بازدید 3684

خبر مهم سازمان سنجش برای کنکوری‌های جامانده

مسؤولان سازمان سنجش آموزش کشور برای جاماندگان ثبت‌نام کنکور و آزمون فرهنگیان مهلت مجدد ثبت‌نام در نظر گرفته‌اند، سایت سازمان سنجش در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برای ثبت‌نام کنکوری‌های جامانده باز می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹ 17 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، بنا بر درخواست‌های داوطلبان جامانده از ثبت‌نام کنکور در سایت سازمان سنجش آموزش که اذعان داشتند با جاماندگی از ثبت نام کنکور از زندگی و از همسالانشان عقب می‌مانند، مسؤولان سازمان سنجش آموزش کشور مهلت مجددی را برای ثبت نام داوطلبان جامانده کنکور و همچنین داوطلبان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ـ معلم در دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفتند،  این داوطلبان در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸ آذرماه می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان کنکور از پنجم تا پانزدهم آذرماه مهلت داشتند که به سایت این سازمان مراجعه کرده و برای ثبت‌نام اقدام کنند، اما برخی داوطلبان به دلایلی در این مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشدند، برخی دیگر هم قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند که به همین دلیل از سوی سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان مهلت مجدد ثبت نام در نظر گرفته شده است.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس تاکید کرد که  این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

به گزارش فارس، داوطلبان باید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را پیش از آغاز مراحل ثبت نام در دسترس قرار داده باشند، این مدارک به شرح تصویر زیر است:

مشخصات عکس داوطلب نیز به شرح تصویر زیر است:

به گزارش فارس، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه و جمعه به تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی