بازدید 3241

قاضی استیناف: خطیر بدون مجوز حرفه‌ای خلاف کرد

کد خبر: ۱۲۱۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶ 30 December 2023

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال معتقد است مدیرعامل استقلال مرتکب تخلف شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سید عباس موسوی در یک برنامه تلویزیونی و در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به مدیرعامل استقلال گفت: تخلف بزرگ آقای خطیر این است که خودش به عنوان یکی از وضع‌کنندگان دستورالعمل سقف قراردادها، آن را نقض کرده است. برای باشگاه استقلال چون مجوز حرفه‌ای را کسب نکرده بود، در دستورالعمل سقف بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی تعیین شد. شما چطور ۳۲۴ میلیارد خرج کردید؟  

موسوی ادامه داد: آقایان می‌فرمایند از اعضای این هیأت (نظارت بر سقف قرارداد) مجوز گرفتیم؛ به نظر شما وقتی کارگروهی مصوبه‌ای وضع کرده است، یک شخص به تنهایی می‌تواند به یک باشگاه چنین مجوزی برای افزایش سقف قرارداد بدهد؟  

عضو کمیته استیناف در خصوص حواشی روزهای اخیر، اظهار کرد: متاسفانه در طول روزهای گذشته حرف‌های بیهوده و آلوده بسیاری نثار اعضای کمیته استیناف شده است که با ماهی ۲ میلیون تومان حقوق، بدون اجرت و منت به فدراسیون فوتبال کمک می‌کنند. ما این حرف‌ها را به خود این آقایان حواله می‌دهیم چون شأن و منزلت ما درگیر شدن در چنین مناقشاتی نیست؛ هرچند حقوق ما محفوظ است.  

سید عباس موسوی در پایان گفت: رأی صادر شده از سوی کمیته استیناف، مستند بر قانون و ماده ۱۱۷ مقررات انضباطی و مبتنی بر اختیاری بوده که به این کمیته اعطا شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست