بازدید 2249

تغییر سرمربیان نصف تیم‌های لیگ برتر تا نیم‌فصل!

کد خبر: ۱۲۱۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 20 December 2023

مخارج سنگین تیمداری و دشواری بازگشت به لیگ برتر باعث شده که نصف تیم‌های لیگ بیست و سوم هنوز به تعطیلات نیم فصل نرسیده، یا برکنار شوند و یا در آستانه عزل قرار گیرند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تعویض سرمربیان تیم‌های لیگ برتر قبل از رسیدن به نیم‌فصل مسابقات، به یک‌چهارم تیم‌ها سرایت کرد و همین مقدار تیم دیگر نیز در آستانه تغییرات قرار دارند. 

تاکنون نیمکت چهار تیم از پنج تیم پایین جدول لیگ برتر دچار تغییر شده که در این میان، نتایج فولاد و پیکان قبل و بعد از تعویض مربی تفاوت چندانی ندارد. 

ایگناسیو مارتینس با فولاد 11 امتیاز از هفت مسابقه گرفت که با وجود بهبود نسبت به دوران منصوریان، برای جدایی این تیم متمول از رده‌های پایانی جدول کافی نبوده است. 

 رضا عنایتی نیز تاکنون دو امتیاز از سه دیدار گرفته که آماری ضعیف‌تر از خطیبی (میانگین 0.8 امتیاز از هر بازی) ثبت کرده است.

 عبدالله ویسی که هفته گذشته از هدایت صنعت نفت استعفا کرد، تا نیم‌فصل در جمع نفتی‌ها می‌ماند و سیروس پورموسوی نیز با وجود استعفا از سرمربیگری استقلال خوزستان، همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. بعید نیست چندی بعد شاهد پایان همکاری مس رفسنجان با ساکت الهامی هم باشیم.

حتی باشگاه پرسپولیس هم که در فصل گذشته سه‌گانه را فتح کرده است، در آستانه قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و هیچ بعید نیست که در دو هفته آتی، دست به تغییرات روی نیمکت بزند و برانکو را برگرداند. 

البته مشکل تیم‌های بزرگ ، پرشدن سقف بودجه شان است و پرسپولیس مبلغی حدود یک میلیون یورو ندارد که به برانکو یا سرمربی در کلاس و قیمت او بپردازد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست