بازدید 2592

ماینرهای شنگول یک دزد ، از تولید رمز ارز افتادند!

کد خبر: ۱۲۱۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ 25 December 2023

نیروهای کلانتری شفای مشهد که در تعقیب نامحسوس یک سارق و مالخر حرفه ای بودند، به ماینرهای شنگولی دست یافتند که با حضور پلیس در محل از تولید رمز ارز بازماندند!

به گزارش خراسان، ماموران کلانتری شفا که از مدتی قبل با دستور رئیس پلیس مشهد،عملیات های گسترده ای را برای مقابله با مالخران و سارقان آغاز کرده اند، در ادامه رصدهای اطلاعاتی متهمی سابقه دار را شناسایی کردند که در محله «حجت» به مجرمی مشهور تبدیل شده بود. این فرد 45ساله در سپیده سحرگاهی و با دستور ویژه قضایی در حالی دستگیر شد که نیروهای انتظامی به سرپرستی سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا)عملیاتی هماهنگ و ضربتی را طرح ریزی کرده بودند.

دربازرسی از مخفیگاه متهم،پوششی مشکوک در طبقه دیگر ساختمان توجه عوامل انتظامی را به خود جلب کرد که بررسی ها نشان داد در زیر پشم شیشه هایی که به عنوان عایق صدا استفاده می شود تعداد زیادی ماینر وجود دارد که برای تولید رمز ارز به کار می رود. هنوز تحقیقات در این باره ادامه داشت که بوی مشروبات الکلی در فضا پیچید و مشخص شد در فاصله نزدیک ماینرها،دستگاه های عرق گیری و مقادیری مشروبات الکلی وجود دارد. بنابراین بازرسی ها به کشف75 عددکلید،کارت های ملی وپایان خدمت و رسیور سرقتی، به همراه پنل ضبط و افشانه فلفل انجامید.

ساعتی بعد با انتقال متهم مذکور به مقر انتظامی بررسی های تخصصی در دایره تجسس کلانتری با دستگیری برادر وی در حالی آغاز شد که تحقیقات نشان داد این متهم از سارقان حرفه ای و سابقه داری است که در زمینه مالخری نیز فعالیت دارد. شایان ذکر است کنکاش نیروهای انتظامی برای کشف جرایم احتمالی دیگر متهمان وارد مرحله جدیدی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست