بازدید 2551

محاکمه عاملان شلیک به پای مربی کشتی به تعویق افتاد

کد خبر: ۱۲۱۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ 13 December 2023

جلسه رسیدگی به پرونده عاملان سرقت مسلحانه از مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در دادگاه کیفری به روزهای آتی موکول شد.

به گزارش ایران، علی صفایی مشاور رئیس فدراسیون کشتی و مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ساعت 10 شب 18 تیر سال گذشته هنگامی که با خودرو خود در اتوبان امام علی(ع) تهران در حرکت بود، هدف حمله 4 سارق مسلح قرار گرفت.

وقتی موضوع به پلیس اعلام شد، مأموران به محل حادثه رفتند. شاکی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: در اتوبان رانندگی می‌کردم که سرنشینان یک خودرو سوناتا با تصادف ساختگی از پشت به ماشینم زدند و من کمی جلوتر در زیر پل همت غرب توقف کردم تا وضعیت خودروام را بررسی کنم اما ناگهان 4 سرنشین خودرو سوناتا از خودروشان پیاده شدند و خودشان را مأموران پلیس امنیت معرفی کردند. آنها سوییچ خودروی لندکروز من را خواستند که مقاومت کردم. یکی از آنها گلوله‌ای به پای چپم شلیک کرد و همدستش هم گلوله دیگری به پایم زد و تلفن همراهم را گرفتند و سوار خودروام شدند و رفتند.

در ادامه تکنیسین‌های اورژانس قربانی حادثه را به بیمارستان منتقل کردند.

پس از آن مأموران با اطلاعاتی که از شاکی و شاهدان گرفته بودند و بررسی دوربین‌های مداربسته محل موفق شدند چهار متهم را بازداشت کنند.

قرار بود متهمان صبح سه‌شنبه در شعبه 13 دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شوند اما این جلسه به خاطر اینکه متهمان از زندان به دادگاه منتقل نشدند، به روزهای بعد موکول شد.

این در حالی است که شاکی پرونده برای متهمان اشد مجازات را درخواست کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست