بازدید 5691

امکانات و خدمات هتل مارینا پارک کیش

اگر مسافر نگین جزیره‌های ایران، کیش شگفت‌انگیز هستید، برای اقامتی دل‌چسب با ما در این ‌مطلب با معرفی کامل امکانات و خدمات هتل مارینا پارک کیش همراه باشید.
کد خبر: ۱۲۰۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 13 December 2023

امکانات و خدمات هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا کیش به‌دلیل خدمات و امکانات رفاهی، توریستی، گردش‌گری و بازارهای مختلف، یکی از لوکس‌ترین و استانداردترین هتل‌های موجود در کیش است. اگر مسافر نگین جزیره‌های ایران، کیش شگفت‌انگیز هستید، برای اقامتی دل‌چسب با ما در این ‌مطلب با معرفی کامل امکانات و خدمات هتل مارینا پارک کیش همراه باشید.

معرفی امکانات هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک درحال‌حاضر شامل حدود ۱۶۰ واحد و اتاق از نوع یک‌تخته، دو‌تخته و سوئیت‌های vip، دو‌نفره یا با تخت اضافی می‌شود. خدمات رایگان این‌هتل برای همه اتاق‌ها شامل نگهبانی، صبحانه، ناهار و اینترنت رایگان است؛ همچنین همه مسافران و ساکنان اتاق‌ها می‌توانند استفاده از خدمات استخری را تجربه کنند.

خدمات و امکانات رفاهی هتل مارینا جزیره کیش به‌صورتی طراحی شده است که برای عزیزانی که مایل به اقامت کاری و تجاری هستند، کاملا مناسب باشد؛ چراکه در اتاق‌ها، میز کار مجزا‌، مینی‌بار، شبکه‌های تلویزیونی و حتی شبکه‌های ماهواره‌ای فراهم شده است. کنار همه این امکانات، میز مطالعه با جزئیات کامل و استاندارد دراختیار مسافران قرار می‌گیرد.

از دیگر امکانات اتاق‌های این‌ هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سشوار مجزا داخل هر حمام، چای‌ساز اورجینال و سالم همراه با انواع چای، اینترنت پر‌سرعت و نا‌محدود و مبلمان لوکس با چیدمان مدرن، طراحی شده توسط بهترین طراح منطقه، استفاده از سیستم تهویه هوا برای اطمینان از سلامت شما، چراغ مطالعه با نور قابل‌تنظیم، تراس با ویو 180 و 200 درجه رو به ساحل خلیج‌فارس و یک منظره عالی با طراحی فضای سبز بی‌نظیر برای لذت شما از اقامت‌تان در اتاق‌ها.

فضای سبز هتل مارینا پارک

هتل مارینا جزیره کیش به‌دلیل امکانات رفاهی و خدمات گسترده‌ای که در فضای مناسب خود طراحی کرده، به‌تنهایی یک مرکز و جزیره تفریحی توریستی است.

امکانات و خدمات هتل مارینا پارک کیش

باغ‌های چند هکتاری در هتل مارینا با امکان دوچرخه‌سواری، ماهی‌گیری و سوخت‌گیری کشتی‌ها در ساحل امن این‌ هتل یکی از جاذبه‌های گردشگری به‌حساب می‌آید که می‌تواند امکان یک سفر هیجان‌انگیز را با رفاه صد‌در‌صد برای شما به‌ارمغان آورد.

امکانات رفاهی و گردشگری هتل مار‌ینا پارک کیش

این‌هتل به‌دلیل امکانات رفاهی گسترده‌ای که در خود جای‌داده، از جمله سواحل زیبا، سالن‌های ورزشی مجهز، استخر، رستوران و کافه، مرکز خرید، ساحل شن و… قابل‌مقایسه با هیچ‌یک از هتل‌های موجود در کیش نیست. در ادامه به امکانات رفاهی و جاذبه‌های تفریحی و گردش‌گری این‌هتل می‌پردازیم.

از جمله امکانات رفاهی هتل مارینا می‌توان به سواحل اختصاصی آن اشاره کرد که به‌صورت کاملا استاندارد در فضای ۷۵۰ ‌متری در قالب‌های طبیعی و مصنوعی برای مسافران ساخته شده است.

شما به‌راحتی می‌توانید ورزش‌هایی مثل غواصی را در این ساحل تجربه کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل مارینا کیش می‌توان نگهبان ساحل را نام برد که امنیت شما را در ساحل و حتی در روزهای بارانی تامین می‌کند.

هتل مارینا جزیره کیش همه پرسنل خود را از کارشناسان و عزیزان تحصیل‌کرده و آموزش‌دیده در صنعت هتل‌داری استخدام کرده، بنابراین کوچک‌ترین سلب مسئولیت و برخورد نامناسبی را از سمت پرسنل محترم هتل نخواهید دید.

از جمله زیباترین سواحل هتل مارینا می‌توانیم به ساحل ماسه‌ای و شنی اشاره کنیم؛ این ساحل بیشتر مورد‌توجه نوجوان‌ها و کودکان قرار گرفته است. به‌دلیل امکان بازی و امکان ساختن مجسمه‌های شنی و ماسه‌ای متنوع، محیطی امن را برای کودکان دلبند شما فراهم می‌آورد. البته لازم به ذکر است که در ساحل‌های اختصاصی این ‌‌هتل نگهبان‌های ساحلی به‌صورت ۲۴ ساعته با امکانات لازم حضور دارند که کوچک‌ترین حادثه‌ای برای عزیزان دلبند شما رخ ندهد.

امکانات و ویژگی‌های هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش علاوه‌بر امکانات گفته شده پارک‌های بازی لوکس، مطمئن و متنوعی دارد تا سفر بهتری را برای شما و عزیزان‌تان رقم بزند. این پارک‌های بازی محدودیت سنی ندارد و امکانات رفاهی آن برای کودکان نوجوانان و بزرگسالان افراد میان‌سال کاملا مناسب است و می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

امکانات و خدمات هتل مارینا پارک کیش

علاوه‌بر پارک‌های بازی، هتل مارینا جزیره کیش دارای چندین استخر آب شیرین است که با در‌نظر‌گرفتن محیط‌های مجزا برای خانم‌ها و آقایان امکان شنا و لذت در استخرهای تمیز با تسویه و تعویض آب روزانه را برای شما فراهم می‌آورد. همچنین هتل علاوه‌بر استخر، دارای سونای گرم و خشک، جکوزی بسیار بزرگ، سالن بیلیارد و بدنسازی است.

علاوه بر همه امکانات گفته‌شده، هتل مارینا سالن اختصاصی ماساژ تایلندی با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی دارد و امکان یک ماساژ فوق‌العاده در فضایی لوکس و آرام را برای شما به‌ارمغان آورده است. همچنین هتل مارینا جزیره کیش یک اسکله اختصاصی برای قایق‌رانی مسافرانی دارد که به قایق‌سواری در ساحل علاقه‌مند هستند.

رستوران و کافه اختصاصی بام هتل مارینا جزیره زیبای کیش با کارکنان و پرسنل آموزش‌دیده و حرفه‌ای و محیط لوکس با طراحی لاکچری ازجمله امکاناتی است که این هتل را از سایر هتل‌ها مجزا می‌کند.

هتل مارینا کیش همچنین خدمات رایگانی را برای مسافران درنظر گرفته؛ ازجمله این‌خدمات می‌توان به استقبال از درب فرودگاه، صبحانه و ناهار کامل و امکانات استخر از‌جمله جکوزی، سونای سرد و گرم و خشک و... اشاره کرد که به‌صورت رایگان دراختیار شما عزیزان قرار داده است.

اینترنت این ‌هتل برای همه عزیزان مسافر و کارکنان، رایگان خواهد بود و امکان اتصال به وای‌فای به صورت نامحدود در اتاق، رستوران، لابی و همه نقاط داخل هتل امکان‌پذیر است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار