بازدید 3580
۱

حکم حبس یک مدیر به‌دلیل آلودگی هوا

رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، اظهار کرد: مدیرعامل یک واحد صنعتی آلاینده به یک سال حبس تعزیری محکوم و این شرکت نیز به مدت یک ماه پلمب خواهد شد، تا رفع منشاء آلودگی نیز فعالیتی نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۱۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ 23 December 2023

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم علی احمدی اظهار کرد: واحدهای آلاینده صنعتی در تمامی نقاط استان قم، به صورت شبانه روزی مورد رصد و پایش قرار گرفته و در صورت احراز هرگونه آلودگی، اخطاریه‌های لازم برای آن‌ها صادر می‌شود.

رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، افزود: واحدهای صنعتی در صورت بی‌توجهی به اخطاریه‌های صادر شده از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، به مراجع قضایی معرفی و به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی، با آن‌ها به شدت برخورد می‌شود.

احمدی گفت: در همین راستا یکی از واحدهای صنعتی آلاینده در جاده کاشان که شکایت‌های متعدد مردمی نیز داشته است، در محاکم قضایی محکوم شده است.

احمدی در پایان با بیان اینکه کارشناسان این اداره کل به عنوان ضابطان خاص قضایی با هرگونه آلودگی زیست محیطی بر اساس قوانین برخورد می کنند، تصریح کرد: شهروندان نیز می‌توانند گزارش‌های خود از تخلفات زیست محیطی را با شماره تلفن‌های ۸۲-۳۲۶۰۲۹۸۱ و یا ۰۹۱۰۷۲۲۷۵۴۱ (ایتا و بله) در میان بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
یعنی مدیرعامل نیروگاه ها هم بازداشت میشن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی