بازدید 3325

واکنش اوزونیدیس به ادعای نکونام درباره گل‌گهر

کد خبر: ۱۲۱۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶ 24 December 2023

مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال که به تساوی یک - یک انجامید، گفت: نمی‌دانم در مورد نتیجه‌ای که کسب کردیم باید خوشحال باشم یا ناراحت ولی چیزی که باعث غرورم هست عملکرد بازیکنانم است. مقابل تیم خوبی بازی کردیم و نگرش مالکانه داشتیم. سعی کردیم توپ را در اختیار داشته باشیم و فکر نمی‌کنم امروز یک امتیاز گرفتیم، بلکه دو امتیاز از دست دادیم.

وی افزود: می‌دانستیم بازی سختی برابر تیمی داریم که تا اینجای کار قهرمان لیگ است. نگرش بازیکنانم به خصوص در نیمه دوم را دوست دارم. با دوندگی در خط جلوی‌مان در نیمه دوم انرژی بازیکنان از دست رفت که طبیعی بود. شانس‌های خوبی در نیمه اول داشتیم و اگر سعید سحرخیزان به گل تبدیل می‌کرد شرایط‌مان بهتر می‌شد، همین‌طور موقعیتی که علیرضا کوشکی از دست داد. با توجه به بازیکنان فیزیکی که استقلال داشت، عملکرد بازیکنانم خوب بود و از آنها راضی هستم. باید خیلی سریع این بازی را فراموش کنیم چون چهار روز دیگر بازی سختی برابر سپاهان داریم. از هواداران‌مان برای حضور در ورزشگاه تشکر می‌کنم. می‌خواهم بگویم در تمام بازی‌ها منتظر حضورشان هستیم نه فقط در دیدار با استقلال، سپاهان و پرسپولیس.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در واکنش به اظهارات جواد نکونام مبنی بر اینکه مدعی شد گل آنها آفساید و پنالتی استقلال درست بود، گفت: نمی‌خواهم در این مورد جواب بدهم و به نظر تمامی سرمربیان احترام می‌گذارم. اجازه نداریم که در رابطه با داوری صحبت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار