بازدید 22746
۹

فردا مدارس ابتدایی تهران مجازی است

فردا دوشنبه ۲۷ آذر ، مدارس ابتدایی استان تهران به جز فیرزکوه تعطیل است.
کد خبر: ۱۲۱۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ 17 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از همشهری آنلاین، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که شاخص آلاینده ها در تهران به ۱۴۴ رسیده و از این رو هوا ناسالم است.

براساس نقشه‌ منتشر شده از سوی این شرکت، ۱۸ منطقه تهران در ساعت ۱۸:۴۸ عصر در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه قرار دارند.

با این وجود اعضای کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران درباره فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها در روز دوشنبه ۲۷ آذر تصمیمی نگرفته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
می دونید قیمت خونه اتها تو منطقه 18 کمی ارزونتره
یعنی فقرا سرطان بیشتر
یعنی هر چی سنگه مال پای لنگه
دبیرستانی ها رو هم تعطیل کنید کسایی که مشکلات تنفسی دارن براشون سخته نفس کشیدن تو این آلودگی هوا
چرا دبیرستانیا رو تعطیل نمیکنین؟ مگه ما آدم نیستیم؟ مگه شماها درک ندارین؟ الان فکر کردین اینارو تعطیل کنین آلودگی از بین میره هوا تمیز میشه؟ بعضی از خانواده‌ها هستن که هم دانش آموز دبیرستانی دارن هم دانش ‌آموز ابتدایی، اینا باید چیکار کنن؟ حتی بعضیاشون باید با ماشین برن و بیان، فکره اینارو نکردین؟ پس برای چی جلسه تشکیل دادین؟ ابتدایی‌ها با شش نفس میکشن، دبیرستانیا با آبشش؟؟؟..
فقط بچه ابتدایی ریه داره ؟؟!!!!
واقعا چرا متوسطه ی اول و دوم رو تعطیل نمیکنن من الان فردا امتحان دارم یه مقدار ریه هام هم حساسن نه میتونم از امتحانم بزنم نه از جونم مگه چقدر فاصله ی سنی بین یه کلاس هفتمی با ششمیه مگه ریه های ما ریه نیست مگه جون ما جون نیست ؟
ما هم تربچه
آخه چرا ما که متوسطه آیم نباید تعطیل شیم بخدا سردرد و حالت تهوع گرفتم دکترم نمی تونستم برم الان من برم مدرسه چی یاد میگیرم خب
چهارشنبه هفته پیش نیز به شدت آلوده بود و بچه من سرفه می کرد اما مدارس را تعطیل نکردند نمی دانم چرا. هوا تو تهران خیلی آلوده تر از قبل شده است و شهرداری تهران هم مرتب مجوز ساخت ساختمانهای بلند را می دهد، وقتی از تهران خارج می شوی می بینی که باد هست اما بدلیل ساختمانهای زیاد و بلند مانع وزیدن آن می شود. واقعا باید گفت تهران کثیف ترین شهر دنیا است که فقط رقبای آن شهرهای آلوده و کثیف در هند و چین هستند.
چرا متوسطه رو تعطیل نکردید مگه این بچه ها با ابتدایی چه فرقی دارن الان بچه من مگه آدم نیست مگه ریه نداره هر روز با سردد و قلب درد میاد خانه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست