بازدید 22243

عکس خودروی ملی‌پوش فوتبال در تصادف مرگبار امروز

کد خبر: ۱۲۱۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 24 December 2023

شوک عجیبی به فوتبال ایران وارد شده و بازیکن تیم ملی در حادثه جاده‌ای با خودروی بی کیفیت ایرانی، جان خود را از دست داد.

عکس خودروی ملی‌پوش فوتبال در تصادف مرگبار امروز

به گزارش تابناک ورزشی؛ ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی در سانحه رانندگی با خودروی تیبا جان باخت و دو ملی پوش دیگر نیز متحمل جراحات شدیدی شدند.

تصویر این خودرو بعداز واژگون شدن منتشر شده است. متاسفانه عدم رعایت استانداردهای ایمنی و عمل نکردن بسیاری از پارامترهای حفظ جان سرنشینان در این خودروی فاقد کیفیت ساخت داخل، منجر به از دست رفتن جان یک ورزشکار ملی شده است اما همچنان مسوولان مقابل اجرای قانون واردات خودرو سنگ اندازی می‌کنند و مصوبه قانونی خود را تحت فشار شرکت های بنجل‌ساز داخلی اجرا نمی‌کنند.

 ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان ایران، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو همراه دیگر او یعنی بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۳۰
ما ماشينهاي ايراني خوب هم داريم . چرا تا هر وقت چنين اتفاقي مي افتد سراغ واردات مي رويد ؟ در ضمن الان با دلار 50 هزار تومن و بدون هيچ عوارضي حداقل قيمت يك خودرو متوسط 1 ميليارد مي شود .
پاسخ ها
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
خوبی آقای میرسلیم؟ یه چن وقتی خبری ازت نبود
پیلا پیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
به جای ناشناس خوب میذاشتی میرسلیم. کسی باهات کاری نداره خیالت راحت جناب میرسلیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
تویوتا یاریس ۱۵۰۰۰ دلار که با ارز آزاد ۷ صد و پنجاه میلیون تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
اشکال کار در اینست که رانندگان ایرانی مخصوصاً وقتی خوشحال هم باشند ماشین زیر پایشان را فرراری حس میکنند ! ضمناً اون آقایی که تویوتا یاریس را قیمت داده اند 750 میلیون حالا که کی به کیه ما 5000 تا هم قیمت داریم !
اینقدر تبلیغات جوروواجور میفرستی که مطلب اصلی رو یادت میره . پس کو عکس ؟؟؟؟
خدا لعنتتون کنه که جون هم وطن ها چه ورزشکار چه غیر ورزشکار واستون اهمیت نداره .با پول این اتول های بی کیفیت داخلی لا اقل میشه خورویی وارد کرد که جون سر نشین ها حفظ بشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
در اینکه خودرو های تولید داخل باید ارتقاء پیدا کنند هیچ شکی نیست ولی با این لعنتی که شما فرستادید آیا تمام خودروهای ایرانی قاتل صاحبانشان هستند ؟ کمی منصفانه تر برخورد کنیم و درک کنیم که خودرویی که زیر پایمان است چیست و کارایی اش چیست با پراید و تیب و ... نمیشود بالای 80 کیلومتر سرعت رفت البته تا 180 و 200 هم می شود راند اما شراکتی با عزراییل !
هیچی الان دیگه با این اتفاق بهونه دست فوتبالیست ها افتاد تا خودروهای خارجی چند ۱۰ میلیاردی را با اعمال فشار مجوز بگیرن. و همه هم میدونن برای استفاده شخصی نیست بلکه برای کاسبی کردن هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
ایران خودرویی چرا مهمل می بافی خودروی چند ده میلیاردی دیگه چه صیغه ای است اگر واقعا هدف نظام اصلاح وضعیت بازار خودرو و حفظ جان هموطن ها و کاهش آلودگی باشد براحتی بدون در نظر گرفتن تعرفه با 200 تا 300 میلیون تومن خودروی اروپایی یا امریکایی یا ژاپنی 2013 تا 2018 می توان وارد کرد که همین حالا از خودروی صفر کیلومتر ایرانی یا حتی چینی های مونتاژی بهتره مهم اینه که دوبت توی هر کاری حتی یک اصلاح ساختاری در بازار دنبال منفعت و پز کردن جیب خودش است. بسلامتی چای دبشتون را بنوشید
مگه شرکت های بنجل ساز خصوصی هستن؟ همه چیزشون دولتیه و قیمت لگن ها و اسم مدیراش رو هم دولت تعیین میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
من موندم که این لگن های بنجل چی هستند که برایشان ماهها و سالها انتظار میکشند و بعد از خرید تازه با کلی اضافه قیمت هم خریدار دارد ؟ نفرمایید مجبورند که اگر اینطور باشد احمقانه است کسی کلی پول بدهد که قاتلش را بخرد !
سایپا مطمئن
در کشورهای غربی اگر همین یک اتفاق بیافته چنان رسانه ها و دستگاه قضایی میافتن دنبال ماجرا که شرکت های خودرو سازی از ترس تبعات منفی فوری عذر خواهی میکنن، غرامت سنگینی میپردازن و علاوه بر اون جهت رفع عیب طیف وسیعی از خودروهای فروخته شده رو فراخوان میدن برای بازبینی و رفع عیب

در مملکت ما نه قوه قضاییه و مدعی العموم براش مهمه نه رسانه ها جرات پیگیری بیش از پیش دارن و نه مدیران خودروساز وجدان دارن

صنعت خودرو سازی ما با به گروگان گرفتن چند صد هزار کارگر داره مردم رو قتل عام میکنه و سود چند هزار میلیاردی به جیب میزنه
گر بمیرد دختری بر قبر او روید گلی!
اما همچنان مسوولان مقابل اجرای قانون واردات خودرو سنگ اندازی می‌کنند و مصوبه قانونی خود را تحت فشار شرکت های بنجل‌ساز داخلی اجرا نمی‌کنند؟
همه چیز رو وصل میکنیم به واردات خودرو. آقایان تابناک اینو بفهمید، قرار نیست هیچ خودرویی وارد بشود. چه نو و چه کار کرده. سیاست جمهوری اسلامی تولید خودرو در داخل هست. حالا هرچند بدون کیفیت. البته تعداد کمی خودرو هم وارد میشه اما قیمتهای بسیار بالا و چند ده برابر قیمت خارج. اونم برای کسانی که توان خرید دارند. صابون واردات خودرو در جمهوری اسلامی ایران رو به دلتون نزنید. تمام این داستانهای واردات و فلان و بیسار، همش سرکار گذاشتن ملت هست. دولت هیچ هدف و سیاست واقعی برای واردات خودرو ندارد. این سیاست مربوط به این دولت و آن دولت نیست. بلکه یک اصل هست.
تابی جون. اینکه خواسته مردم را مطرح میکنی جای تقدیر داره و دمت گرم. ولی همه میدونیم با این سیستم فاسد و مافیا، نه خودررویی با قیمت مناسب وارد میشه و نه کیفیت لگنهای داخلی بهبود پیدا میکنه. این چیزهایی هم در مجلس و دولت مطرح میشه همه جنگ زرگری است. ولی با بیان این مطلب میتونی بری رو مخشون.
راننده چی بسرش اومده اسنپ نبوده مگر
پراید محبوب دلها پراید اینجا پراید اونجا پراید همه جا من بدون پراید میمیرم والبته عده ای با پراید میمیرند مانعی ندارد زیرا که زندگی هرکز نمی میرد
اصلا گیرم خودرو های ما بسیار بد و بدون کیفیت که البته هست اما بخشی را راننده باید مدیریت کند که اکثرا رعایت نمیکنند
والا مفسد فی الارض سایپا و ایران خودرو و حامیانشونن ، باقی ادای مفسد در میارن
ربطی نداره به کیفیت خودرو، حالا که خودرو کیفیت نداره، چرا باید با 1500 تا رانندگی کنی تا بشی قاتل بچه ی مردم
عقل هم خوب چیزیه والا...
خدا بیامرزد ایشان را. خداوند به خانواده آن درگذشته صبر عنایت بفرماید.
متاسفانه آمار کشته ها در اثر تصادف در ایران بسیار بالا است. چند دلیل وجود دارد. یکی از آن دلایل کیفیت بسیار پایین اکثر حودروهای ساخت داخل است و سرآمد همه اینها همین تیبا است.
چرا فقط دنبال واردات هستید؟ آای واردات از کشورهای پیشرفته در خودرو انجام میشه؟ یا خودروهای بی کیفیت چینی؟ بعد خدمات پس از فروشش وقطعات یدکی اونها چی؟
بی غیرتی مال من که جزئی از مردم هستم هر موقع مسولین تیبا سوار شدن اون موقع حله
قدر ماشینای مدل پایینتونو بدونینین کافیه فقط وزن کاپوت مدلهای مختلف رو مقایسه کنید استحکام ستون و شاسی هم دستتون میاد گول رئیس انجمن اسقاطچیها و امثال مشهدی شریف که دنبال خوراک برای کارخونه های فولاد مفتخور هست رو نخورید مفت ماشینتونو میگیرن یه وام بیست چهار درصد میدن یه لگن و قوطی حلبیم روش
ایشان اگر عضو تیم ملی آقایان بودند لندکروزر و رنجروور سوار بودند.
داد از این تبعیض چندلایه بین خواص و عوام.
حالا حالاها راه داره جمعیت کم بشه مرده شور این خود وها
آقای میرسلیم که دائم سنگ آشغالسازهای داخلی رو به سینه میزنی(البته سودت تو این کاره!)کجایی جوابگو باشی؟!انشالله آقازاده هاتون چنین سرنوشتی داشته باشند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست