شوک عجیبی به فوتبال ایران وارد شده و بازیکن تیم ملی در حادثه جادهای با خودروی بی کیفیت ایرانی، جان خود را از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی در سانحه رانندگی با خودروی تیبا جان باخت و دو ملی پوش دیگر نیز متحمل جراحات شدیدی شدند.
تصویر این خودرو بعداز واژگون شدن منتشر شده است. متاسفانه عدم رعایت استانداردهای ایمنی و عمل نکردن بسیاری از پارامترهای حفظ جان سرنشینان در این خودروی فاقد کیفیت ساخت داخل، منجر به از دست رفتن جان یک ورزشکار ملی شده است اما همچنان مسوولان مقابل اجرای قانون واردات خودرو سنگ اندازی میکنند و مصوبه قانونی خود را تحت فشار شرکت های بنجلساز داخلی اجرا نمیکنند.
ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان ایران، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو همراه دیگر او یعنی بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی مجروح و راهی بیمارستان شدند.
 ما ماشينهاي ايراني خوب هم داريم . چرا تا هر وقت چنين اتفاقي مي افتد سراغ واردات مي رويد ؟ در ضمن الان با دلار 50 هزار تومن و بدون هيچ عوارضي حداقل قيمت يك خودرو متوسط 1 ميليارد مي شود .
 							         		            ما ماشينهاي ايراني خوب هم داريم . چرا تا هر وقت چنين اتفاقي مي افتد سراغ واردات مي رويد ؟ در ضمن الان با دلار 50 هزار تومن و بدون هيچ عوارضي حداقل قيمت يك خودرو متوسط 1 ميليارد مي شود .         		                     		         |
         		                            |         		                             خوبی آقای میرسلیم؟ یه چن وقتی خبری ازت نبود
 									         		                    خوبی آقای میرسلیم؟ یه چن وقتی خبری ازت نبود         				                     		                 |
         		                            |         		                             به جای ناشناس خوب میذاشتی میرسلیم. کسی باهات کاری نداره خیالت راحت جناب میرسلیم.
 									         		                    به جای ناشناس خوب میذاشتی میرسلیم. کسی باهات کاری نداره خیالت راحت جناب میرسلیم.         				                     		                 |
         		                            |         		                             تویوتا یاریس ۱۵۰۰۰ دلار که با ارز آزاد ۷ صد و پنجاه میلیون تومان
 									         		                    تویوتا یاریس ۱۵۰۰۰ دلار که با ارز آزاد ۷ صد و پنجاه میلیون تومان         				                     		                 |
         		                            |         		                             اشکال کار در اینست که رانندگان ایرانی مخصوصاً وقتی خوشحال هم باشند ماشین زیر پایشان را فرراری حس میکنند ! ضمناً اون آقایی که تویوتا یاریس را قیمت داده اند 750 میلیون حالا که کی به کیه ما 5000 تا هم قیمت داریم !
 									         		                    اشکال کار در اینست که رانندگان ایرانی مخصوصاً وقتی خوشحال هم باشند ماشین زیر پایشان را فرراری حس میکنند ! ضمناً اون آقایی که تویوتا یاریس را قیمت داده اند 750 میلیون حالا که کی به کیه ما 5000 تا هم قیمت داریم !         				                     		                 اینقدر تبلیغات جوروواجور میفرستی که مطلب اصلی رو یادت میره . پس کو عکس ؟؟؟؟
 							         		            اینقدر تبلیغات جوروواجور میفرستی که مطلب اصلی رو یادت میره . پس کو عکس ؟؟؟؟         		                     		         خدا لعنتتون کنه که جون هم وطن ها چه ورزشکار چه غیر ورزشکار واستون اهمیت نداره .با پول این اتول های بی کیفیت داخلی لا اقل میشه خورویی وارد کرد که جون سر نشین ها حفظ بشه .
 							         		            خدا لعنتتون کنه که جون هم وطن ها چه ورزشکار چه غیر ورزشکار واستون اهمیت نداره .با پول این اتول های بی کیفیت داخلی لا اقل میشه خورویی وارد کرد که جون سر نشین ها حفظ بشه .         		                     		         |
         		                            |         		                             در اینکه خودرو های تولید داخل باید ارتقاء پیدا کنند هیچ شکی نیست ولی با این لعنتی که شما فرستادید آیا تمام خودروهای ایرانی قاتل صاحبانشان هستند ؟ کمی منصفانه تر برخورد کنیم و درک کنیم که خودرویی که زیر پایمان است چیست و کارایی اش چیست با پراید و تیب و ... نمیشود بالای 80 کیلومتر سرعت رفت البته تا 180 و 200 هم می شود راند اما شراکتی با عزراییل !
 									         		                    در اینکه خودرو های تولید داخل باید ارتقاء پیدا کنند هیچ شکی نیست ولی با این لعنتی که شما فرستادید آیا تمام خودروهای ایرانی قاتل صاحبانشان هستند ؟ کمی منصفانه تر برخورد کنیم و درک کنیم که خودرویی که زیر پایمان است چیست و کارایی اش چیست با پراید و تیب و ... نمیشود بالای 80 کیلومتر سرعت رفت البته تا 180 و 200 هم می شود راند اما شراکتی با عزراییل !         				                     		                 هیچی الان دیگه با این اتفاق بهونه دست فوتبالیست ها افتاد تا خودروهای خارجی چند ۱۰ میلیاردی را با اعمال فشار مجوز بگیرن. و همه هم میدونن برای استفاده شخصی نیست بلکه برای کاسبی کردن هست.
 							         		            هیچی الان دیگه با این اتفاق بهونه دست فوتبالیست ها افتاد تا خودروهای خارجی چند ۱۰ میلیاردی را با اعمال فشار مجوز بگیرن. و همه هم میدونن برای استفاده شخصی نیست بلکه برای کاسبی کردن هست.         		                     		         |
         		                            |         		                             ایران خودرویی چرا مهمل می بافی خودروی چند ده میلیاردی دیگه چه صیغه ای است اگر واقعا هدف نظام اصلاح وضعیت بازار خودرو و حفظ جان هموطن ها و کاهش آلودگی باشد براحتی بدون در نظر گرفتن تعرفه با 200 تا 300 میلیون تومن خودروی اروپایی یا امریکایی یا ژاپنی  2013 تا 2018 می توان وارد کرد که همین حالا از خودروی صفر کیلومتر ایرانی یا حتی چینی های مونتاژی بهتره مهم اینه که دوبت توی هر کاری حتی یک اصلاح ساختاری در بازار  دنبال منفعت و پز کردن جیب خودش است. بسلامتی چای دبشتون را بنوشید
 									         		                    ایران خودرویی چرا مهمل می بافی خودروی چند ده میلیاردی دیگه چه صیغه ای است اگر واقعا هدف نظام اصلاح وضعیت بازار خودرو و حفظ جان هموطن ها و کاهش آلودگی باشد براحتی بدون در نظر گرفتن تعرفه با 200 تا 300 میلیون تومن خودروی اروپایی یا امریکایی یا ژاپنی  2013 تا 2018 می توان وارد کرد که همین حالا از خودروی صفر کیلومتر ایرانی یا حتی چینی های مونتاژی بهتره مهم اینه که دوبت توی هر کاری حتی یک اصلاح ساختاری در بازار  دنبال منفعت و پز کردن جیب خودش است. بسلامتی چای دبشتون را بنوشید         				                     		                 مگه شرکت های بنجل ساز خصوصی هستن؟ همه چیزشون دولتیه و قیمت لگن ها و اسم مدیراش رو هم دولت تعیین میکنه.
 							         		            مگه شرکت های بنجل ساز خصوصی هستن؟ همه چیزشون دولتیه و قیمت لگن ها و اسم مدیراش رو هم دولت تعیین میکنه.         		                     		         |
         		                            |         		                             من موندم که این لگن های بنجل چی هستند که برایشان ماهها و سالها انتظار میکشند و بعد از خرید تازه با کلی اضافه قیمت هم خریدار دارد ؟ نفرمایید مجبورند که اگر اینطور باشد احمقانه است کسی کلی پول بدهد که قاتلش را بخرد !
 									         		                    من موندم که این لگن های بنجل چی هستند که برایشان ماهها و سالها انتظار میکشند و بعد از خرید تازه با کلی اضافه قیمت هم خریدار دارد ؟ نفرمایید مجبورند که اگر اینطور باشد احمقانه است کسی کلی پول بدهد که قاتلش را بخرد !         				                     		                 سایپا مطمئن
 							         		            سایپا مطمئن         		                     		         در کشورهای غربی اگر همین یک اتفاق بیافته چنان رسانه ها و دستگاه قضایی میافتن دنبال ماجرا که شرکت های خودرو سازی از ترس تبعات منفی فوری عذر خواهی میکنن، غرامت سنگینی میپردازن و علاوه بر اون جهت رفع عیب طیف وسیعی از خودروهای فروخته شده رو فراخوان میدن برای بازبینی و رفع عیب
 							         		            در کشورهای غربی اگر همین یک اتفاق بیافته چنان رسانه ها و دستگاه قضایی میافتن دنبال ماجرا که شرکت های خودرو سازی از ترس تبعات منفی فوری عذر خواهی میکنن، غرامت سنگینی میپردازن و علاوه بر اون جهت رفع عیب طیف وسیعی از خودروهای فروخته شده رو فراخوان میدن برای بازبینی و رفع عیب گر بمیرد دختری بر قبر او روید گلی!
 							         		            گر بمیرد دختری بر قبر او روید گلی!         		                     		         اما همچنان مسوولان مقابل اجرای قانون واردات خودرو سنگ اندازی میکنند و مصوبه قانونی خود را تحت فشار شرکت های بنجلساز داخلی اجرا نمیکنند؟
 							         		            اما همچنان مسوولان مقابل اجرای قانون واردات خودرو سنگ اندازی میکنند و مصوبه قانونی خود را تحت فشار شرکت های بنجلساز داخلی اجرا نمیکنند؟         		                     		         همه چیز رو وصل میکنیم به واردات خودرو. آقایان تابناک اینو بفهمید، قرار نیست هیچ خودرویی وارد بشود. چه نو و چه کار کرده. سیاست جمهوری اسلامی تولید خودرو در داخل هست. حالا هرچند بدون کیفیت. البته تعداد کمی خودرو هم وارد میشه اما قیمتهای بسیار بالا و چند ده برابر قیمت خارج. اونم برای کسانی که توان خرید دارند. صابون واردات خودرو در جمهوری اسلامی ایران رو به دلتون نزنید. تمام این داستانهای واردات و فلان و بیسار، همش سرکار گذاشتن ملت هست. دولت هیچ هدف و سیاست واقعی برای واردات خودرو ندارد. این سیاست مربوط به این دولت و آن دولت نیست. بلکه یک اصل هست.
 							         		            همه چیز رو وصل میکنیم به واردات خودرو. آقایان تابناک اینو بفهمید، قرار نیست هیچ خودرویی وارد بشود. چه نو و چه کار کرده. سیاست جمهوری اسلامی تولید خودرو در داخل هست. حالا هرچند بدون کیفیت. البته تعداد کمی خودرو هم وارد میشه اما قیمتهای بسیار بالا و چند ده برابر قیمت خارج. اونم برای کسانی که توان خرید دارند. صابون واردات خودرو در جمهوری اسلامی ایران رو به دلتون نزنید. تمام این داستانهای واردات و فلان و بیسار، همش سرکار گذاشتن ملت هست. دولت هیچ هدف و سیاست واقعی برای واردات خودرو ندارد. این سیاست مربوط به این دولت و آن دولت نیست. بلکه یک اصل هست.