آغاز واریز سود سهام عدالت

مجید عشقی گفت: واریز مرحله نخست سود سهام عدالت به حساب سهامداران عدالت از فردا (پنجشنبه ۲۳ آذرماه) آغاز می‌شود. میزان واریزی چقدر است و آیا وراث متوفیان هم سود دریافت می کنند؟
کد خبر: ۱۲۱۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴ 13 December 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس،  سازمان بورس، مجید عشقی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، سود سهام عدالت مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر، در دو مرحله به حساب دارندگان سهام عدالت واریز خواهد شد، افزود: پرداخت سود سهامداران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت از فردا «پنجشنبه ۲۳ آذرماه» آغاز و به مدت ۴۸ ساعت به طول می‌انجامد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، اطلاعات سهامداران سهام عدالت را دیروز «سه شنبه» به بانک‌های عامل ارسال کرده تا فرایند واریز سود هر چه سریعتر عملیاتی شود.

میزان واریزی ها چقدر است؟

وی با بیان اینکه مبلغ سود پرداختی در مرحله اول با توجه به میزان سبد سهام عدالت هر سهامدار متفاوت خواهد بود، گفت: دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

مرحله دوم چه زمانی پرداخت می شود؟

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: البته مبالغ فوق به صورت علی‌الحساب است، و باقیمانده سود سهام عدالت پس از تکمیل واریزی شرکت‌های سرمایه‌پذیر تا پایان سال به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

عشقی با قدردانی از شرکت‌هایی که سود سهام عدالت خود را در موعد مقرر پرداخت کردند، افزود: سازمان بورس و اوراق بهادار مکاتبات و مذاکرات لازم را برای دریافت کل سود سهام مشمولان سهام عدالت انجام خواهد داد، به طوری‌که امیدوارم بتوانیم تا پایان سال باقیمانده سود این گروه از سهامداران را دریافت و به حساب آنها واریز کنیم.

وراث متوفیان هم سود دریافت می کنند؟

عشقی گفت: سود وراث متوفیان سهام عدالت که تعیین تکلیف شدند نیز به‌همراه سود سهامداران عدالت به حساب وراث واریز خواهد شد.

اگر سود می‌خواهید این اقدام را انجام دهید

بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (Sejam.ir) یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت سهام عدالت (Sahamedalat.ir) در فرآیند دریافت سود سهام خود قرار گیرند.

شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت مهم‌ترین دلایلی است که سود به حساب این گروه از سهامداران سهام عدالت واریز نمی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
کاش زودتر بدن لااقل کریسمسو بریم لاس وگاس خخخخخخ
چرا همون مبلغی رو اعلام می کنن نمیدن همیشه نصفه شو میدن
بانک ملی واریز نکرده؟
پاسخ ها
نرگس
| United States of America |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
خیر
واریز سید سهام عدالت راببینیم
سود سهام منم واریز نشد،چون بانک منم ملی هستش،خدا کنه. زودتر بریزند که برم انتالیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
منم بانک ملی هستم واریز نشده مال منم
بانک ملت پرداخت نکرده چرا
منم بانک ملیم واریز نشده مال من
بانک ملی چه مرگش هست که واریز نمیکنه؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست