بازدید 21129

توافقنامه جامع ایران و روسیه نهایی شد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا گفت: توافقنامه جامع همکاری‌های بلندمدت تهران-مسکو نهایی شده است و در آینده نزدیک امضا خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۱۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹ 20 December 2023

به گزرش «تابناک» به نقل از ایرنا، ماریا زاخارووا که روز چهارشنبه در نشست خبری برخط هفتگی خود در مسکو، پاسخگوی سوالات خبرنگاران رسانه‌ها بود، افزود: دو کشور به صورت مفصل و سازنده‌ای بر روی این توافقنامه کار و درباره آن با یکدیگر تبادل نظر کرده‌اند و اکنون می‌توان گفت این توافقنامه نهایی شده است.

به گفته وی، ایران و روسیه در آینده نزدیک توافقنامه جامع همکاری‌های دو کشور را امضا خواهند کرد که تاریخ دقیق آن اعلام می‌شود.

زاخارووا خاطرنشان کرد: روسیه در نظر دارد این توافقنامه را در جریان یکی از دیدارهای سطح بالا در آینده نزدیک با ایران به امضا برساند.

به گفته وی، امضای این توافقنامه نقطه عطف مهمی در تاریخ روابط چند صد ساله ایران و روسیه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۰
متاسفم برای سیاست خارجی کشورمان..
مبارک است ان شاالله
ترکمانچایی دیگر
امیدوارم تو توافقنامه به قراردادهای گلستان و ترکمنچای هم اشاره ای شده باشه.
پوتین با نیرنگ رئیس جمهور روسیه شده چون نهایتا باید دو دوره میشد ولی با کلک در مجلس روسیه دوره خودشو افزایش داد هیچ قرارداد ایران و روسیه قانونی نیست
اینکه ما یک قراداد جامع با یک کشور که در انزوای جهانی فرو رفته و امروز ابر قدرتی او به شدت زیر سوال رفته و اینکه روسیه هیچ توان تکنولوژیکی در هیچ عرصه آیی را ندارد و فقط توان نظامی این کشور بود که آنهم با از بین بردن این هیمنه ابرو براش نگذاشته و متن این توافق جامع هم برای مردم مهم هست و مردم باید بدانند که چه توافقی در حال انجام است چرا که این در اصل حق ملت ایران است به عنوان ملتی که صاحبان ایران به شمار میروند و حاکمیت باید در چنین مواقعی نظر مردم را بداند .
ترکمن چایی دیگر در راه است
روسیه جزایر ایرانی را بخشیده به اعراب بعد کدام توافقنامه داره امضا میشه ؟ چرا متن این قرار داد منتشر نمیشه ؟ یعنی از ترکمانچای و گلستان افتضاح تر است ؟
این قرارداد مورد تایید مردم ایران نیست لعنت بر پوتین جنایتکار
حالا چه بندهایی در این هست؟ مردم که نامحرم هستند. مجلس هم نامحرم است؟
روسیه که یه کشور گشنه است چی داره به ما بده هرکه میره یه طرف امریکا اروپاه به پول صنعت نزدیک میشه ماهم باید یه مشت کشنه از عربا گرفته تا افریقایی کشور همیشه گشنه روسیه پول بدیم با این سیاست خارجی واقتصادی داقون
فقط ملت نامحرم هستند که ازمفاد پیمان نباید خبرداشته باشند مثل پیمان چین .... روس منافق چین نارفیق...
دوباره کجای ایرانو میخواید ببخشید
تاریخ می گوید روس ها هیچ خیری به کسی بخصوص به ایران نرساندند . ان شاالله این مرحله همه چی درست از آب در آید .
روسیه در طول تاریخ هیچوقت به وعدهایش عمل نکرده واقعا چه اصراری بر توافق با روسیه داریم. تازه روسیه همین چند روز قبل دوباره با اعراب سر جزایر سه گانه همکاری داشته و موافقت کرده کشوری که با تمامیت عرضی ایران مشگل دارد مطمعنا قابل اعتماد نیست.
به امید دنیای بدونه پوتین و کمونیسم و رانت ومافیای اقتصادی
خیلی خوبه و انشالله عامل ثبات بخشی و رشد تکنولوژیکی ایران و عامل باز شدن عظیم فضای امنیتی و اقتصادی و نظامی و صنعتی و.... شود ، الهم عجل الولیک الفرج ❤️❤️❤️
روسها بزرگترین خیانت ها را در قبال ایران کردند و نمیدونم چرا هنوز به این روباه صفتها باید اعتماد کنید..
روسیه خائن
دیگه بیچاره شدیم روسیه کثیف داره تو ایران همه کاره میشه عزای عمومی
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی