بازدید 2314

کشف هزاران قرص لاغری تقلبی در یک خانه

کد خبر: ۱۲۱۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ 27 December 2023

سه متهم که اقدام به تبلیغ و فروش قرص‌های لاغری غیرمجاز در فضای مجازی می‌کردند، با بیش از ۱۳هزار قرص لاغری غیرمجاز و تقلبی، حاوی ماده‌مخدر شیشه دستگیر شدند.

به گزارش ایران، سرهنگ حسین باباپور، رئیس‌پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: با‌توجه به اجرای طرح مقابله با جرائم حوزه مواد‌مخدر در فضای مجازی با انجام رصدهای شبانه‌روزی و پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط مأموران دایره فتا پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران بزرگ مشخص شد سه نفر از سود‌جویان با تشکیل باند مجرمانه در حوالی شرق پایتخت اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در تعدادی از شبکه‌های اجتماعی و به‌صورت حضوری در عطاری‌های غیرمجاز می‌کنند.

وی گفت: به‌دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرائم سایبری (فتا) و پلیس مبارزه با مواد‌مخدر (فاتب) با همکاری مأموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه ششم موفق شدند، مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات شرق پایتخت شناسایی کرده و با هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری وارد عمل شوند.

تیم‌های عملیاتی پلیس پس از چندین‌ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کرده و در بازرسی از محل 13 هزار و 900 عدد انواع قرص‌های لاغری غیرمجاز و تقلبی حاوی مواد روانگردان شیشه در بسته‌بندی‌های مختلف جعلی کشف کنند.

وی اظهار داشت: متهمان به مقر پلیس منتقل و در بازجویی به عناوین مجرمانه اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی