اخبار مهم کدال شنبه ۲ دی ۱۴۰۲

امروز شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۲۱۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ 23 December 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت. 

انعقاد قرارداد مهم کمنگنز

افزایش سهم حقوق دولتی معادن شرکت کمنگنز از ۵% به ۱۰% مبلغ فروش محصولات ازطرف وزارت صنعت معدن و تجارت (صمت) ابلاغ گردید.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره آپ

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی و خدمات مالی ارقام نگر آریا) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ هیئت مدیرة شرکت آپ مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۵,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲,۸۷۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران، سود انباشته به منظور ۱. انطباق با الزامات بانک مرکزی در خصوص شرکت‌های پرداخت الکترونیک ۲. خرید دستگاه کارتخوان و پایانه‌های فروشگاهی و توسعه زیرساخت‌های فنی ۳. اصلاح ساختار مالی ۴- جلوگیری از خروج نقدینگی ارائه گردید. انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

توقف بخشی از فعالیت‌های شرکت زاگرس

با عنایت به اعلام شرکت ملی گاز در خصوص کاهش سهم مصرف واحد‌های تولیدی پتروشیمی زاگرس به دلیل محدودیت گاز ودر نهایت قطعی گاز ورودی به شرکت، واحد اول تولیدی این شرکت نیز تا اطلاع ثانوی از سرویس خارج گردید لذا به محض رفع محدودیت مصرف گاز و شروع مجدد تولید واحد مذکور، موضوع از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین لازم بذکر است شرکت در دوره محدودیت مصرف و توقف تولید واحد اول نسبت به انجام تعمیرات دوره‌ای این واحد اقدام می‌نماید.

اطلاعات بااهمیت اخابر

توثیق سهام شرکت اخابر توسط شرکت توسعه اعتماد مبین (سهامدار عمده شرکت مخابرات ایران) بابت اخذ تسهیلات در تاریخ ۲۸/۹/۱۴۰۲ انجام شد.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شتهران

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شتهران از مبلغ ۱,۵۵۹,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۷۰۴,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای و اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه گردید. انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

اطلاعات بااهمیت دامین

عطف به رای شعبه ۱۲۱ مجتمع قضایی شهید باهنر تهران، انجام افزایش سرمایه دامین بلامانع اعلام گردید.

برگزاری مزایده دی

متقاضیان مزایده عمومی املاک مازاد بانک، جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده از ساعت ۸ صبح شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ لغایت پایان وقت اداری روز شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ (به استثنای ایام تعطیل) به شعبه مرکزی بانک دی و در شهرستان‌ها به شعب بانک دی مراجعه نمایند مزایده در تاریخ ۲۷/۱۰/۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

اطلاعات با اهمیت حکشتی

۲۰ درصد سهام شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی ج. ا. ا (سهامی عام) از شرکت توسعه ترابر ایرانیان (سهامی خاص) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ خریداری شد.

شفاف سازی فسوژ

پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری شورای عالی معادن مبنی بر افزایش میزان حقوق دولتی محصول کنسانتره سرب در سال به استحضار می‌رساند میزان حقوق دولتی محصول کنسانتره سرب در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از %۵ بهای کنسانتره سر معدن به (%۳ + عیار خاک استخراجی بر حسب درصد) % (تا حداکثر ۸%) بهای کنسانتره در سر معدن افزایش یافته است.

اطلاعات با اهمیت دکوثر

با توجه به پیگیری‌های انجام شده از دادگاه شعبه ۱۲۱ مجتکع قضایی باهنر و تحقق افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها، طبق مصوبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ هیات مدیره انجام افزایش سرمایه با اولویت افزایش سرمایه از محل سود انباشته به جهت بهره مندی از معافیت مالیاتی و محدودیت زمانی ثبت آن تا پایان سال و انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها به جهت بهره مندی از معافیت مالیاتی را به اطلاع سهامداران محترم رساند.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار