بازدید 7128
۳

گفت‌وگوی مقام آمریکایی با ولیعهد عربستان درباره غزه

منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند، مشاور امنیت ملی کاخ سفید طی سفری به عربستان سعودی با ولیعهد این کشور دیدار و درباره غزه و تحولات منطقه گفت وگو کرده است.
کد خبر: ۱۲۱۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 14 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در سفری به عربستان سعودی با محمد بن سلمان ولیعهد این کشور دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، دو مقام آمریکایی که نامشان ذکر نشده اعلام کردند، سالیوان با بن‌ سلمان درباره بحران غزه و تلاش‌ها برای جلوگیری از گسترش جنگ به دیگر مناطق غرب آسیا گفت وگو کرده است.

این منابع افزودند: مشاور امنیت ملی کاخ سفید همچنین درباره نحوه پیگیری مذاکرات آمریکا با عربستان سعودی برای توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیز رایزنی کرده است.

قرار است سالیوان در روزهای پنجشنبه و جمعه با سفر به فلسطین اشغالی با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی نیز دیدار کند.

پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که احتمالا مشاور امنیت ملی کاخ سفید با مقامات صهیونیستی درباره تعیین زمان پایان عملیات در غزه گفت وگو خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم

*****
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یا الله به حق محمد و آل محمد از اختلاس و تورم نجاتمون بده و از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.

*****

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم
پاسخ ها
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
آمین یارب العالمین
هر گونه گفتگو در مورد جنگ غزه با غیره مردم غزه و خود دولت قانونی غزه کاملا مردود است مگر با دولتهای که از لحظه اول ۷ اکتبر در کنار دولت و مردم غزه بودن و نهایت توان خود را در ایجاد یک آتش بس بکار گرفتن ولی در نهایت تصمیم نهای با خود دولت قانونی و ملت زیر بمب باران است که چه شرایطی را برای آتش بس پیشنهاد میدهند و تمام شرایط و پیشنهاد فقط با دولت قانونی و مردم غزه است نه صهیونیستها و حامیان آنها .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست