بازدید 2777

خط و نشان مقام امنیتی برای تروریست‌ها

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: تعدادی از کشته‌شدگان تروریست در اختیار نیروی انتظامی است و تعدادی را با خود بردند. منطقه در حال حاضر در آرامش کامل است. نیرو‌های امنیتی و انتظامی با اجرای طرح مهار و محاصره منطقه، به دنبال دستگیری باقی تروریست‌های متواری هستند.
کد خبر: ۱۲۱۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ 15 December 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: تعدادی از کشته‌شدگان تروریست در اختیار نیروی انتظامی است و تعدادی را با خود بردند. منطقه در حال حاضر در آرامش کامل است. نیرو‌های امنیتی و انتظامی با اجرای طرح مهار و محاصره منطقه، به دنبال دستگیری باقی تروریست‌های متواری هستند.

 سید مجید میراحمدی، با اشاره به جزئیات حمله تروریستی پنجشنبه شب در مقر انتظامی راسک، گفت: حدود ساعت ۲ بامداد، تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله کرده و کمینی را برای جلوگیری از ورود نیرو‌های کمکی ایجاد کردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اضافه کرد: نیرو‌های کمکی هم پس از اعزام در کمین نیرو‌های تروریستی قرار گرفتند، اما با رشادت و شجاعت، و با تقدیم ۲ شهید و مقاومت جانانه، موفق شدند خود را به کلانتری برسانند. این نیرو‌ها توانستند با کمک کادر کلانتری، تروریست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده و تلفاتی را از از آن‌ها گرفته و ۱ نفر را هم دستگیر کنند. این حادثه مجموعا ۱۱ شهید و ۶ زخمی را به همراه داشت.

وی ادامه داد: تعدادی از کشته‌شدگان تروریست در اختیار نیروی انتظامی است و تعدادی را با خود بردند. منطقه در حال حاضر در آرامش کامل است. نیرو‌های امنیتی و انظارمی با اجرای طرح مهار و محاصره منطقه، به دنبال دستگیری باقی تروریست‌های متواری هستند.

میراحمدی با بیان اینکه تعداد دقیق تروریست‌ها مشخص نشده است، افزود: دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی، مشغول تحقیق و بررسی هستند تا جزئیات دقیق را به اطلاع مردم برسانند.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: گروهک جیش‌الظلم مسئولیت این حادثه تروریستی را به عهده گرفته است و قطعا پاسخ سخت و دردناکی را دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به تاثیر شبکه‌های تفرقه افکن داخلی بر رخ دادن چنین حوادثی، گفت: وقتی که امنیت منطقه با حرف‌های اختلاف افکن و اقدامات مختلف، دچار مسائل و مشکلاتی شود، به طور طبیعی جریان‌های تروریستی از آب گل‌آلود ماهی میگیرند؛ بنابراین شرایط منطقه و استان بسیار مهم است و افرادی که در استان مسئولیت داشته و بلندگو در اختیار داشته و تاثیرگذارند، باید توجه کنند که امنیت مهم‌ترین و اصلی‌ترین موضوع است و صحبت‌ها و اقداماتشان باید در راستای تقویت امنیت منطقه باشد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خاطرنشان کرد: هرگونه سخن و اقدام تفرقه‌افکن، قطعا به نفع تروریست‌ها است و آن‌ها از این شرایط بهره خود را خواهند برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی