بازدید 2445

رئال با برد سخت خانگی، فاتح نیم‌فصل لالیگا شد

رئال مادرید در خانه به معنای واقعی مقابل تیم پرتلاش مایورکا به مشکل خود و دو بار تیر دروازه شاگردان آنچلوتی لرزید. اما در نهایت رودیگر با گل پیروزی‌بخش خود در دقایق پایانی، 3 امتیاز شیرین را به حساب رئال واریز کرد.
کد خبر: ۱۲۱۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ 04 January 2024

شاگردان کارلو آنچلوتی به لطف یک پیروزی اقتصادی برابر مایورکا، در هفته آخر نیم‌فصل نخست لالیگا از ماندن در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها اطمینان حاصل کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین هفته از نیم‌فصل نخست لالیگا که اولین هفته از این مسابقات در سال 2024 هم هست، چهارشنبه شب سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها از ساعت 21:45 به وقت تهران، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تیم فوتبال رئال مادرید میهمان خود مایورکا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تنها گل منجر به ثبت پانزدهمین پیروزی رئالی‌ها را مدافع آلمانی این تیم، آنتونیو رودیگر در دقیقه 78 به ثمر رساند.

با این نتیجه شاگردان کارلو آنچلوتی اکنون با 48 امتیاز، سه امتیاز بیشتر از جیرونایی که یک بازی کمتر دارد، صدرنشین باقی ماندند و با توجه به نتیجه بازی رودرروی دو تیم، حتی پیروزی جیرونا هم تغییری در صدر جدول ایجاد نخواهد کرد و به این ترتیب رئال مادرید قهرمان نیم‌فصل لالیگا لقب گرفت.

در سایر بازی‌هایی که چهارشنبه شب در لالیگا برگزار شد، نتایج زیر رقم خورد:

گرانادا 2 - کادیس صفر

سلتاویگو 2 - بتیس یک

در ادامه بازی‌های هفته نوزدهم لالیگا، از اولین دقیقه بامداد پنجشنبه جیرونا میزبان اتلتیکومادرید بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی