بازدید 14861
۴

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از معلم فداکار گیلانی

نماینده وزیر آموزش و پرورش به همراه والدین و دانش آموزان کلاس پایه اول و دوم مدرسه ابتدایی شهید صدوقی با حضور در منزل معلم فداکار خانم زینب علی پور از وی عیادت و تقدیر نامه وزیر آموزش و پرورش را به وی اهدا کردند.
کد خبر: ۱۲۱۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹ 01 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، دانش آموزان که با ذوق و شوق فراوان به دیدار معلم خود آمده بودند، با اهدای تقدیر نامه‌های وزیر آموزش و پرورش و معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از زحمات و فداکاری خانم معلم خود قدردانی  و از درگاه خداوند برای وی  آرزوی سلامتی و تندرستی کردند.

گفتنی است، همزمان با این دیدار رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در تماس تلفنی با خانم علی پور از تلاش و زحمات وی قدردانی کرد و ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل خانم معلم، اظهار کرد: تصویر شما در کلاس درس به همراه دانش آموزان تان برای جامعه فرهنگی کشور غرور آفرین و تحسین برانگیز بود که یک معلم  مسئولیت پذیر، با انگیزه و مهربان تا این حد تعهد و دلسوزی نسبت به دانش‌آموزانش دارد.

در این دیدار پیرو دستور وزیر آموزش و پرورش به مدیرکل استان گیلان مقرر شد؛ ادامه مراحل درمان خانم معلم به طور جدی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیگیری شود.

یادآور می‌شود؛ خانم زینب علی پور؛ معلم پایه اول و دوم مدرسه شهید صدوقی کلاچاه دوم شهرستان خمام، مدتی‌است که به‌دلیل عارضه دیسک کمر قادر به راه‌رفتن یا حتی نشستن نبوده، اما به دلیل عشق و علاقه زایدالوصفی که به تدریس و دانش آموزان دارد در حالی که پس از مرخصی پزشکی، معلم دیگری جایگزین وی در کلاس درس شده است با کمک خانواده‌اش ساعاتی از روز در کلاس حاضر می‌شود تا به دانش‌آموزان درس بدهد.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت‌آموزش و پرورش، همچنین در این دیدار تقدیرنامه معاون آموزش ابتدایی وزارت اموزش و پرورش نیز به این معلم فداکار اهدا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
خدااااجون درهمین گیلان دوران کرونا مجوزدورکاری توسط کمیسیون پزشکی به من داده شد به علت آسم شدید و دیابت و فشارخون و...
دلم نیومد وهمچنان به مدرسه می رفتم با وجوداینکه مرگ ها را به علت کرونا دیدم همانطور هنگام وضعیت زردو نارنجی همراه همکاران بودم تا اینکه قرمز می شد همه مدرسه تعطیل می شد ولی هیچکس قدردانی نکرد تازه دیسک شدید هم داشتم ?? چرا بعضی شانس دارند ؟
معلم بخاطر این تقدیرها جنفشانی نمی کنه ولی این تقدیر هم اثرمثبت داره
به امید شفای عاجل برای این خانم معلم بزرگوار و همه معلمان آمین
سلام وزیر که ازجزییات خبر نداره باید افراد نزدیک انعکاس بدن بهرحال ضمن آرزوی سلامتی برای این معلم متعهد وتشکر ازمسولین عزیز که قدر دان بودن.
والله الان دیگه همه میخوان یه جورايی کارهای خارق العاده انجام بدن تا بچشم بیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
سلام
نگاه و نظرتان بسیار بدبینانه است با این حرفتان ارزش همه کارهای خوب دیگران را ریاکارانه می دانید بسیار متاسفم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم