بازدید 2549

حزب‌الله از نظامیان صهیونیست تلفات گرفت

جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد چهارشنبه از انجام حملاتی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی مستقر در نزدیک مرز شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ 03 January 2024

به گزارش تابناک، فارس نوشت: حزب‌الله طی بیانیه‌ای و با انتشار نقشه عملیات خود اعلام کرد که در حمایت از مقاومت مردم نوار غزه، گروهی از نظامیان صهیونیست را در اطراف پایگاه «المرج» با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده که منجر به کشته و زخمی‌شدن آنها گردید.

به نوشته وبگاه شبکه «المنار»، جنبش مقاومت اسلامی لبنان دقایقی بعد از انجام دومین حمله به نظامیان صهیونیست در همان محل طی یک ساعت اخیر خبر داد.

حزب‌الله گفت پس از اینکه اشغالگران، کشته‌ها و مجروحانشان را به پایگاه منتقل کردند، گروه جدیدی از نظامیان صهیونیست در اطراف پایگاه المرج مستقر شدند.

در این بیانیه تاکید شده که رزمندگان مقاومت با استفاده از موشک‌های هدایت‌شونده، بار دیگر اشغالگران را هدف قرار دادند که این حمله نیز منجر به کشته و زخمی‌شدن آنها گردید.

حزب الله لبنان هر روز پس از طوفان الاقصی، در حمایت از ملت فلسطین، شهرک‌های صهیونیست‌نشین و مقرهای نظامیان صهیونیست را هدف حملات خمپاره‌ای، موشکی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

با حملاتی که حزب الله و مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین انجام می‌دهند، بخش اعظمی از شهرک‌های واقع در شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده است؛ البته مسئولان تل‌آویو بارها مدعی شده‌اند که شرایط برای بازگشت صهیونیست‌ها در حال فراهم شدن است.

حزب‌الله از نظامیان صهیونیست تلفات گرفت

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی