بازدید 2236

درآمد کاشت ناخن بیشتر از دستمزد جراح زانو!

رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، هزینه کاشت ناخن را بیشتر از دستمزد جراحی پروتز زانو دانست.
کد خبر: ۱۲۱۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 28 December 2023

به گزارش «تاباک» به نقل از فارس، یوسف کاظمی، با ناچیز خواندن تعرفه‌های پزشکی، آن را با هزینه ۴۵۰ هزار تومانی کاشت ناخن و دستمزد ۴۰۰ هزار تومانی جراحی پروتز زانو مقایسه کرد و گفت: تعرفه گذاری یعنی اعمال قیمت تمام شده خدمات که البته نه با سوءمدیریت سهوی بلکه با سوءمدیریت عمدی، قیمت واقعی خدمات را در تعرفه‌ها اعمال نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های تقوا همان اخلاق مداری و معرفت است، افزود: برخی از تریبون‌ها به ناحق در این چند سال کرامت و منزلت پزشکی را مورد خدشه قرار داده اند. به عنوان نمونه فردی که سال‌ها جامعه پزشکی را در تریبون‌های رسمی و ملی، به ناحق و با ادبیات پوپولیستی مورد هجمه قرار می‌داد چند وقت پیش در کشور کانادا رؤیت شد.

کاظمی با اشاره به اینکه افزایش تعرفه‌ها نباید از جیب مردم پرداخت شود، تاکید کرد: کعبه آمال پزشک این است که رابطه مالی او با بیمار قطع شود. بیمه‌های پایه و تکمیلی همه حق بیمه را از بیمه شده می‌گیرند، ولی متأسفانه در انجام تعهدات و پرداختی‌ها کم کاری می‌کنند؛ بنابراین منظور از افزایش تعرفه افزایش سهم پرداختی بیمه‌ها است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۲
انسان ها دارن کامل میشن و به سرعت به سوی خوی حیوانی که تسلیم در برابر شهوات و لذایذ دنیوی است در حال حرکت است
واقعا برای رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی متاسف هستم با اینچنین قیاسی که اصلا ربطی بهم نداره مثل این قیاس کلی درس میخونه تا پزشک متخصص بشه بعد یکی اختلاس میکنه و به اندازه هزاران دکتر درآمد کسب میکنه
سخن حق را باید پذیرفت حالا از هر کسی باشد چه در ایران ، چه در کانادا .
سخن شما هم حقه که ناخن کار درآمدش زیاده آما این واقیت را فراموش نکنید که اکثر مردم ما مشکلات اقتصادی خیلی زبادی دارند . و خیلی از مردم با ناخنکار کار ندارند . اما پزشک همه سر وکار داریم .
درامد یک مهندس با 15 سال سابقه از یک جوشکار با 3 سال سابقه کمتر است!
پس هنوز جامعه جوان هست و به سمت پيري نرفته !
کجا پروتز زانو رو ۴۰۰ هزار عمل میکنن آدرس بدید ما هم بریم. برای آشناهای ما بالای ۸۰ میلیون گفته شده
درآمد یک جراح پروتز زانو ماهانه بالای ۲۰ میلیارد تومان حداقل است با هیچ صنفی قابل قیاس نیست هنوز هم سیر نمی‌شوید؟ ؟؟ خیلی جالبه بخدا
برای برخی از مشاغل بیفایده و مضر برای جامعه، 90 درصد مالیات تعیین کنید مثل آرایشگاههای زنانه و کلینیک های حیوانات خانگی
هزینه کاشت ناخم بطور میانگین 200 هزارتومان اما پروتز زانو حداقل 30 میلیون تومان است. آقای دکتر کجای کارند؟
مشکل اینه که کاشت ناخن توسط سکینه خانم که انجام نمیشود بلکه توسط خود پزشکان متخصص صورت میگیرد! من پزشکی را می شناسم که خیلی زحمت کشید تا متخصص گوش و حلق و بینی شود ولی حالا دماغ عمل میکند! اینهمه درس خوندن برای عمل دماغ!
هیچ دلیل منطقی وجود نداره که جراح زانو باید بیشتر از کاشت ناخن پول دربیاره. اگر واقعا جراح زانو اینقدر فقط پول دوست داره و دلش جایگاه اجتماعی بالا و لقب دکتر رو نمیخواد، بره اونم کاشت ناخن.

لزوما چون یکی نشسته درس خونده دلیل نمیشه از همه طلبکار باشه. نشستی درس خوندب باید بخاطر علاقه و جایگاه و درآمد باشه. نه لزوما هرکی بیشتر خوند بیشتر پول بگیره.
دروغه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست