برنامه شرکت فملی برای تجدید ارزیابی و خرید فباهنر چیست؟

کنفرانس پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران در تاریخ ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد. گزارش نبض بورس از این کنفرانس را بخوانید.
کد خبر: ۱۲۱۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹ 16 December 2023

به گزارش  بورس تابناک به نقل از نبض بورس، کنفرانس پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران در تاریخ ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد. در این کنفرانس به سوالات در حوزه‌ی میزان کاتد تولیدی، نرخ تسعیر، مس شهید باهنر، تجدید ارزیابی دارایی پاسخ داده شد:

تجدید ارزیابی دارایی شرکت کی انجام می شود و چقدر انجام می شود؟ پس از بررسی و مطالعه در دستور کار هیئت مدیره شرکت قرار می گیرد.

ضرایب تبدیل کنسانتره مس به کاتد و کاتد به مفتول چقدر است؟ ضریب تبدیل کنسانتره مس وابسته به عیار مس است که از 19 تا 23 درصد متغیر است. ضریب تبدیل کاتد به مفتول تقریبا یک می باشد.

با توجه به شرایط شرکت که پراکندگی مجتمع ها و معادن در نقاط مختلف کشور قرار دارد، در مورد انتقال ستاد ملی مس به استان ها و تحویل ساختمان های شرکت که جزو اموال سهامداران می باشد به نهاد ریاست جمهوری توضیح بفرمایید؟ این مورد با توجه به پراکندگی جغرافیایی معادن و مجتمع های شرکت ملی مس، برای این شرکت صادق نخواهد بود.

آیا شرکت برنامه ای برای خرید سهام مس شهید باهنر دارد؟ در حال حاضر برنامه ای برای خرید سهام مس شهید باهنر در دستور کار هیئت مدیره شرکت نمی باشد.

اگر مایل به دیدن پرسش و پاسخ کامل هستید لینک زیر را کلیک کنید

فایل

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار