بازدید 6343
۸

قابل اعتمادترین برندهای خودرو در جهان

موسسه consumerreports به‌تازگی لیست قابل اعتمادترین برند‌ها و خودرو‌های جهان در سال ۲۰۲۳ را منتشر کرد؛ لیستی که نشان می‌دهد کدام برند‌ها و خودرو‌ها برای مالکان خود کمترین مشکل را به‌همراه داشتند. همان‌طور که انتظار می‌رفت دو برند ژاپنی تویوتا و لکسوس توانستند جایگاه‌های نخست این لیست را از آن خود کنند.
کد خبر: ۱۲۰۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 13 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از گجت نیوز، کانسومر ریپورتز با جمع‌آوری اطلاعات بیش از ۳۳۰ هزار دستگاه خودرو در مدل‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۳ از طریق نظرسنجی از مالکان آنها توانست لیست قابل اعتمادترین برندها و خودروهای جهان را تهیه کند.
کانال عصر ایران در تلگرام

کارشناسان در این دوره علاوه بر سایر مشکلات خودروها، مشکلات بخش پیشرانه برقی، مجموعه باتری و شارژ خودروهای برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی را نیز لحاظ کردند. 

قابل اعتمادترین برندها در سال ۲۰۲۳

طبق لیست منتشر شده، لکسوس با امتیاز ۷۹ در صدر و تویوتا با امتیاز ۷۶ در جایگاه دوم قرار دارد. حضور برند مینی با امتیاز ۷۱ نیز جالب توجه است؛ چرا که این برند بریتانیایی بالاتر از ۴ برند ژاپنی دیگر توانست به این جایگاه دست پیدا کند.

در واقع برند آکورا با امتیاز ۷۰ در رتبه چهارم، برند هوندا با رتبه ۷۰ در جایگاه پنجم، برند سوبارو با امتیاز ۶۹ در جایگاه ششم و برند مزدا با امتیاز ۶۷ در جایگاه هفتم قرار دارد.

برند لکسوس امسال با سبقت از شرکت مادر خود یعنی تویوتا که سال قبل صدرنشین این لیست بود، توانست لقب قابل اعتمادترین برند در سال ۲۰۲۳ را از آن خود کند. شرکت مینی نیز با سبقت از شرکت مادر خود یعنی بی ام و موفق به کسب جایگاه سوم شد.

کرایسلر، مرسدس بنز و ریویان نیز در انتهای این لیست به چشم می‌خورند که نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۳ برای مالکان خود مشکلات زیادی را به‌همراه داشتند.

قابل اعتمادترین برندها در سال ۲۰۲۳

در لیست قابل اعتمادترین خودروها نیز تویوتا فوررانر با امتیاز ۸۷، تویوتا کمری هیبرید با امتیاز ۸۷، تویوتا کمری با امتیاز ۸۶ و تویوتا راوفور پرایم با امتیاز ۸۴ توانستند جایگاه اول تا چهارم این لیست را به خود اختصاص دهند. در رتبه پنجم این لیست نیز خودرو بی ام و ایکس ۵ با امتیاز ۸۲ جای گرفته است.

سوبارو فورستر با امتیاز ۸۲، تویوتا رافور با امتیاز ۸۰، آکورا RDX با امتیاز ۸۰، تویوتا کرولا با امتیاز ۷۷ و تویوتا هایلندر هیبرید نیز با امتیاز ۷۵ به ترتیب جایگاه ششم تا دهم این لیست را به خود اختصاص دادند. این لیست به‌خوبی قابل اعتماد بودن خودرو‌های ژاپنی از جمله برند تویوتا را نشان می‌دهد.

گفتنی است نوع پیشرانه روی قابلیت اطمینان بودن خودروها تاثیر زیادی می‌گذارد. طبق این گزارش، مالکان خودروهای تمام برقی حدود ۷۹ درصد بیشتر از خودروهای بنزینی با مشکل مواجه شدند که این آمار حاکی از آن است که خودروسازان هنوز برای توسعه این خودروها راه زیادی را در پیش دارند.

همچنین ایرادات فنی خودروهای پلاگین هیبریدی نیز ۱۴۶ درصد بیشتر از خودروهای بنزینی گزارش شده است. البته میزان مشکلات خودروهای هیبریدی معمولی ۲۶ درصد از خودروهای بنزینی کمتر بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
به مردم ایران چه ربطی داره
مرسدس بنز در رده 29، یکی به آخر قرار دارد!! یعنی باور کنیم؟!
این مشتری ها اگه خودروهای داخلی ما رو سوار بشن مفهوم رضایت براشون به کل عوض میشه
سیاسی برخورد کردن وگرنه ما این همه خودرو ساز داریم چرا نیستند؟ اینها با دولت رییسی دشمنی دارند
اینهم از توطئه های استکباری و رسانه های صهیونیستی است.یعنی خودروسازان ایرانی بخصوص ایرانخودرو وسایپا جزو اینا نیستند. یعنی لکسوس از تیبا بهتره. کجایی کامران نجفزاده که ازقلب دیارکفر اینارو به مردم بگی
از 7 تای اول 6 برند ژاپنیه!
نه این لیست ذقیق نیست حق سایپا و ایران خوذورفسکی رو خوردن
از نتایج بالا به این نتیجه می رسیم که هر بیشتر و بیشتر باید با شرکتهای چینی قرار داد ببندیم. چون پیش بینی می کنیم چین بتواند به کمک بازار ابران در صدر قرار گیرد. و داستان ادامه دارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی