بازدید 2549

واکنش عارف به حادثه تروریستی در کرمان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اقدام مذبوحانه تروریستی در گلزار شهدای کرمان هم زمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که محور وحدت و همدلی در مجموعه خانواده انقلاب بود بار دیگر نشان داد تروریست‌های کوردل به دنبال فرصتی برای ناامن کردن جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۱۲۱۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 03 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، متن پیام محمدرضا عارف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام مذبوحانه تروریستی در گلزار شهدای کرمان  هم زمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی  که محور وحدت و همدلی در مجموعه خانواده انقلاب بود بار دیگر نشان داد تروریست‌های کوردل به دنبال فرصتی برای ناامن کردن جمهوری اسلامی ایران هستند.

این اقدام ننگین در مقطعی رخ داد که در دیگر سوی منطقه یعنی غزه  شاهد جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم بی دفاع و مظلوم غزه هستیم و مجامع بین المللی هم متاسفانه با بی عملی خود نشان دادند که نمی خواهند و نمی توانند از ابزارهای در اختیار خود برای پایان دادن به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی استفاده کنند.

این رویدادهای تلخ و اندوهبار یعنی اعمال تروریستی نه تنها در تعارض با ارزش ها و مبانی انسانی، الهی و توحیدی است بلکه از ناحیه جامعه بشری به شدت محکوم و مردود است.

جامعه امروز ما بویژه در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر به آرامش و پرهیز جدی از خشونت نیاز دارد و در این بین نهادهای متعدد  مسئول تامین امنیت مردم عزیزمان باید بیش از گذشته به وظایف ذاتی خود در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند .
امید است با پیگیری های مسئولان ذی ربط علت وقوع این حادثه دردناک و مسببین آن در کوتاهترین زمان ممکن به اطلاع افکار عمومی رسانده شود.

بدین وسیله مراتب همدری خود را با بازماندگان این حادثه تروریستی اعلام می دارم و برای آسیب دیدگان شفای عاجل و بهبودی و سلامتی آرزو می کنم .انتظار است مسئولان بهداشت و درمان کشور در رسیدگی به مجروحان این حادثه تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند.

امیدوارم کشور ما با وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم و با تدبیر و دوراندیشی مسئولان دیگر شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار