بازدید 13926

هشدار پلیس درباره اینترنت رایگان دولت

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا گفت: هرگونه پیام دریافتی در زمینه فعال‌سازی اینترنت اهدایی دولت از شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی قطعا از سوی مجرمین ارسال شده است.
کد خبر: ۱۲۱۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 02 January 2024

 

به گزارش تابناک، سرهنگ مصطفی نوروزی رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا فراجا اظهار داشت: بسته اینترنت رایگان اختصاص داده‌شده به کاربران از سوی دولت صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir قابل فعال‌سازی است.

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا فراجا ادامه داد: هرگونه اطلاع‌رسانی در این خصوص فقط از طریق سرشماره پیامکی CRA.ir انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان توجه داشته باشند هرگونه پیام دریافتی در این زمینه از شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی قطعا از سوی مجرمین ارسال شده و با هدف کلاهبرداری و خالی کردن حساب‌های بانکی است. لذا موکدا به این پیام‌ها توجه نکنند و از باز کردن هرگونه لینک یا نصب برنامه‌های اندروید با این عنوان خودداری کنند.

سرهنگ نوروزی بیان داشت: سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دنبال کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی