بازدید 2003
۳

محسنی اژه‌ای: عاملان جنایتکار راسک مجازات خواهند شد

حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای طی پیامی شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف فراجا در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و بر مجازات عاملان جنایتکار این حادثه تروریستی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۱۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵ 16 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی پیامی شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف فراجا در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و بر مجازات عاملان جنایتکار این حادثه تروریستی تاکید کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران / ۱۶۹)

دشمنان ایران اسلامی که از صلابت و اقتدار نظام ما حیرت‌زده و خشمگین شده‌اند، بار دیگر بواسطه مزدوران حقیرشان در گروهک‌های تروریستی، خون جمعی از جان بر کفان سلحشور کشور ما را که در مرزبانی فراجا مشغول تأمین امنیت و آرامش مردم هستند، بر زمین ریختند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این غیور مردان به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ فراجا و خانواده معزز آنان، برای آن عزیزان در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای خانواده‌هایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

بدیهی است، مسئولان دستگاه قضائی استان موظفند ضمن صدور دستورات لازم به نیروهای امنیتی و انتظامی، تمامی اقدامات مقتضی را در دستگیری و به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی به عمل آورند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
اگر عدالت برایتان مهم است اول طرفداران این گروه های افراطی به سردستگی طالبان را مجازات کنید
نماینده مجلسی که طالبان جنایتکار را جنبش اصیل می خواند
یا دولتمردی که برای این تندرو ها فرش قرمز پهن می کند
و ....
راستی از کشور دوست و برادر پاکستان میزبان برادران تروریست چه خبر؟
اين كساني كه در جاسك در حمله تروريستي شهيد شدند هم وطنان ما بودند كافي يك لحظه خودمان را جاي خانواده هاي اين عزيزان بگذاريم از دولت ونيروي امنيتي ونيروهاي نظامي خواهش داريم نيروهاي كه در مرزهاي پرخطر كشور بكار مي گيرند بايد اموزش هاي كافي ديده باشند واز نيروهاي زبده وكاركشته وجنگجو استفاده كنند از كجا معلوم اين عزيزان كه شهيد شدند اموزش هاي لازم را ديده باشند واز حساسيت ها مرزي خبر داشته باشند وقتي 11 نفر در اثر يك حمله تروريستي به شهادت مي رسند ولي فقط 2نفر از جمله كننده ها كشته مي شوند موضوع قابل بررسي است بايد به اين مسئله ورود كرد وعلت را بازيابي كرد وتكرار ان جلوگيري كرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی