بازدید 1993

توصیه‌های پلیس برای مدیریت ترافیک در شب یلدا

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توصیه‌هایی را به منظور مدیریت بهتر ترافیکی شب یلدا به شهروندان ارائه کرد.
کد خبر: ۱۲۱۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ 21 December 2023

به گزارش «تابناک»، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با اشاره به فرارسیدن شب یلدا اعلام کرد: در آخرین شب پاییز که در فرهنگ ایرانی به نام شب یلدا جشن گرفته می‌شود، رعایت رخی از نکات ترافیکی می‌تواند موجب کاهش ترافیک در معابر شود.

یکی از نکات مهم این است که شهروندانی که برای خرید شب یلدا به مراکز و محل‌های خرید مراجعه می‌کنند، وسیله نقلیه خود را در محل های مناسب پارک کرده و از توقف در محل‌های غیرمجاز یا به شکل دوبله جدا خودداری کنند. همچنین لازم است که رانندگان گرامی به این موضوع توجه داشته باشند که حتما نباید خودروی آنان دقیقا مقابل مرکز خرید و مغازه‌ها پارک شود و می‌توان وسیله نقلیه را کمی دورتر از محل و در جای مناسب پارک کرد. 

در چند سال گذشته فردای شب یلدا، آغاز روز کاری بود، اما با توجه به اینکه امسال فردای شب یلدا مصادف با روز جمعه است، توصیه می‌شود که شهروندان زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند. همچنین پرهیز از عجله و شتاب در تردد و رانندگی نیز موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با اعلام اینکه ماموران پلیس راهور برای مدیریت ترافیک درسطح معابر حضور دارند، از رانندگان خواست که با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی