بازدید 2762

خطیر علیه سپاهان؛ وصل تیم ۱۰۰۰میلیاردی به شیر دولت!

کد خبر: ۱۲۱۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ 30 December 2023

علی خطیر پس از پیروزی دو بر یک استقلال مقابل پیکان گفت: خداراشکر توانستیم بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. از بازیکنان باغیرت باشگاه و همچنین کادرفنی تیم تشکر می‌کنم، ان‌شاءالله در نیم فصل بتوانیم تیم را تقویت و برای قهرمانی تلاش کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ خطیر درباره قانون سقف بودجه گفت: قوانین بسیار خوبی بود و این موضوع را همه جا گفته‌ام چون خودم هم در این موضوع نقش داشته‌ام. اگر این قانون سقف بودجه نمی‌آمد اتفاقات خیلی بدی در فوتبال می‌افتاد. با توجه به اینکه درآمدهای فوتبالی‌مان محدود است و هزینه‌های سرسام‌آوری هم داریم، این درآمد و هزینه با هم نمی‌خواند و به همین دلیل قانون خیلی خوبی بود. کمیته انضباطی با توجه به اینکه یک رای تحلیلی خیلی خوبی داد و با توجه به اینکه من معتقد بودم که میزان امتیازات کم شده از سپاهان باید بسیار بیشتر می‌بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: یک باشگاه با توجه به اینکه به شیر دولت وصل است، نزدیک به هزار میلیارد تومان در بازار نقل و انتقالات هزینه کرده و متأسفانه این بازار را تحت الشعاع قرار داده و به قوانین بی‌احترامی کرده است. این 4 امتیاز نباید به باشگاه سپاهان برمی‌گشت. با توجه به اینکه به قوانین فوتبال بی‌احترامی شده کمیته استیناف باید رأی محکم‌تری می‌داد. باز هم ایراد ندارد و دیگر بهانه دست دوستان نیست که نتایج در زمین فوتبال باید رقم بخورد. همچنان پرقدرت ادامه می‌دهیم و شب گذشته هم در جمع بازیکنان گفتم که باید تمرکزمان را حفظ کنیم و برای آماده‌سازی در نیم‌فصل تلاش می‌کنیم و تا در پایان لیگ ان‌شاءالله قهرمان شویم.

خطیر در واکنش به این موضوع که بسیاری از مشکلات استقلال در شروع فصل به دلیل رعایت همین قانون بود، عنوان کرد: این نکته بسیار درستی است. وقتی قانونی می‌گذارند همه باید به قانون احترام بگذارند. فرق ما با یکی دو باشگاه این بود که آنها قانون را دور زدند و زرنگی کردند و با آمادگی بیشتری آمدند و ما به قانون احترام گذاشتیم. خدا آن بالا است.

وی در پاسخ به این سوال که نکونام لیستی برای نقل و انتقالات نیم‌فصل لیستی به باشگاه داده است؟ تصریح کرد: نکونام هنوز لیستی نداده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مذاکره با سیلوا، گفت: با این بازیکن در حال مذاکره هستیم.

خطیر در واکنش به ادعای خبرنگاری مبنی بر اینکه خبر رفتن او از باشگاه استقلال منتشر شده بود، خاطرنشان کرد: چه کسی این خبر را داده است، فکر کنم شما این خبر را داده‌‌اید.

وی همچنین گفت که از پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کرده‌اند. خطیر از موضوع سربازی ابوالفضل جلالی هم اظهار بی‌اطلاعی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی