بازدید 20951
کار آبی‌ها برای درآمدزایی به کجا کشید؟

اسپانسر عجیب پشت پیراهن استقلال: موبایل آمل!

کل درآمد این اسپانسر چقدر است که بتواند تعرفه های سنگین پشت پیراهن باشگاه استقلال را پرداخت کند؟ و آیا بار استقلال با حامیان اینچنینی به مقصد می‌رسد و هزینه های چند صد میلیاردی بازیکنان و مربیان و کادر باشگاه تامین می‌شود؟
کد خبر: ۱۲۰۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 24 October 2023

اسپانسر عجیب پشت پیراهن استقلال: موبایل آمل!

بحران اقتصادی و مدیریت در استقلال به جایی رسیده که این باشگاه در اقدامی کم سابقه و شاید بی سابقه در تاریخ این باشگاه بزرگ، یک فروشگاه موبایل را به عنوان اسپانسر پیراهن خود برگزید. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ یکی از انتقادات مهم از علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاهاستقلال، ناتوانی در جذب منابع مالی و عقد قرارداد با اسپانسر های معتبر و قدرتمند است تا مخارج تیم تامین شود اما او که در جدول امتیاز بندی رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی نفر اول شده بود، در این فاکتور تعیین کننده عملکرد مطلوبی نداشت.

اعتصاب و اعتراض و کسری بودجه و مذاکره برای کسر قرارداد بازیکنان به کنار، حالا انتشار یک عکس واکنش گسترده ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داشته است.

گویا استقلال یک فروشنده موبایل هرچند محترم آنهم در یکی از شهرستان های شمالی را به عنوان حامی پشت پیراهن خود برگزیده است. حضور در پشت پیراهن استقلال قطعا برای این فروشگاه موبایل در شهر آمل! بسیار پراهمیت و پولساز است اما تبلیغات در چنین سطحی آیا در شان استقلال قرار دارد.

فارغ از آن، پولی که این فروشگاه به استقلال می‌دهد چقدر است؟ کل درآمد این اسپانسر چقدر است که بتواند تعرفه های سنگین پشت پیراهن باشگاه استقلال را پرداخت کند؟ و آیا بار استقلال با حامیان اینچنینی به مقصد می‌رسد و هزینه های چند صد میلیاردی بازیکنان و مربیان و کادر باشگاه تامین می‌شود؟

به نظر می‌رسد علی احمدی خطیر تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در درآمد زایی هم موفق باشد اما توان او همین مقدار است و بیش از این نمی توان از این مدیر جوان توقع و انتظار داشت.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۳
خخخخخ
وقتی سوادشو ندارید چرا شعر میسرایید؟!! موبایل موسوی الان بزرگترین فروشگاه شمال کشور هست و مستقیما توسط بازیکن های سابق استقلال هدایت میشه.
وقتی سوادشو ندارید چرا شعر میسرایید؟!! موبایل موسوی الان بزرگترین فروشگاه شمال کشور هست و مستقیما توسط بازیکن های سابق استقلال هدایت میشه. درضمن همین شهر کوچک شمالی یک روزی پایتخت ایران بوده و الان هم پایتخت لبنیات برنج و ورزش ایرانه. از خداشون باشه نام آمل کهن روی این تیم های بی ریشه ایران باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
چه ربطی داره اقای رضایی؟؟؟!!!!!!
این موضوع فقط بیانگر علاقه وافر 85 میلیون ایرانی هوادار استقلال است. حالا لنگی ها بروند با بابامسعود، بابا حمید، آقا مهدی تاج، آقا خداداد افشاریان و محمد حسین میثاقی 49995 هوادار تیمشان حال کنند!!!
اين فقط يه اسمه
و از اين اسم ها و فرشگاههاي عجيب در ايران بسياره
تنها ويتريني ست كه پشت پرده پول شويي هاي عظيمن صورت ميگيره

حتي شركتهاي بزرگي هم هستند كه چنين ند
7 هشتاد!......................
حیف اسم آمل روی پیراهن استقلال.خیلی ناراحت شدم. باید شهرمو عوض کنم.
خوب مگه تیم استقلال چه تیمی؟ انتظار دارید مرسدس بنز بیاد حامیش بشه.
آدامس جوجه
نکنه این هم از هوادارن متمول هست؟؟؟؟ برای پول شویی و اینها
چیز خاصی نیست پولشوییه
برای کاج از آدامس پرستو رسیدن به تبلیغ موبایل افتخار بزرگی حساب میشه.انشالله برای این موفقیت هم یک ستاره ی دیگه میزنن
عاشق این سوزش لنگیا هستم ???
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی