الهیان: باید زنان قوی در مجلس حضور داشته باشند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به منظور تحقق مطالبات زنان، بانوان قوی و مقتدری در مجلس حضور داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۱۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ 02 January 2024
الهیان: باید زنان قوی در مجلس حضور داشته باشند

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،، بعد از ظهر امروز اندیشکده استقلال و آزادی نشست زنان و مشارکت سیاسی را  با حضور زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس، سمیرا نصیرزاده دیپلمات بخش حقوق بشر و زنان وزارت خارجه، مینو اصلانی رئیس اندیشکده زن و خانواده دانشگاه امام حسین، زهره نصرت خوارزمی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، فضه سادات حسینی پژوهشگر حوزه زنان و خانواده و همچنین فاطمه رایگانی دبیر اندیشکده امید، اعتماد و تعهد برگزار کرد.

زهره الهیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این نشست، ضمن ارائه آماری از میزان حضور زنان در عرصه های مختلف کشور تصریح کرد: امروز بسیاری از دستاوردهای زنان در جمهوری اسلامی ایران از سوی غرب، آمریکا و غول های رسانه ای غربی انکار می شود.

وی افزود: یکی از اصلی ترین دستورکارهای غرب، سیاه‌نمایی علیه نگاه اسلام و ایران نسبت به زنان است؛ در این زمینه به واژه سازی روی آورده و موضوع آپارتاید جنسی را مطرح و تلاش می کنند نگاه رهبران و مسئولان جمهوری اسلامی به زنان را مشابه نگاه طالبان معرفی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با بانوان و تاکید ایشان بر اصل شایسته سالاری فارغ از جنسیت افزود: این فرمایش باید مدنظر خواص و سیاسیون قرار گیرد.

نماینده مردم تهران گفت: باید بانوان قوی و مقتدری در مجلس حضور داشته باشند تا در حوزه قانونگذاری و نظارت، مطالبات و حقوق زنان را با جدیت محقق کنند.

الهیان تاکیدکرد: باید بانوان قوی و مقتدری در مجلس حضور داشته باشند تا در حوزه قانونگذاری و نظارت، مطالبات و حقوق زنان را با جدیت محقق کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست