بازدید 2395

حرف‌های سحر قریشی در مورد درخواست بی شرمانه حمید فرخ نژاد

سحر قریشی در یکی از لایوهای اینستاگرامی خود از درخواست بی شرمانه حمید فرخ نژاد که اکنون در خارج از کشور علیه نظام نفرت پراکنی می کند، پرده برداشت.
کد خبر: ۱۲۱۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 17 December 2023

حرف‌های سحر قریشی در مورد درخواست بی شرمانه حمید فرخ نژاد

به گزارش «تابناک»، سحر قریشی در این لایو با اشاره غیر مستقیم به حمید فرخ نژاد و فیلمی که با یکدیگر در قشم بازی کردند، گفت: آقایی که اکنون با پول های نفت ایران در خاج از کشور حضور دارد و به جمهوری اسلامی ایران فحش می دهد و زن و بچه نیز دارد، در یک فیلم مشترک از من درخواست غیر اخلاقی داشته است.

وی در این باره توضیح می دهد که زمانی که تازه بازیگر شده بود و در برای فیلمبرداری به قشم سفر کرده بودند وقتی نیمه های شب در اتاق خود در حال استراحت بود، فرخ نژاد در حالی که اصلاً قریشی شماره او را نداشت مرتب به او زنگ می زده و یا پیام می داده از او می خواسته که به اتاقش بروند.

در ادامه قریشی می افزاید: وقتی جواب درخواست های غیراخلاقی او را ندادم فردا صبح سر صحنه کارگردان و تهیه کننده را تهدید کرد که دیگر به من نقش ندهند و به من نیز گفت تا وقتی من در این سینما هستم دیگر تو در هیچ فیلمی هیچ نقشی نخواهی داشت.

آنطور که سحر قریشی در این لایو توضیح می دهد منظور او توضیح در مورد فیلم «دوباره باهم» است که در معرفی این فیلم نیز آمده است: اکران این فیلم در سی‌امین دوره جشنواره فجر(۱۳۹۰) موجب درگیری عوامل آن در نشست خبری فیلم شد. مانی کسراییان و سحر قریشی از مردم بابت بازی در این فیلم-بابت ضعف محتوا و ساختار- عذرخواهی کردند و علت این ضعف را مسائل پشت صحنه فیلم و عدم حضور کارگردان عنوان کردند.

قابل ذکر است، سحر قریشی این روزها خود نیز درگیر فساد اخلاقی زیادی شده و چندی پیش نیز با امیر تتلو در ارتباط بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست