بازدید 3909

زاکانی: سگ‌گردانی در شهر غیرقانونی است

شهردار تهران گفت: سگ‌کردانی در شهر کار بسیار اشتباه و غیرقانونی است مراجع قانونی باید حتما ورود کنند و فرهنگش را به نحوی تغییر دهند که اگر کسی خواست سگ‌گردانی کند، با ضوابط این کار را انجام دهد.
کد خبر: ۱۲۱۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 20 December 2023
زاکانی: سگ‌گردانی در شهر غیرقانونی است

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: علیرضا زاکانی در حاشیه  جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سگ‌گردانی در شهر کار بسیار اشتباه و غیرقانونی است به خصوص که بدون مقدمات و قاعده و قانونمندی و رعایت شرایط در حال انجام است، مراجع قانونی باید حتما ورود کنند و فرهنگش را به نحوی تغییر دهند که اگر کسی خواست سگ‌کردانی کند، با ضوابط این کار را انجام دهد.

وی شهردار تهران را متولی سگ‌های وحشی و هار دانست و ادامه داد: شهرداری متولی سگ‌های بی‌صاحب است.

زاکانی با اعلام این‌که ۱۶ هزار ساختمان ناامین در تهران وجود دارد، گفت: این ساختمان‌ها در دستورکار قرار گرفتند و گزارش بیش از ۲۰۰۰ ساختمان پایش و به ۹ دستگاه مسوول ارسال شد تا ایمن‌سازی این ساختمان‌ها از طریق ایمن‌سازی و بازسازی انجام شود.

شهردار تهران در پاسخ به پرسش ایسنا درباره سرنوشت توسعه ناوگان شرکت اتوبوسرانی شهر تهران، گفت: از ابتدای دولت و انتخاب بنده به عنوان شهردار۱۸۶۰ اتوبوس را تحویل گرفتم که کمتر از ۱۰۰۰ اتوبوس در خطوط اتوبوسرانی فعال بود اما الان ۲۰۵۰ اتوبوس در خطوط اتوبوسرانی فعال هستند.

وی تعداد اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی را بیش از ۳۰۰۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۵۰۰ اتوبوس از چهار شرکت داخلی خریداری شده است. از این تعداد ۵۰۰ اتوبوس برقی است. پروژه خریداری کردن ۲۱۹۴ دستگاه اتوبوس خارجی را هم در دستور کار داریم.

زاکانی واردات ۷۹۱ واگن مترو و برقی کردن ۱۰ هزار دستگاه ون‌ها،  ۲۵ هزار  تاکسی و ۱۰۰ هزار موتورسیکلت تا پایان سال ۱۴۰۳ را موجب رسیدن ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی، تاکسی‌رانی و متروی شهر تهران به نقطه بی‌نظیر و رفع بخش زیادی از مشکلات مردم شهر دانست.

شهردار تهران ادامه داد: با به ثمر رسیدن داخلی‌سازی ساخت واگن‌های مترو، واگن‌های شرکت متروی تهران به دو برابر افزایش می‌یابد. در آینده نزدیک مدل حمل و نقل تهران در آینده نزدیک شکل جدیدتری پیدا می‌کند که بی‌سابقه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۲۸
خب قانون رو اجرا کنید. نکنه انتظار دارید مردم خودجوش عمل کنند. بعضی از سگا دیگه هیولا هستند.
پاسخ ها
امیر
| United States of America |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
یه زمانی خط ریش هم ممنوع بود ولی الان خود زاکانی داره
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
بله همه باید به قوانین احترام بگذاریم ولی شهردار محترم لطف کنند اون بندقانون رو که آمدن سگهای غیرخطرناک واهلی با همراهی صاحبش به شهر و ممنوع کرده به مردم نشان بدهند.امیدوارم تفاوت قانون وسلیقه شخصی را همه متوجه بشویم
اینکه بدون ذره ای تخصص بر اساس روابط و سیاسی بازی مسیولیتی همچون شهرداری پایتخت را قبول کنیم قانونی است؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
حالا وقت پول درآوردن از محل سگ های مردمه
خدا رو شکر مشکل آلودگی هوا در تهران برطرف شد و فقط معضل سگ گردانی موند
ضوابطش چیه آقای زاکانی؟؟ مهمترین مساله که باید حل بشه موضوع مدفوع سگهاست که باید با فرهنگ سازی مسئولیتش رو به صاحبان سگها منتقل کرد. در خیلی از کشورها صاحبان سگها باید نسبت به جمع آوری مدفوع آنها اقدام کنند در غیر اینصورت جریمه می شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
البته سگ گردانی هنوز تو فرهنگ ما جا نیوفتاده وبرای کسانی که سگ دارن باید پارک هایی در نظر بگیرن و همه مسئولیت ها هم گردن صاحب سگ باشه.
جانا سخن از زبان ما میگویی
خداییش دیگه خیلی اذیت کن شده، من چندین بار از ترس سگ از پیاده رو رفتم تو خیابون که جناب سگ گردان براحتی با سگش امنیت را از من سلب کنه
از الودگی هوا چه خبر؟
چند وقت پیش کوچولوم رو برده بودم پارک یه بنده خدایی بچش با سگش داشتند تاب میخوردند سرسره بازی میکردند تذکر دادم گفتم که اینو واسه ادمیزاد ساختن نه حیوون ... یارو به خرجش نرفت که هیچ تازه میخواست منو بزنه که تو چکاره مملکتی که نظر میدی؟ گفتم بحث نجاساتش بکنار... اگه این حیوون رگ توحشش گل کرد و یکی رو گاز گزفت تو مسئولیتش رو میپذیری؟.. بدتر از اون هیچکی حمایت نکرد و اخرش من بچه رو برداشتم اومدم خونه...
افسوس و آه از این زندگی
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
با احترام به نظر شما، در کشورهای پیشرفته فانون های بسیار روشنی برای حیوانات خانگی وجود دارد که کاشکی این قوانین در کشورمان وجود داشت. به همین دلیل مشکلی وجود ندارد (بسیار بسیار کم شاید لحظه ای پیش بیاید)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
وضع خیلی خرابه ازآسمون وزمین بدبختی میباره
تردد جنون آمیز موتورسیکلت‌ها در پیاده رو ها قانونیست؟؟!!!
عبور موتورسیکلت‌ها از چراغ قرمز قانونیست؟؟!!
تردد موتورسیکلت از شرق به غرب در مسیری که اساساً غرب به شرق است، قانونیست؟؟!!
نبود حتی یک پل عابر پیاده در خیابان شریعتی از همت تا میدان قدس قانونیست؟؟!!
حذف پل های عابر پیاده به دلیل هزینه بالای تعمیر و نگهداری قانونیست؟؟!!
ای خداااااا
خخخخ. اینجوری وقتی با مردم لج کنید نتیجش رو میبینید. مردم از گرانی و مشکلات دیگه دارن رنج میبرن، از فسادها و دبش ها!! ناراحت هستند و ... شماها سکوت میکنید ولی یک تار مو بیرون باشه یا یکی شادی کنه سریع رگ گردنتون میزنه بیرون!! دیگه حناتون رنگی که نداره هیچ، مردم جوابتون رو هم میدن.
همین سگ گردانی رو حل کنیم خدا خودش برکت میاره سر سفره ها. برکت با این فاسد بازیا از بین رفته باید اون دنیا جواب بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
اینجور که شما داری حکم صادر می کنی و تند می ری بنظر میاد از خدا هم در مورد اینکه چرا سگ را خلق کرده سوال و جواب کنی
بهتر است سگ ها هم مانند خودرو ها پلاك داشته باشند و بعد از سه اخطار كه خودرو به پاركينگ منتقل و باعث دادن تعهد و دردسر براي صاحبش شود سگ ها هم توقيف شوند و به پناهگاه سگ ها انتقال داده شوند فقط ماندم پلاك سگ كجاش مي زنند! درضمن در اين هواي آلوده تهران خواهشمندم سگ ها را با اين حجم كوچك ريه هايشان بيرون نياوريد
بشین با با حال داری .تو برو به وضع ترافیک برس .
آقای زاکانی بفرمایند خودشون با مدرک غیر مرتبط، با چه قانونی شهردار شدند ؟
تا انسان هست نباید از هیچ موجود دیگری ترس داشت حتی گرگ ویا شیر وقتی شکمشان سیر است آزار به کسی نمی رسانند ولی انسان نه تنها شکم بلکه برای بیشتر داشتن همیشه وهمه حال در حال حمله و آسیب به همنوع.و هر موجودی دیگر است
سگ گردانی کاربدی است وبا فرهنگ ایرانی نمیخواند.درخیابان بادیدن سگ چندشمان میشود ولی انقدر به چیزهای نامربوط گیر داده اند که مردم در مقابل برخورد بایک کاربدواقعی هم واکنش منفی دارند.
در منطقه ۴ شهرداری انتهای شهید کرد پارکی هست فضای جنگلی داره هم فضای چمن تمام سگ گردانها به محوطه چمن ورود و چمن را از بین برده اند و در فضای چمن کثافت کاری سگها مشهود هست حداقل نگذارید وارد محوطه چمنی شوند و به مسیر جنگلی وخالی راهنمایی شوند
از پله برقیهای خراب چه خبر؟ راستی گفتی چند وقت دیگه تهرانیها با الودگی هوا و ترافیک خداحافظی میکنند؟ دخترت که علوم انسانی میخوند و رفت سوییس چطوره؟ هنوز برنگشته به مملکت خدمت کنه؟
انتصاب فک و فانیل و داماد با استفاده از موقعیت شغلی چی؟ قانونی هست یا غیر قانونی؟؟؟
دادن وعده های پوچ و در باغ سبز به مردم چی؟ قانونی هست یا غیر قانونی؟
دروغ گفتن در مقام یک مسئول چی ؟
حیف و میل بیت المال؟
استفاده از رانت و اتصال به قدرت برای نخبه سازی فرزند و فرستادنش به خارج با خرج ملت؟
اینا چی ؟
قانونی هست یا غیر قانونی؟؟؟
مشکل مردم ایران این است که مسئولان نمی توانند مشکلات جامعه را درک کنند مردم در تهران از آلودگی خفه می‌شوند معاون شهردار سگ گردانی را مشکل اصلی شهر می داند ! یا گران‌فروشی بیداد می کند رئیس تعزیرات شهریه مدارس را دغدغه اصلی می داند !!!
سگ گردانی ظلم و تجاوز به حقوق بقیه هست یکجور عقده وچشم وهم چشمی که توایران در هرزمینه ای شورشو درمیارن
به نظرم زاکانی اختلاس رو هم تو شهرداری ممنوع کنه بد نباشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی