بازدید 1822

نشست مشترک هیات دولت با استانداران

نشست مشترک اعضای هیات دولت با استانداران سراسر کشور صبح امروز - دوشنبه به ریاست رئیس‌جمهور ، در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۱۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ 01 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در این نشست مشترک علاوه بر استانداران سراسر کشور، معاونان رئیس جمهور و معاونان وزارت کشور و سازمان های تابعه حضور دارند.

رییس جمهور اسلامی ایران در نشست تیرماه امسال اعضای هیات دولت با استانداران سراسر کشور ضمن تاکید بر تقویت ارتباط استانداران با مردم، توجه و برنامه ریزی برای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در استان ها را با اهمیت دانسته بود.

رییسی همچنین در آن نشست تصریح کرد: در تصمیم‌سازی‌ و تصمیم‌گیری‌های کلان، نظر استانداران به عنوان مدیران در میدان، لحاظ شود تا کارها بهتر پیش برود.

وی خطاب به استانداران در نشست تیرماه گفت: ما نباید در این دولت از کنار مسایل راحت عبور کنیم ، باید برای مشکلات راه حل پیدا کنیم . عقب ماندگی هایی که به هر دلیل وجود داشته باید جبران شود و باید به موقعیتی که شایسته نظام و مردم هست برسیم.

رییسی همچنین موضوع مبارزه با فساد را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: کوچکترین ناکارآمدی و فساد نباید در این دولت تحمل شود و این به نگاه حساس استانداران و مدیران در این دولت بستگی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار