بازدید 19791
هشتاد و نهمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

اعلام آماده باش نظامی کامل ارتش اسرائیل در مرز لبنان/ادامه حملات شدید هوایی و زمینی اسرائیل به نوار غزه+ فیلم

جنگ غزه در شرایطی وارد هشتاد و نهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ 03 January 2024

اعلام آماده باش نظامی کامل ارتش اسرائیل در مرز لبنان/ادامه حملات شدید هوایی و زمینی اسرائیل به نوار غزه+ فیلم

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد هشتاد و نهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

افزایش شمار شهدا و مفقودین غزه به ۲۹ هزار و ۳۱۳ نفر
۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۰۱:۱۴

دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه اعلام کرد که شمار شهدا و مفقودین در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به ۲۹ هزار و ۳۱۳ نفر رسید. 

بنابر گزارش شبکه الجزیره، دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه افزود که ۹۶۰۰ نفر از این شهدا و مفقودین، کودکان هستند. 

برخی منابع نیز گزارش دادند که از صبح چهارشنبه تاکنون ۱۷ فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی، به شهادت رسیدند. 

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که چند روز پیش پیکر هفت شهید را در منطقه غرب القراره واقع در خان یونس در جنوب نوار غزه از زیر آوار بیرون آوردند.

از سوی دیگر یک مقام رسمی فلسطین خبر داد ۴۱۵۶ دانش‌آموز فلسطینی بعد از آغاز حملات رژیم اسرائیل در تاریخ هفتم ماه اکتبر(پانزدهم مهرماه) در نوار غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند و ۷۸۱۸ دانش‌آموز دیگر به دنبال این حملات مجروح شده‌اند.

شهادت دو عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۴

حزب الله لبنان چهارشنبه شب شهادت دو تن از از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است.

حزب‌الله اعلام کرد که «عباس حسین ظاهر» ملقب به «مختار» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

وی از ساکنان دهستان "کفر رمان" جنوبی بوده است.

حزب‌الله همچنین از شهادت یک رزمنده دیگر خود به نام «حسن علی دقیق» ملقب به «سراج» خبر داد.

وی نیز از ساکنان دهستان "کفر رمان" جنوبی بوده که در راه قدس به شهادت رسیده است.

گروه های مقاومت فلسطین یک پهپاد و یک بالگرد رژیم صهیونیستی را سرنگون کردند
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۳

گردان‌های شهید عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) و سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) در عملیات مشترکی با شلیک موشک زمین به هوا یک بالگرد و یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق خان یونس و شرق غزه هدف قرار دادند.

در عملیات مقاومت فلسطین یک پهپاد شناسایی اشغالگران از نوع (هیرمز ۹۰۰) با استفاده از یک راکت ضد هوایی در شرق شهر غزه سرنگون شد.

گردان های القسام و سرایا القدس همچنین در عملیات دیگری، محل تجمع نیروها و ماشین آلات جنگی اشغالگران در خط مقدم درگیری ها در مرکز خان یونس را با خمپاره هدف قرار دادند.

همزمان سخنگوی نظامی گردان های شهید عمر القاسم شاخه نظامی جبهه دموکراتیک فلسطین از انهدام یک پهپاد دشمن صهیونیستی در اطراف اردوگاه ساحلی غرب غزه خبر داد.

گردان های القسام همچنین در عملیات دیگری، یک پهپاد صهیونیستی دیگر را در هنگام انجام عملیات در جنوب شهر غزه به کنترل درآوردند.

این گروه مقاومت فلسطین همچنین یک تانک اشغالگران در محله شیخ عجلین در شهر غزه را با استفاده از یک راکت «الیاسین ۱۰۵» هدف قرار داد و منهدم کرد.

محاکمه اسرائیل هفته آینده در دادگاه لاهه
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۶

مقام‌های اسرائیلی هفته آینده بایستی در جلسه استماعی در «دیوان بین‌المللی دادگستری» در شهر لاهه برای رسیدگی به شکایت آفریقای جنوبی حاضر شوند. 

آفریقای جنوبی هفته گذشته در جریان شکایت خود به دیوان بین‌المللی دادگستری از دادگاه مستقر در لاهه خواست تا دستور موقت را برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه صادر کند.

در پرونده شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی آمده است: «اقدامات اسرائیل در غزه ماهیت نسل‌کشی دارند و با هدف از بین بردن فلسطینی‌ها در نوار غزه انجام می‌گیرد.»

پایگاه «ان‌بی‌سی» گزارش داد بعد از آنکه آفریقای جنوبی اسرائیل را به ارتکاب جنگی در غزه متهم کرد مقام‌های اسرائیلی هفته آینده مقابل دیوان بین‌المللی دادگستری حاضر خواهند شد. 

«کلیسون مونیلا»، یکی از سخنگوهای اداره روابط و همکاری‌های بین‌المللی آفریقای جنوبی روز چهارشنبه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس گفت که مالزی از شکایت آفریقای جنوبی حمایت کرده است. او گفت که آفریقای جنوبی انتظار دارد سایر کشورها هم اقدام مشابهی انجام دهند. 

وزارت امور خارجه مالزی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اقدام حقوقی اخیر آفریقای جنوبی علیه اسرائیل یک گام ملموس و به موقع در راستای پاسخگو ساختن اسرائیل از بابت جنایاتش در غزه و کلیت اراضی اشغالی فلسطینی به صورت حقوقی است.»

طبق گزارش پایگاه ان‌بی‌سی دادگاه رسیدگی به این پرونده روزهای 11 و 12 ژانویه در مقر دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه هلند برگزار خواهد شد. 

آفریقای جنوبی، رژیم صهیونیستی را به نقض کنوانسیون نسل‌کشی 1948 سازمان ملل با حملاتش از هفتم اکتبر تا کنون در نوار غزه متهم کرده و خواستار اتخاذ تدابیر تنبیهی علیه این رژیم شده است. 

شکایت آفریقای جنوبی نگرانی عمیق مقام‌های اسرائیل را به همراه داشته است.  روزنامه هاآرتص دو روزپیش گزارش داد یک کارشناس حقوقی اسرائیل طی روزهای اخیر در خصوص احتمال صدور حکم در دیوان بین‌المللی دادگستری به فرماندهان عالی‌رتبه ارتش اسرائیل به ویژه «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک این رژیم هشدار داده و خطرات چنین حکمی را به آن‌ها گوشزد کرده است.

روزنامه هاآرتص به نقل از کارشناسان حقوق بین‌الملل نوشت که این اقدام ممکن است به تأیید دعاوی پیشین مربوط به جنایات نسل‌کشی اسرائیل منجر شود و به این ترتیب منجر به انزوای بین‌المللی و تحریم و یا اتخاذ گام‌های تشدید کننده علیه این رژیم شود.

هاآرتص خاطرنشان کرد که بر خلاف دیوان کیفری بین‌المللی لاهه که به رویه‌ها علیه افراد و اشخاص رسیدگی می‌کند، دیوان بین‌المللی دادگستری به اختلافات حقوقی و قضایی بین کشورها رسیدگی می‌کند.

دراین میان اسرائیل صلاحیت دیوان کیفری را که در حال انجام تحقیقات در خصوص ارتکاب جنایت جنگی از سوی این رژیم است را به رسمیت نمی‌شناسد، اما از سوی دیگر، یکی از طرف‌های امضاکننده کنوانسیون منع نسل کشی است که بر اساس آن دیوان دادگستری قرار است به شکایتی که آفریقای جنوبی ارائه کرده، بپردازد.

طبق قانون دیوان داگستری بین‌المللی، هر کشوری حق دارد علیه کشور دیگری که کنوانسیون را امضا کرده شکایت کند، حتی اگر خود طرف متضرر نباشد.

دکتر «چلی آویو ینی» کارشناس حقوق بین‌الملل در دانشگاه حیفا در این باره به روزنامه هاآرتص گفت که مقامات اسرائیل نباید شکایت دولت آفریقای جنوبی را بی اهمیت بشمارند. به گفته او آرای دیوان دادگستری بین‌المللی وزن بالایی در اساس قوانین بین‌المللی دارد و احکامش به دیدگاه جامعه بین‌المللی شکل می‌دهد.

بازداشت 11 هزار فلسطینی در کرانه باختری در سال 2023
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۸

همزمان با جنگ در غزه، کرانه باختری نیز از ابتدای عملیات طوفان الاقصی شاهد مبارزه جوانان فلسطینی بوده و روزی نیست که نظامیان اشغالگر با یورش به روستاها و اردوگاهها و شهرهای فلسطینی‌نشین، تعدادی را بازداشت نکنند یا به شهادت نرسانند.

در این راستا، سازمان امور اسرای فلسطینی، امروز (چهارشنبه) در اطلاعیه‌ای از بازداشت حدود ۱۱ هزار فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی در سال گذشته میلادی (۲۰۲۳) خبر داد و گفت که نیمی از آن‌ها پس از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر بوده است.

به گفته این سازمان، از میان این اسرا، ۳۰۰ نفر زن و ۱۰۸۵ نفر دیگر از میان کودکان هستند.

سناتور آمریکایی خواستار توقف بمباران غزه شد
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۱

 «نتانیاهو و کابینه جنگ راست‌افراطی‌اش یک فاجعه انسانی به بار آورده و هزاران غیرنظامی فلسطینی را کشته‌اند» این‌ها جدیدترین اظهارات سناتور دموکرات کنگره آمریکا الیزابت وارن در انتقاد از عملکرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو است.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی، سناتور دموکرات کنگره با تأکید بر لزوم برقراری آتش‌بس در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «بمباران غزه را متوقف کنید. آتش‌بس را از سربگیرید و بر روی یک صلح دائمی کار کنید».

اظهارات جدید وارن پس از آن مطرح شد که نتانیاهو گفت که «ماههای زیادی جنگ» در پیش روی ما وجود دارد.

وارن با انتقاد از عملکرد نتانیاهو و کابینه‌اش گفت: «اسرائیل به جای راه‌انداختن ماهها جنگ، باید گروگان‌ها را به خانه بازگرداند».

اعتصاب سراسری در کرانه باختری در سوگ شهید فرمانده العاروری
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۴

امروز (چهارشنبه) در سوگ از دست دادن شهید صالح العاروری، رهبر ملی و معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، اعتصاب همه جانبه در تمامی شهرها و شهرستان‌های کرانه باختری برگزار شد.

 مغازه‌ها، بازارهای تجاری، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و مؤسسات در پاسخ به فراخوان گروه‌ها و نیروهای اسلامی و ملی در کرانه باختری که در پی ترور العاروری و تعدادی از هم‌رزمانش در ضاحیه جنوبی بیروت، پایتخت لبنان عزای عمومی و اعتصاب همه جانبه اعلام کردند، درهای خود را بستند.

​شبکه الجزیره گزارش داد امروز فلسطین شاهد اعتصاب عمومی در سوگ صالح العاروری است که شب گذشته بر اثر حمله رژیم اشغالگر به ساختمانی در حومه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

این اعتصاب پس از ان انجام شده که احزاب ملی و اسلامی فلسطین پس از شهادت العاروری خواستار اعتصاب عمومی همه جانبه و پاسخگویی به ترور از همه میادین شدند و شب گذشته و بامداد امروز در بسیاری از شهرها و اردوگاه‌های کرانه باختری راهپیمایی‌هایی در محکومیت این ترور برگزار شد.

پس از ترور شهید العاروری شهرهای مختلف کرانه باختری نیز صحنه تظاهرات فلسطینی‌ها بود. شهروندان فلسطینی در شهر رام‌الله به خیابان‌ها آمده و ترور این فرمانده مقاومت را محکوم کردند.

فلسطینی‌ها با راهپیمایی در خیابان‌های شهر رام‌الله در کرانه باختری و مقابل منزل صالح العاروری در زادگاهش در روستای عاروره در شمال رام‌الله تجمع کردند.

نتانیاهو: اظهارنظر درباره ترور العاروری ممنوع!
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۹

سازمان رادیو و تلویزیون رسمی اسرائیل شب گذشته سه‌شنبه سوم ژانویه اعلام کرد که دفتر نتانیاهو به وزرا دستور داده تا با رسانه‌ها مصاحبه نکنند و هیچ اشاره واضحی به ترور العاروری نداشته باشند.

حماس: بعد از جنایت ترور العاروری هر احتمالی وجود دارد
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۸

یکی از رهبران ارشد جنبش حماس تاکید کرد که پس از جنایت رژیم صهیونیستی در ترور صالح العاروری، هر احتمالی وجود دارد.

 اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس امروز چهارشنبه در واکنش به شهادت صالح العاروری، نائب‌ رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله پهپاد اسرائیلی به ضاحیه جنوبی بیروت، اظهار کرد: جنایت ترور شیخ صالح العاروری با پاسخ مناسب مردم فلسطین و مقاومت روبه‌رو خواهد شد و پس از این ترور هر احتمالی وجود دارد.

حمدان در ادامه تاکید کرد: برخی واکنش‌های بین‌المللی به این ترور ریاکارانه است.

این رهبر حماس افزود: واشنگتن پوششی برای حملات متجاوزانه اسرائیل به نوار غزه فراهم کرد و ترور العاروری بخشی از آن است.

ضربه مهلک دیگر حزب‌الله به نظامیان صهیونیست
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۸

حزب الله لبنان از ضربه مهلکی خبر داد که سه شنبه شب به نظامیان صهیونیستی وارد کرده و بر اثر آن شماری از آنها به هلاکت رسیده و برخی دیگر هم زخمی شده اند.

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونسیتی از تقویت سامانه گنبد آهنین و بالا بردن سطح آماده باش در طول مرز لبنان با فلسطین اشغالی خبر داد.

الجزیره گزارش داد که تصمیمات ارتش رژیم صهیونیستی درباره اوضاع مرزی با لبنان پس از نشست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم با «یوآف گالانت» وزیر جنگ رخ داد.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: شب گذشته گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف مرکز المرج هدف قرار داده که شماری از آنها به هلاکت رسیده و برخی دیگر هم زخمی شده اند.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شریف آن و پس از آنکه دشمن اسرائیلی در حال خارج کردن کشته و زخمی شدگان قبلی خود در اطراف مرکز نظامی المرج بود، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱ شب گذشته، گروهی جدید از نظامیان دشمن را که برای کمک به منطقه آمده بودند، با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند، شماری را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

سخنگوی نتانیاهو؛ ترور العاروری حمله به لبنان و حتی حزب‌الله نبود
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۲

 مشاور ارشد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مارک رگو، ساعاتی پس از ترور نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس صالح العاروری در لبنان،  بدون اشاره به این‌که تل‌آویو عامل این ترور بوده، گفت: این حمله متوجه لبنان و حزب الله نبوده است.

وی لحظاتی پس از پیام تبریک یک نماینده کنست به ارتش و دستگاه امنیتی تل‌آویو برای این ترور، در گفت‌وگو با رسانه آمریکایی ام‌اس‌ان‌بی‌سی تصریح کرد: «اسرائیل مسؤولیت این حمله را بر عهده نگرفت، اما هرکسی که انجام داده، مشخص است که علیه لبنان و حتی حزب الله نبوده است».

این در حالی است که لحظاتی بعد از ترور العاروری در نماینده کنست دانی دانون به نیروهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی بابت ترور این مسؤول عالی‌رتبه حماس در بیروت تبریک گفت و ادعا کرد صالح العاروری که در بیروت ترور شد در عملیات ۷ اکتبر مشارکت داشت و بدین شکل ما با وی تسویه حساب کردیم. 

رگو تصریح کرد اگرچه افرادی که اسرائیلی‌ها را می‌کشند می‌توانند انتظار داشته باشند که «دولت و نیروهای مسلح اسرائیل در نهایت به آنها دست پیدا کنند، اما این یک بیانیه کلی از سیاست اسرائیل است.این موضوع ربطی به وضعیت کنونی و وضعیت خاص در بیروت ندارد که من هیچ نظری در مورد آن ندارم».

رسانه‌های عبری: ۳۸ سرباز از آغاز جنگ تحت عمل قطع عضو قرار گرفته‌اند
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۲

رسانه‌های عبری اعلام کردند که از آغاز جنگ غزه ۳۸ سرباز تحت عمل جراحی قطع عضو قرار گرفتند.

شبکه «کان» رژیم صهیونیستی نوشت ۳۸ سرباز از آغاز جنگ تحت عمل جراحی قطع عضو قرار گرفته‌اند.

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که درحال حاضر ۲۰۰۰ سرباز در مراکز توانبخشی هستند.

پیشتر رسانه‌های عبری اعلام کردند که عوارض شوک ناشی از جنگ در دست کم ۱۶۰۰ سرباز دیده شده و ۲۵۰ سرباز به این دلیل از خدمت کنار گذاشته شدند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که ۷۶ درصد سربازان بعد از معالجه اولیه به میدان جنگ بازگشتند. سربازانی که به این مشکلات مبتلا شده‌اند دچار افزایش ضربان قلب، تعرق، افزایش فشار خون، لرزش بدن و عدم تمرکز، نگرانی، افسردگی و مشکلات خواب می‌شوند.

این درحالی است که جنگ غزه همچنان ادامه دارد. این جنگ منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار فلسطینی شده‌است.

تعداد کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی در این جنگ نیز به ۵۰۸ نفر رسیده‌است.

 

اعلام آماده باش نظامی کامل ارتش اسرائیل در مرز لبنان

رسانه‌های عبری گزارش دادند که «تل‌آویو خود را برای پاسخ قاطع حزب‌الله که ممکن است با موشک‌های دوربرد باشد، آماده می‌کند؛ ارتش اسرائیل سامانه گنبد آهنین را در امتداد مرز با لبنان و منطقه الجلیل تقویت کرده است».

شب گذشته در اثر حمله پهپادی اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت، یک دفتر متعلق به جنبش حماس را در منطقه المشرفیه هدف قرار داد که در پی آن سه نفر از جمله صالح العاروری شهید و ۱۱ نفر دیگر هم زخمی شدند.

جنبش حزب الله لبنان در واکنش به ترور نائب رئیس دفتر سیاسی حماس، تأکید کرد که این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند و حاوی پیام‌های سیاسی-امنیتی است؛ این تروز تحول خطرناکی در مسیر جنگ محور مقاومت با دشمن خواهد بود.

طبق گزارش رسانه‌های عبری تصمیمات امروز ارتش اسرائیل درباره وضعیت مرز با لبنان پس از نشستی اتخاذ شده که نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو بنیامین نتانیاهو، وزیر جنگ یوآو گالانت و عضو کابینه جنگ بنی گانتز عضو حضور داشته‌اند.

مصر میانجیگری بین رژیم صهیونیستی و حماس را تعلیق کرد

منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، مصر میانجیگری بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس را به حالت تعلیق درآورده است.

 مصر در واکنش به ترور صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ضاحیه جنوبی بیروت، میانجیگری خود بین حماس و رژیم صهیونیستی برای مبادله اسرا و آتش بس را به حالت تعلیق درآورده است.

بر اساس این گزارش، یک هیأت امنیتی صهیونیستی که برای مذاکرات به مصر سفر کرده بود، قاهره را ترک کرده است.

پیش تر حماس نیز مذاکرات برای مبادله اسرا را در پی ترور صالح العاروری در ضاحیه جنوبی بیروت متوقف کرده بود.

ادامه حملات شدید هوایی و زمینی اسرائیل به نوار غزه+ فیلم

همزمان با ورود جنگ علیه غزه به هشتاد و نهمین روز خود، آتش درگیری میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست همچنان شعله ور است و در پی حملات وحشیانه اشغالگران به جنوب نوار غزه، ۳ فلسطینی شهید و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، در پی حملات رژیم اشغالگر به منطقه «خربه العدس» در شمال اردوگاه «الرفح» در جنوب نوار غزه، ۳ فلسطینی شهید و ۱۰ تن دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

تعداد بازدید : 426

همزمان با ادامه تجاوزها و حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی در شرق و مرکز شهر «خانیونس» واقع در مرکز نوار غزه، درگیری ها میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست شدت گرفت.

نظامیان صهیونیست همچنین اردوگاه شماره ۲ «النصیرات» در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی شمال نوار غزه را هدف حملات شدید هوایی و زمینی قرار دادند.

 

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵۵
اسراییل بارها اعلام کرده که دنبال همه طراحان و مجریان حمله 7 اکتبر به این کشور خواهد رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
اسرائیل در جنگ اصلی شکست خورده و دارد دنبال راه فرار میگردد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
حرف + عمل
نه فقط حرف و شعار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
شما فیلم ترور دیشب در لبنان را ببین.
دقیقاً با پهباد، یک موشک زده اند به طبقه سوم یک آپارتمان 20 طبقه، درست همانجایی که جلسه فرمانده هان حماس بوده است.
این نشان دهند توان بالای اطلاعاتی و عملیاتی اسراییل است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
اسرائیل هیچ غلطی نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
۱۴:۱۸

اسراعیل رو با روسیه پوتین اشتباه گرفتی داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
شماکه ثبت نام کردی بری غزه چرا پس نمیری؟ از چی میترسی از اسرائیل شکست خورده؟
2 ترور در سوریه و لبنان در عرض کمتر از یک هفته.

ترورهایی که بسیار دقیق انجام شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
بله
بسیار دقیق
بعد از کشتار ۲۰ هزار نفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
و آماده باش صهیونیستهای وطنی
اسراییل چند روز قبل اعلام کرد که تاکتیک نظامیش در غزه را تغییر داده و بخشی از نیروهایش را از این منطقه خارج خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
و البته اعلام نکرد که برای پوشش رسانه ای این شکستش دست به چند ترور پر سرو صدا خواهد زد
همچین میگی آماده باش کامل اسرائیل در مرز با لبنان که انگار تا الان در خواب و استراحت بودن.
جمع کنید بابا...
هیچ خبری قرار نیست بشه...
دیشب،
ترور فرد دوم حماس و معاون اسماعیل هنیه؛ در بیروت در قلب فلمرو حزب الله صورت گرفت.

قبلاً حسن نصرالله به اسراییل هشدار داده بود که از ترور رهبران حماس در لبنان خودداری کند. وگرنه با پاسخ حزب الله روبرو خواهد شد. اکنون کا منتظر پاسخ نصرالله به اسراییل هستیم!!!
تعداد تلفات شش کشته بوده نه سه نفر
هنیه کجاس ؟
معاونش که معلوم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
این یکی رو خوب اومدی . انگار که ده سطر حرف رودتو دوجمله گفتی
فقط مینوسه کاربر محترم نظر شما دریافت شد
خوب اگه نمیخواهی نظرمان را چاپ کنی بنویس کاربر نامحترم
درحالی که تو بیشتر نظرهای غیر قابل انتشار هیچ توهینی نیست اما چون خلاف خط مشی تابناک است نظرات چاپ نمیشه و تابناک نظراتی را انتشار میده که تایید تحریریه خودش میباشد
"مصر میانجیگری بین رژیم صهیونیستی و حماس را تعلیق کرد"

چون در ماههای آینده چیزی به نام حماس وجود نخواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
این قسمت برای برخورد اراء و تبادل نظر است ولی تابناک این قسمت نظرات کاربران را تبدیل به حیطه
جنگ
روانی کرده است.
اسراییل نشان داده که از توان بالایی برای ترور مخالفان و دشمنانش برخوردارد است.
جای تعحب است که صالح العاروری بی پروا و بدون رعایت ملاحظات امنیتی در لبنان جلسه تشکیل داده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
حماس یک تشکیلات سیاسی - نظامی است. بخش نظامی اش در داخل غزه در حال جنگ است و بخش سیاسی اش مثل همه بخشهای سیاسی همه کشور ها در کشورهای مختلف فعال است و کار سیاسی میکند. ترور انها مشابه با ترور دیپلماتها است و کاملا از نظر مقررات بین المللی محکوم است
شیخ لبنانی :

اگر هر غیر لبنانی در لبنان ترور شود ؛ انتقام خواهیم گرفت .

خوب بسم الله
منتظریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
اگر بک تار مو از یک ایرانی کم شود ؛ تمام کرک و پشم شما را به باد میدهیم .
خوب بسم الله
منتظریم
محال است که حماس مانند گذشته در غزه حکومت کند.

گفته شده که هزینه بازسازی غزه 4 میلیارد دلار است. برای این کار هم به 10 سال زمان نیازمند است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
ولی اسرائیل هرگز بازسازی نخواهد شد
هنیه و نخاله باید مواظب خودشان باشند.

گفته شده که اسراییل به قطر قول داده که به این دو در قطر حمله نخواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
تو را بخدا ما رو نزنید
مغز براندازان بعد از ترور نیروهای مقاومت و کشتار غیر نظامیان در غزه
چرخه خشونت رو متوقف کنید. نه به جنگ

مغز براندازان بعد از حمله ۷ اکتبر و حمله به پایگاه های آمریکا و حمله یمنی ها به کشتی های اسراییلی
کلوخ انداز را سنگ جواب است.

تشخیص
در کپسول زمان منجمد شود برای درمان در آینده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
برو پیش روانشناس ، تا نوجوانی برو خودتو درمان کن ، هنوز
. . . امید هست
خبری از حوثی ها نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
کد خدا توی منطقه است
العاروری قبلاً به طور صریح از طرف اسرائیل تهدید به ترور شده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
ترورهای اسرائیل از دهها سال پیش تا حالا ادامه داشته است چون چراغ سبز از قدرتهای جهان داشته است. البته در اینده اوضاع دارد عوض میشود
خیلی دل وجرأت می خواد همزمان با سوریه. لبنان، یمن، غزه، کرانه باختری، ، عراق و... درگیر شوی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
و البته از همه شکست بخوری!
حماس: بعد از جنایت ترور العاروری هر احتمالی وجود دارد.

یکی از احتمالات هم این است که هیچ کار خاصی انجام نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
محتوم نه احتمال.
حوثی ها پس از کشته و غرق شدن تعداد ۱۰ نفرشون در اعماق آب های نیلگون دریای سرخ دیگه موشک نپروندن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
خیر! پس از عقب نشینی امریکا و اینکه دیگر کشتی ای بسمت اسرائیل نخواهد رفت سکوت موقت کردند
«از آغاز جنگ غزه ۳۸ سرباز تحت عمل جراحی قطع عضو قرار گرفتند.»

آمار یحیی سنوار زیباتر بود. بیمارستان های اسرائیل تا آن روز گزارش از پنج هزار مجروح، اعم از دارندگان جراحت های جسمی یا مشکلات روحی داده بودند که دچار سطوح مختلفی از آسیب های سبک یا سنگین شده بودند.

جناب سنوار در یک پیام، یک هو یک سوم این افراد را کشت، یک سوم شان را معلول کرد و جراحت یک سوم شان را به نوع وخیم مبدل کرد. یک سوم، یک سوم، یک سوم.
حلا کی جاشونو لو داده

متاسفانه زمان تردد و جای افراد رو دقیق به اسرائیل اطلاع می دهند و خودشان می گویند انتقام می گیریم!!!
پناهیان و رسایی هنوز نرفتن غزه ؟!@
اسقاطیل مثل خر تو گل گیر کرده. از همه طرف محاصره شده، نه راه پس داره نه راه پیش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
ادب داشته باش دیگه .
خوب ؟
آفرین .
بی ادبی بده
بنده خداها مردم غزه . انشا الله مشکلشان حل شه . اسراییل خاک غزه را به توبره داره می کنه
روسها دست دارن تو ترورهای اخیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
تلاش برای تشویش اذهان بکمک خبرهای غیر مستندتوسط یک مزدور امریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
به نظر من خیلی احتمالش کمه
زنگها اینبار برای که به صدا در می آیند؟ شیخ حسن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
زنگوله ها نه زنگ ها
ناشناس
| Australia |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
همون زنگها درسته سنت قد نمیده بچه جان
تابناک خیلی نامردی . کامنت های من رو دستچین نکن . خوب نیست ههههههههههههههه
غزه را ویران کرد و چپ و راست سوریه را می زنه و حالا می خواهد لبنان را با خاک یکسان کنه. داره از سکوت جهان اسلام نهایت سو استفلده را می کنه.
تمام غزه مگر از بین برود تا حماس نابود شود به امید نابودی اسرائیل
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی