در کایزد چه خبر بود؟

امروز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ و در آخرین روز معاملاتی در پاییز امسال، نماد کایزد با رشد ۶.۵۴ درصدی سومین نماد با بیشترین رشد قیمتی در بین نماد‌های فرابورس بود! این رشد قیمت مدیون افشای الف بود! آیا باز هم کسانی زودتر از این افشا باخبر شدند؟
کد خبر: ۱۲۱۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ 20 December 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ و در آخرین روز معاملاتی در پاییز امسال، نماد کایزد با رشد ۶.۵۴ درصدی سومین نماد با بیشترین رشد قیمتی در بین نماد‌های فرابورس بود! 

کایزد امروز حجم مشکوک خورد، ارزش صف خرید آن ۱.۱ میلیارد تومان بود، با میزان ورود پول حقیقی ۸.۸ میلیارد تومان هشتمین نماد بازار امروز با بیشترین ورود پول حقیقی بود و قدرت خریدار به فروشنده حقیقی نیز ۱.۱ گزارش شد.

در کایزد چه خبر بود؟ | خریدهای سنگین قبل از افشای الف!

 این تابلو خوب چگونه رقم خورد؟

 
امروز کایزد یک افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف داشت و دلیل حال خوب تابلوی کایزد در روز جاری همین بود. کایزد طی اطلاعیه ای از انعقاد یک قرارداد مهم با مجتمع جهان فولاد سیرجان خبر داد و در شرح این قرارداد اعلام کرد:
 
موضوع قرارداد خرید عبارت است از تامین، انجام کلیه تست‌ها مطابق ITP، همکاری با بازرس خریدار، بسته بندی، حمل، تحویل، آموزش، تهیه نقشه‌ها و مدارک کنترلی و Final book و در پایان تحویل Casting type castable & Gunning type castable به همراه کلیه متعلقات در پروژه احیاء مگامدول مجتمع جهان فولاد سیرجان و مدت قرارداد جهت انجام کامل موضوع قرارداد، ۶ ماه شمسی از تاریخ تنفیذ می‌باشد و این قرارداد تا پایان دوره تضمین و تحویل قطعی معتبر می‌باشد.
 
ارزش این قرارداد حدود ۵۲ میلیارد تومان اعلام شده است.
 

آیا برخی رانت اطلاعاتی داشتند؟

 
در ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه این افشای اطلاعات بااهمیت بر روی کدال قرار گرفت.
در کایزد چه خبر بود؟ | خریدهای سنگین قبل از افشای الف!  
حالا بیاید ببینم در ریز معاملات کایزد قبل از این افشا چه خبر بوده است؟ تصویر زیر تنها بخشی از خریدهای سنگین بر روی این نماد قبل از اعلام افشای اطلاعات بااهمیت می باشد.

 
در کایزد چه خبر بود؟ | خریدهای سنگین قبل از افشای الف!  
در کایزد چه خبر بود؟ | خریدهای سنگین قبل از افشای الف!  
در کایزد چه خبر بود؟ | خریدهای سنگین قبل از افشای الف!  اینها تنها بخشی از خریدهای سنگین کایزد قبل از افشای اطلاعات و در قیمت های پایین می باشد. نهادهای ناظر با بررسی کردن این معاملات شاید به نتایج بهتری برسند. آیا برخی زودتر از افشا از آن خبر داشتند؟
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست