بازدید 3696
۷

زمین کج مناظره برای زیدآبادی!

کد خبر: ۱۲۱۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۱ 21 December 2023

به گزارش تابناک، علی خضریان طی یادداشتی در صفحه خود نوشت: در مناظره‌ای با جناب احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و فعال اصلاح طلب که با موضوع مشارکت در انتخابات در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، با مرور نزاع‌های انتخاباتی میان جریان‌های سیاسی در سال‌های گذشته، تلاش کردم تا با سؤالاتی ملموس، واقعیت بدون روتوش سیاست‌ورزی امثال ایشان را عیان کنم.
سؤالاتی که ظاهراً موجب عصبانیت آقای زیدآبادی گردیده و باعث شده تا ایشان با توهین به ساحت دانشگاه، از در و دیوار مراسمی که در کمال آرامش برگزار شد و دانشجویان حاضر نیز سؤالات خود را از طرفین مناظره پرسیدند، ایراد بگیرد و در کوچه خلوت روزنامه آقای کرباسچی شاخ و شونه بکشد!


جناب زیدآبادی بهتر بود به جای بهانه گرفتن و زیر میز زدن برای مناظره‌ای که ۲۰ دقیقه نیز طبق زمان‌بندی بیشتر صحبت کردند، پاسخی برای سؤالات مطرح شده پیدا می‌کردند و آنها را برای تغییر ذهنیت دانشجویان منتشر می‌کردند. هر چند این رفتار از خصوصیات ایشان و دیگر بازندگان انتخابات ۸۸ است.


سؤالاتی که حق افکار عمومی است تا بداند کسی مثل جناب زیدآبادی با ادعاهایی که از زمین و زمان ایراد می‌گیرد، به پشتوانه کدام سابقه و ایده حکمرانی از شیخ مهدی کروبی در انتخابات حمایت کرده است؟ و یا چگونه ادعای آزادی‌خواهی و شرافت را با مواضع خود پیرامون دولت اسرائیل با هم جمع می‌کند؟
جناب زیدآبادی باید پاسخی برای دانشجویان حاضر می‌داشتند که چطور با گفتمان «بدیم بره» کنار آمدند و امروز حل همه مشکلات را یکجا از دولت و مجلس مطالبه می‌کنند؟ و چطور با کسانی که با ادعای ریاکارانه آزادی‌خواهی، نقد اندیشه را به هجو و هو کردن مخالفان کشاندند، همکاری مطبوعاتی داشتند؟!
البته برخلاف ادعای خلاف واقع جناب زیدآبادی از کم و کیف مراسم، این نشست دانشجویی توسط رسانه‌های مختلف خبری حاضر در مراسم تصویربرداری و ضبط صدا شده است که با کوچکترین جستجویی تمام و کمال قابل دسترسی است و بهتر است به جای نوشتن، مخاطبان را به آنها ارجاع دهم تا خودشان قضاوت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۷
خدا را شکر که زمین برای این آدم کج بوده
برای شما که مشکل از دولت های قبلی است
تو خوبی!!!
در پرت بودن جناب زیدآبادی از مرحله همین بس که هنوز با امثال شما و هنوز درباره انتخابات گفتگو می کند.
آنی تایم آنی ور . اصلا تعجبم زیدآبادی چطوری با تو هم کلام شده
حنای هر دو طرف برای ما مردم دیگر رنگی ندارد
تو همونی نیستی که در برنامه جهان آرا گفتی که تو خیابان های تهران زن هایی رو دیدی که نافشون معلوم بود؟؟
تو اگه مسلمان هستی و ادعای انقلابی گری داری مگه اسلام نگفته دیدن زن نامحرم حرام هست؟
تو با چه جراتی و با اجازه کدام مرجع دینی تو شهر راه افتادی و هزاران زن نامحرم رو دید زدی تا زنان ناف پیدا رو پیدا کنی؟؟؟؟
با این مطالبی که شما مطرح کردید هرکسی بود زیر میز می زد چون اینی که شما گفتید محاکمه بود نه مناظره..شماها عادت دارید درکشور که ظلم و نابرابری بیداد می‌کند و فقیر هر روز فقیر تر می شود و حقوق کارگران ۸میلیون تومان است خود را صالح و بقیه را ناصالح بدانید..انتخابات قبل را چرا فراموش کردید..دیر نشده انتخابات وبهتر است بگوئیم انتصابات اسفند ماه رانیز خواهیم دید که شما راست می گوئید یا آقای زید ابادی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست