کیفیت را به جای ایربگ استاندارد به شما نفروشند. اما نکته دوم این است که قیمت کیسه هوای خودروهای داخلی در بازار فعلی برای راننده از حدود ۵/۲ میلیون شروع و تا ۵ میلیون تومان می‌رسد. برای خودروهای وارداتی و خارجی که قیمت‌ها نجومی می‌شود و قیمت یک عدد ایربگ حتی به بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هم رسیده است.

 
دقیق‌ترش را بخواهید بدانید، قیمت کیسه هوای خودروی پراید ۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان، تیبا ۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان، سمند ۳میلیون و ۱۰۰هزار تومان، پژو پارس ۳میلیون تومان، پژو (۲۰۶)۳ میلیون و ۱۰۰هزار تومان و ایربگ بی. ‌ام سری ۷ و z۴ به‌ترتیب ۱۳۷ و ۱۰۳ میلیون تومان است. به اینها باید هزینه تعویض داشبورد را هم اضافه کنید که کم نیست.

خلاصه برای اینکه توی خرج نیفتید، با دقت رانندگی کنید و تصادف نکنید!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
الان مشکلت فقط ایربگ بود؟! خود ماشین و موتور و بدنه داغون بشه ایرادی نداره؟!
پلیس میگه تو تصادفات ۸۰ درصد ایر بگ ها کار نمیکنه تو خودرو داخلی پس مشکلی نیست
البته از مزایای ایربگها خودروهای داخلی این است که اصلا باز نمی شوند بنابراین هزینه ای هم ندارند
البته اگه باز بشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست