بازدید 5001
۹

دستور ویژه سردار رادان در پی حمله تروریستی

در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته سخنگوی فراجا از اعزام هیئتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی به شهرستان راسک بادستور سردار رادان جهت بررسی و پیگیری موضوع می باشند.
کد خبر: ۱۲۱۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 15 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا با اشاره به حمله ناجوانمردانه و کور تروریست های گروهک «جیش الظلم» به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته،  اعلام کرد: در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و همچنین تعدادی از کارکنان جان برکف پلیس مجروح و به شهادت رسیدند.

هم اکنون فرمانده انتظامی استان در موقعیت حضور یافته و اوضاع تحت کنترل می‌باشد و براساس گزارش پایگاه خبری پلیس و بادستور رئیس پلیس کشور، هیئتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری موضوع اعزام می‌شود.

به گزارش ایسنا و به گفته معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، متاسفانه در این حمله ناجوانمردانه حدود ۱۱ نفر از کارکنان فراجا از افسران ارشد و سرباز به شهادت رسیدند و تعدادی از ماموران فراجا نیز مجروح شدند. همچنین وضعیت شهر راسک هم‌اینک عادی و اقدامات لازم در حال انجام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
وقتی یک سرباز صفر را در لبم مرز قرار می دهید بیشتر از این نباید انتظار داشت در ضمن فقط قدرت نمایی که برای مردم کوچه و خیابان می کنید اگر دارید برای اینها نشان دهید.
پاسخ ها
قارنعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
هی دستور هی دستور اقا اگه نمی تونی استعفا هم گزینه خوبیه اخه جوانان این وطن سرمایه ما هستند شما ها که سرمایه دیگه ای برا ما نگذاشتید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
اسامی و درجه این افراد را ببنید اون وقت از روی آگاهی کامنت میذارید
لعنت خداوند بر این تروریست های کثیف. نطفه این ها را پیدا کنید و از بین ببرید. یه عده سلبریتی ... نظری ندارند؟
امام جمعه محترم زاهدان جناب عبدالحمید نظری ندارد؟
روان همه شهیدان با مولا علی(ع) محشور باد.
واقعا دردناک است تحمل روحی این همه شهید مرزبانی کشور در مرهای پاکستان یا افغانستان. علیرغم سابقه چندین باره این گونه حوادث در در مزهای شرقی کشور، چرا دستورات، تمهیدات و گسترش استحکامات مرزی منجر به خاتمه از دست رفتن جان مرزبانان امنیت کشور نگردیده است. حداقل کار فوری وممکن، پایش هوایی تحرکات مرزی بطور شبانه ر.زی با یگان های پهپادی و در حالت آماده باش نگاه داشتن یگان های تهاجمی پهپادی، هوانیرو برای پشتیبانی های فوری از نیروهای مرزبانی بویژه در پاسگاه های مرزی در مواقع تهاجم است. وقتی هنوز در شرق کشور و با چنین ارقام بالایی شهید مرزبانی می دهیم یعنی اقدامات آفندی و پدافندی کافی انجام نگرفته است.
خیلی دردناکه. روح مدافعان امنیت شاد. ساخت دیوار بتنی در کل مرزهای شرقی کشور به کجا رسید.چرا به این راحتی تروریست ها وارد کشور می شوند. چرا به این راحتی شهید می دهیم.چرا مراکز پلیس در شرق کشور از بعد نیروی خبره ، تجهیزات پیشرفته و به روز و ساختار فیزیکی تقویت نمی شوند. بزرگان کشور لطفا شرق کشور را بیشتر دریابید.خدا به خانواده شهیدان صبر عنایت کند.
یک گروه تروریستی با آمار عملیات بالا. به خصوص در یک سال اخیر. قطعاً عده زیادی از مردم اون اطراف اینها رو میشناسن، ولی معرفی که نمیکنن هیچ حس منفی هم نسبت بهشون ندارن. چرا ، باید به دنبال ریشه این قضیه بود. که البته ریشه هاش برای هر کسی که از دور به این منطقه نگاه کنه مشخصه. گرچه فرهنگ هم بی تاثیر نیست.
به نظروز من از ریشه یکم مشکل داره از زمان آموزش چون چند تا آزمون و آموزش میان همه همشکلات الکیه طرف ۹ ماه باهتاش رژه کار میشه -بعدش هرکی پارتی داره رسته خوب میگیرم و بدون اینکه اصلا ببینن از لحاظ بدنی چابکی تیراندازی و باهوش بودنش و....
خداوند ا ایران عزیز مرا از فتنه جنگ واشوب ودروغ ودغل دور بدار.. وشهیدان مرا با امام حسین و یارانش و بقیه شهدای مشحوربدار.روحشانشاد ویادشان گرامی باد...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست