بازدید 3288

وزیر کشور: برای کاشت یک میلیارد درخت برنامه داریم

وزیر کشور با ذکر این نکته که کاشت یک میلیارد درخت شعار نیست، گفت: برای تحقق این امر برنامه‌ عملیاتی و اجرایی تدوین شده است.
کد خبر: ۱۲۱۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ 27 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، احمد وحیدی، امروز (ششم آذرماه)، در آیین انعقاد تفاهم‌نامه کاشت ۲۰۰ هکتار جنگل در استان هرمزگان، با اشاره به وجدت مثال‌زدنی کشور، اظهار کرد: یکپارچگی اقدام و مذاهب در کشور ایران در اوج خود قرار دارد و همه به ایران قوی و سربلندی این کشور می‌اندیشند.

وی، با ذکر این نکته که کج‌اندیشان تصور می‌کنند می‌توانند میان اقوام ایرانی نفوذ کنند، عنوان کرد: ملت ایران بارها و بارها با بصیرت و اقدامات دشمن‌شکن خود، غربی‌ها و دشمنان ایران اسلامی را از تحقق اهدافش باز داشته است.

وزیر کشور، با ذکر این نکته که مردم غزه سنی نشین هستند، بیان کرد: حمایت حکومت شیعه ایرانی از حکومت سنی غزه نشان دهنده رویکرد وحدت آفرین و همدلی اسلامی ایران است.

وحیدی، با اشاره به هدفگذاری کاشت یک میلیارد درخت در کشور، تصریح کرد: برای تحقق هدفگذاری کاشت یک میلیارد درخت در طول عمر دولت سیزدهم برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و این اعداد و ارقام مطرح شده شعار نیست.

وی، با ذکر این نکته که در کشور ۶۵ درصد بیایان داریم و با پدیده بیابان‌زایی روبرو هستیم، مطرح کرد: تقویت اکسیژن هوای پاک و محیط‌زیست یکی از اصلی‌ترین اهداف کاشت درختان است؛ اما تحقق این امر یکسری مزیت‌های جانبی نظیر زیبایی بصری و تقویت زاد و ولد آبزیان دریایی به همراه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۳
وقتی یک نظامی در هر زمینه ایی نظر میدهد،بزرگوار کاشت درخت مهم نیست،مهم آب کافی برای آبیاری درختان است،آیا آب کافی وجود دارد؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
فعلا که سه میلیارد و چند صد میلیون درخت چایی کاشتید
اینم رفت کنار چهار میلیون مسکن
جناب وزیر حتما می خوان چوب خشک بکارن.
شبیه چند میلیون شغل زایی ... برای اول اقتصاد دنیا شدن هم برنامه داریم و ...
آقا کمبود آب و آلودگی هوا و تحریم طبیعت علیه مان (نبود بارش ها) را حل کنید فعلا.

یا میلیارد را نمی داند یا از درخت و درختکاری اطلاع ندارد یا مردم را ب بو فرض می کند
یک ماشین حساب بذار جلوت فرض کن هر کارگر روزی ۱۵ تا درخت بکاره. بعد ببین اگر ۱۰ هزار کارگر داشته باشی چند سال طول می کشه تا ۱ میلیارد درخت بکاری. نتیجه رو به ما هم‌ بگو.
مثل سالی ۱ میلیون خانه؟
,برای ابیاریشون هم برنامه بزار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
خودش اب پاش می گیره دستش ابیاری می کنه
عجب.
درخت نخواستیم حتی یکدونه زحمت بکشید . لطف کنید نسل درخت های ایران را از ریشه درنیاورید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
آی گفتی
هر وقت دولت اسم آبادانی یا توسعه میاره مطمئن باشید .تعداد زیادی افراد وابسته به خودش میخواهد استخدام بکنه . و پشتش تخریب شدید طبیعت است.
بعد از کاشت اینا رو چه جوری آبیاری میکنتد؟
اين عقل كل براي مرحله داشت و نگهداري از اين يك ميليارد درخت هم فكري كرده يا همانند همه كارشان مابقي به امان خدا رها مي شه كه صد البته همين طور هم خواهد شد ، الان هم حتما دنبال تامين بودجه و عقد قرارداد با يكي از اقوام و اشنايان هستند.
کاشت مهم نیست آقای وزیر، داشت و به ثمر رساندن و مراقبت مهمه که شما بلد نیستید و عرضه اش رو ندارید.
هر سال اسفند در روز درختکاری هزارن درخت نهال کاشته میشه بعد در طول سال به دلیل عدم آبیاری مناسب خشک مشه و سال بعد دوباره نهال می کارند این چرخه معیوب دهها سال هست ادامه دارد و الان وزیر کشور هم یک میلیارد نهال خواهد کاشت ده هزار درخت بکارید ولی درست و مرتب آبیاری کنید وبهشان رسیدگی کنید
مثل 4 میلیون خانه؟ البته فقط برنامه دارند
پیش از خزینه گرد بودجه و نیروی انسانی بفکر تامین آب دوران رشد ونمو درختان باشید. اگر منابع پایدار تامین آب بویژه با توجه به اثرات منفی تغییر اقلیم در نظر گرفته نشود، هزینه های اجرایی طرح بعلاوه یک میلیون درخت به فنا خواهد رفت. یک راهکار کاشت درختان مناسب در بخش های جنگلی از بین رفته هیرگانی ویا جنگل های تنک شرقی و جنوبی در حوضه آبریز کارون بزرگ است.
حاجی با کدوم آب میخواهید درخت رونگه دارید؟همین جنگلهای آفت زده رو حفظ کنید نمی خواد راه رفتن کبک رو یاد بگیرید!
به خدا قسم دو الا سه سال هست که زمان درختکاری چند تا درخت بکارند اشک من را درآوردند شهرداری منطقه پنج اگر با این حقوق بازنشستگی می‌توانستم خودم درخت می کاشتم اشک من را بخاطر درخت دراوردند
کم خالی بندی کنید
فقط کاشتن نیست ،میکاریم اما نگهداری صفر
شما درخت قلع و قمع نکن کاشتنت پیشکش
اولین شرط کاشت یک میلیارد درخت ، تولید یک میلیارد نهال است که ما نداریم. شما اگر خیلی زرنگ و توانمند هستید جلوی نابودی جنگلها و قطع درختان موجود را بگیرید
شمايي كه توان آبرساني ( حتي اب كشاورزي ) به روستاها را نداريد ، اونوقت ميايي چنين شعاري ميدي ؟
من براي يك تانكر ٢ هزار ليتري آب ، بايد ٢٥٠ هزار تومان پول بدم تا درخت هام خشك نشند . كاش كمي در عالم واقعيت ها زندگي مي كرديد تا مي دونستيد مشكل مردم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
يادتونه صدها ميليارد تومن پول براي كاشت طرح از حرم امام تا قم يا حرم حضرت معصومه (طرح حرم تا حرم) پول گرفتن اما حتى يك درخت هم در اين مسير وجود نداره اما پولا بالا كشيده شد
اینقدر ملت را به سخره نگیرید
شما درخت هارو از ریشه در نیارید .کاشت درخت پیشکش
اول ۴ ملیون مسکنی که ساختین را تحویل مردم بدهید بعد درخت بکارید
سنگ بزرگ علامت نزدن است
برنامه از حرم تا حرم را کسی یادش است!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاشتن درخت مهم نیست
مهم زمین مناسب برای کاشت درخته
مهمتر از اون وجود داشتن آب برای آبیاری درختهای کاشته شده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی