بازدید 3470
۱

اسامی پمپ‌بنزین‌های فعال همه شهرها اعلام شد

از صبح امروز اختلال سراسری در شبکه توزیع سوخت ایجاد شده است. پیگیری ها از مسؤولان وزارت نفت حاکی از آن است که این مشکل تا ساعات آینده بر طرف می‌شود اما هنوز علت این امر مشخص نیست.
کد خبر: ۱۲۱۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ 18 December 2023

به گزارش تابناک، از صبح امروز شاهد اختلال گسترده در شبکه توزیع سراسری سوخت بودیم که در همین رابطه مسوولان وزارت نفت اعلام کردند این مشکل، امروز برطرف می شود.

از صبح امروز اختلال سراسری در شبکه توزیع سوخت ایجاد شده است. پیگیری ها از مسؤولان وزارت نفت حاکی از آن است که این مشکل تا ساعات آینده بر طرف می‌شود اما هنوز علت این امر مشخص نیست. گفته می‌شود اگر حمله سایبری صورت گرفته باشد با توجه به اینکه شبکه توزیع سوخت به صورت آفلاین کار می‌کند بنزین با نرخ آزاد ۳۰۰۰ تومانی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

 

اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شرح زیر است:

«به اطلاع عموم هموطنان شریف ایران می‌رساند نظر به بروز اختلال فنی در بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور ناشی از توطئه معاندان برای تحت‌الشعاع قرار دادن رفاه و آسایش مردم، تا اطلاع ثانوی عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت، به صورت آفلاین انجام خواهد شد.

شایان ذکر است کارشناسان و کارگروه‌های تخصصی در حال رفع مشکل هستند و تا ساعاتی دیگر همه جایگاه‌ها به وضع عادی بازخواهد گشت و روند سوخت‌گیری عادی خواهد شد.

شایان یادآوری است سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آنها محفوظ است و پس از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود.»

 

کدام جایگاه‌ها در سراسر کشور فعال است

استان اردبیل

اردبیل:
۱- آذربایجان
۲- عبدالهی زارع
۳- مائده
۴- آفتاب
۵- مولایی
۶- دنیادیده ۱
۷- فتحی

پارس آباد:
۱- شرکتی سابق
۲- اصلاندوز
۳- ورزند

بیله سوار:
۱- پولادلو
۲- گوگ تپه
۳- سردار بنده

خلخال:
۱- شرکتی سابق

مشگین شهر:
۱- خلیلی

گرمی:
۱- محمدنیا
۲- جوانبخت

استان خراسان جنوبی

محمدرضا عابدانی با اشاره به اختلال ایجاد شده در سامانه سوخت اظهار کرد: این اختلال سراسری بوده و تا کنون ۲۵ درصد جایگاه‌های سوخت استان به مدار بازگشته است.

به گفته وی در پی اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت کارگروه‌های تخصصی برای رفع اختلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل شده است و تا زمان رفع مشکل و اتصال دوباره سامانه سوخت، توزیع فرآورده‌های نفتی به‌صورت آفلاین انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آنها محفوظ است و پس از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود.

استان لرستان

علیشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکل به وجود آمده در تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور و همچنین لرستان، اظهار داشت: رفع این مشکل از سوی اکیپ‌های شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ جایگاه عرضه سوخت در استان فعال است و مردم می‌توانند از آنها استفاده کنند، گفت: جایگاه عرضه سوخت «زاگرس» در خیابان شریعتی خرم‌آباد فعال بوده و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

سخنگو و مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان با تأکید بر اینکه این اختلال به وجود آمده به‌صورت نرم‌افزاری بوده است، افزود: در حال حاضر تمام نیروهای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اکیپ شده‌اند تا به تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در استان مراجعه و آنهایی که غیرفعال شده‌اند را فعلاً از طریق «بای پد» و «دستی» فعال نگه دارند.

استان مازندران

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در پی اختلال در برخی از جایگاه‌های توزیع سوخت ترابری لیست جایگاه‌های فعال در منطقه را اعلام کرد.

ساری:

جایگاه شهید اسماعیلی میدان امام

جایگاه حاج قاسم کلانتری راهبند شهدای محراب

جایگاه بابالحوائج کمربندی جنوبی

جایگاه واثقی کمربندی شرقی

جایگاه یساری بلوار طالقانی

جایگاه آرمان نادری ابتدای جاده ساری به نکا

قائمشهر:

جایگاه محمد علی عنایت زاده جاده بابل به قائمشهر

جایگاه آرتاویل جاده کیاکلا

جایگاه قلی نژاد جاده جویبار

سوادکوه:

جایگاه اردشیری شیرگاه

جایگاه اسدی زیراب

جایگاه علیپور پل سفید

جایگاه گدوک جاده فیروزکوه

جایگاه آلاشت شهر آلاشت

آمل:

جایگاه پلور جاده هراز

جایگاه نارنجستان جاده هراز

جایگاه عالی نژاد جاده محمود آباد

جایگاه ایمانی شهر آمل

جایگاه نوایی شهر آمل

نکا:

جایگاه ولی نژاد جاده زاغمرز

بهشهر:

جایگاه نیالا روستای نیالا

بابل:

جایگاه قلی تبار

جایگاه حمیدیان کمربندی بابل به بابلسر

جایگاه ایمانی جاده بابل به آمل

استان قزوین

عباس کاظمی اظهار کرد: از صبح امروز دوشنبه شاهد اختلال در عرضه سوخت یارانه‌ای در جایگاه‌های استان قزوین هستیم.

وی افزود: در همان ساعات اولیه کمیته مدیریت بحران در استانداری تشکیل و تیم‌هایی برای راه اندازی دستی پمپ‌های بنزین در سطح استان قزوین فعال شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: هم اکنون در برخی جایگاه‌های استان قزوین عرضه سوخت بنزین با قیمت ۳ هزار تومان به صورت دستی در حال انجام است.

وی بیان کرد: هم اکنون در شهر قزوین جایگاه‌های سوخت بنزین در پمپ بنزین مقامی در بلوار آیت الله خامنه ای و شهدای مدافع حرم شهرک کوثر به صورت آزاد فعال هستند.

کاظمی ادامه داد: جایگاه سوخت سمیر در اتوبان قزوین کرج و روبروی شهر محمدیه نیز در حال خدمات رسانی به مردم است.

وی عنوان کرد: جایگاه سوخت طالبی در آبیک و چهل چشمه آبگرم نیز هم اکنون به صورت دستی برای ارائه بنزین آزاد به مردم مشکلی ندارند.

معاون استاندار قزوین اضافه کرد: تلاش برای راه اندازی جایگاه‌های سوخت پر مراجعه و مناطق شلوغ قزوین ادامه دارد و تلاش می‌کنیم به زودی جایگاه‌های سوخت دیگر نیز به چرخه خدمات دهی به مردم اضافه شوند.

وی تاکید کرد: شایعاتی مانند گران شدن قیمت بنزین کذب محض است و مردم در این شرایط با حفظ آرامش خود به هیچ شایعه‌ای توجه نکنند.

استان زنجان

حمید حبیبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ساعت ۹.۴۵ دقیقه صبح امروز (دوشنبه) سامانه هوشمند عرضه سوخت در سطح کشور و به تبع آن در سطح استان دچار اختلال شد، گفت: از ۶۷ جایگاه سوخت استان ۶۵ جایگاه با مشکل عرضه سوخت مواجه شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ گروه فنی برای رفع اصلاح مشکل به وجود آمده به جایگاه‌ها اعزام شدند، افزود: موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در برخی جایگاه‌ها رخ داده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: با توجه به روند موجود، مشکل عرضه سوخت در جایگاه‌های سوخت تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر رفع خواهد شد.

حبیبی از شهروندان زنجانی درخواست کرد در صورت عدم نیاز فوری برای دریافت سوخت خودروها تا قبل از ساعت ۱۲ از مراجعه به جایگاه‌ها خودداری کنند.

استان قم

اسامی ۱۴ جایگاه فعال و آماده سوخت رسانی به شرح زیر است:

۱- مهتاب

۲- مهراد

۳- الماس

۴- غدیر

۵- صفاشهر

۶- جمهوری

۷- خاکفرج

۸- پردیسان

۹- بهشتی

۱۰- شهرداری

۱۱- بلوار غدیر

۱۲- راه ابریشم

۱۳- کویر سرخ

۱۴- پاچیان

 

 

منبع: مهر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
پمپ بنزینهای شهر ما حک نشده، خدا را شکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی