بازدید 27712
شصت و ششمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

لحظه اصابت موشک های حزب الله به پایگاه های اسرائیل+ فیلم/ادامه بمباران شدید مناطق مختلف غزه/افزایش شمار شهدای غزه به ۱۸۴۱۲ نفر

جنگ غزه در شرایطی وارد شصت و ششمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس میان حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شد و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۰۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ 12 December 2023

لحظه اصابت موشک های حزب الله به پایگاه های اسرائیل+ فیلم/ادامه بمباران شدید مناطق مختلف غزه

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد شصت و ششمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس میان حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شد و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

حماس: هیچ یک از اهداف نتانیاهو در غزه محقق نخواهد شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۲۲:۳۷

یکی از رهبران جنبش حماس شامگاه سه شنبه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف نظامی و سیاسی خود در نوار غزه شکست خورده و نخست وزیر این رژیم به هیچ یک از اهدافش در غزه دست نخواهد یافت.

 اسامه حمدان، از رهبران حماس گفت: جنگ رژیم صهیونیستی همه ملزومات زندگی را در نوار غزه هدف قرار می‌دهد. کودکان انبار اهداف رژیم صهیونیستی هستند. این رژیم تنها در دو روز گذشته مرتکب ۲۵ قتل‌عام شده است.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، وی با تاکید بر اینکه بر غرب واجب است که از این رژیم اعلام برائت کند و فرانسه و اروپا باید در جانبداری از دشمن صهیونیستی تجدیدنظر کنند، گفت: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با ارائه تصاویری دروغین و متوهم، با خسارت‌هایی که دیده مقابله کند و در دستیابی به هرگونه دستاورد نظامی یا سیاسی شکست خورده است.

این رهبر مقاومت بار دیگر بر موضع ملت فلسطین در مخالفت با همه طرح‌های کوچ اجباری در نوار غزه و کرانه باختری تاکید کرد و گفت: فلسطین متعلق به فلسطینی‌ها بوده و خواهد بود.

وی از همه دولت‌ها و ملت‌های عرب که در کنار ملت و مقاومت فلسطین ایستادند و طرح کوچ اجباری فلسطینیان را ناکام گذاشتند، قدردانی کرد.

حمدان در ادامه گفت: هیچ‌گونه مذاکره‌ای درباره آزادی اسیران صهیونیستی پیش از آتش‌بس در نوار غزه وجود نخواهد داشت و رژیم اشغالگر هرگز موفق به آزادی زنده اسرای صهیونیستی نخواهد شد و جانشان در خطر است.

وی تاکید کرد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهدافش در نوار غزه نخواهد رسید. گردان‌های القسام پوز دشمن را به خاک مالید و رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده است‌.

حمدان گفت: بازداشت گروهی از آوارگان در مدارس آنروا توسط رژیم صهیونیستی جنایتی است که جنایت نازی‌های یهود و نقض‌های زندان ابوغریب را تداعی می کند.

این رهبر مقاومت از تلاش‌های نیروهای مسلح یمن در حمایت از فلسطین و ملت آن قدردانی کرد و خواهان ادامه این خیزش تا زمان توقف حملات نیروهای اشغالگر شد.

هلاکت ۱۵ سرباز صهیونیست در کمین نیروهای مقاومت در شمال غزه
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۲۲:۳۶

نیروهای گردان‌های عزالدین القسام کمین دقیقی را علیه سربازان صهیونیست ترتیب داده و ده‌ها تن از آنها را کشته و زخمی کردند.

 گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: نیروهای مجاهد ما یک گروه پیاده نظام صهیونیست را در کمین دقیقی پس از بازگشت آنها از خطوط درگیری در غرب اردوگاه جبالیا در شمال غزه گیر انداختند.

به نقل از المیادین، گردان‌های القسام تصریح کرد: مجاهدان ما دو بمب را در میان این گروه صهیونیست منفجر کرد و سپس از نقطه صفر به آنها حمله کرده و ده‌ها سرباز را کشته و زخمی کردند.

در بیانیه گردان‌های القسام آمده است: مجاهدان ما نیروی پیاده نظام را در نزدیکی برکه ابو راشد هدف قرار داده و جان ۱۵ سرباز را گرفتند.

پزشکان بدون مرز: «اسرائیل» بیمارستان‌های غزه را بمباران می‌کند
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۲۱:۴۴

سخنگوی سازمان پزشکان بدون مرز تأکید کرد بیمارستان العوده، از هفتم اکتبر گذشته تاکنون در معرض بمباران و حمله مستقیم نیروهای اشغالگر صهیونیست قرار دارد و اشغالگران، زخمی ها و بیماران را در بیمارستان ها ترور می کنند.

 سخنگوی سازمان پزشکان بدون مرز تأکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی، فلسطینی ها را به طور دسته جمعی مجازات می کند.

در همین رابطه، مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه تأکید کرد ده ها زخمی بمباران های اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی به مرکز پزشکی جبالیا در شمال نوار غزه منتقل شده اند.

منیر البرش با اشاره به ادامه بمباران مراکز درمانی توسط رژیم صهیونیستی تأکید کرد: امروز پیکرهای مطهر هفت شهید و ۲۰ زخمی بمباران اطراف مرکز پزشکی جبالیا به این مرکز منتقل شدند.

مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه را تا ساعاتی دیگر به رای می‌گذارد
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۲۰:۵۱

مجمع عمومی سازمان ملل متحد عصر امروز سه شنبه به وقت محلی قطعنامه آتش بس فوری در غزه را در پی وتوی چنین قطعنامه ای در شورای امنیت سازمان ملل از سوی آمریکا، به رای می گذارد.

 مجمع عمومی سازمان ملل متحد عصر امروز سه‌شنبه به وقت محلی، نشستی اضطراری برای رای‌گیری درباره پیش‌نویس قطعنامه‌ای که خواستار آتش‌بس فوری بشردوستانه در غزه است، تشکیل خواهد داد.

دنیس فرانسیس، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل روز یکشنبه نامه‌ای به ۱۹۳ کشور عضو این سازمان ارسال کرد که در آن اعلام کرده بود این جلسه توسط ۲۲ عضو گروه عرب و ۵۷ عضو سازمان همکاری اسلامی درخواست شده است.

در پی وتوی قطعنامه برقراری آتش‌بس فوری در غزه از سوی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد که دارای ۱۵ عضور است و افزایش مخالفت‌های جهانی با این اقدام دولت جو بایدن، ۱۰۳ کشور تاکنون از قطعنامه برقراری آتش‌بس در غزه برای تصویب در مجمع عمومی حمایت کرده‌اند.

به گفته ریاض منصور سفیر و نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین، رای گیری درباره این قطعنامه در ابتدای نشست صورت خواهد گرفت.

دیپلمات های اعضای شورای امنیت سازمان ملل به منظور توجه به وضعیت فاجعه بار مردم غزه و درخواست اعضا برای ایجاد آتش بس به گذرگاه رفح سفر کرده اند اما دیپلمات های فرانسه و آمریکا به عنوان دو عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل و کشور گابن به عنوان عضو غیردائم، حاضر به همراهی با این هیات نشدند.

انهدام ۱۰ تانک و نفربر اسرائیل
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۲۰:۱۶

در عملیات نیروهای گردان های القسام و سرایا القدس علیه نیروهای اشغالگر صهیونیست در غزه، ۱۰ تانک و نفربر اشغالگران منهدم شد.

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد یک نفربر متعلق به اشغالگران را در منطقه التوام در شمال غزه با راکت الیاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

القسام همچنین اعلام کرد نیروهای مقاومت، یک گروه ۲۰ نفری از اشغالگران را که در داخل یک ساختمان در محله شیخ رضوان در شهر غزه، مخفی شده بودند با استفاده از راکت ضد زره TBG و راکت های ضد نفر هدف قرار داد که در نتیجه آن، نظامیان اشغالگر مذکور کشته و زخمی شدند.

گردان های القسام در ادامه تأکید کرد که نیروهایش پس از بازگشت از خط مقدم رویارویی با اشغالگران در محله شیخ رضوان در غزه، از هدف قرار دادن سه خودروی نظامی آنها با راکت های یاسین ۱۰۵ خبر دادند و اعلام کردند در رویارویی با نیروهای پیاده نظام اشغالگران، با استفاده از مسلسل های خودکار شماری از آنها را به هلاکت رسانده و زخمی کردند.

این نیروی مقاومت فلسطین همچنین تصریح کرد که رزمندگان مقاومت با یک نیروی پیاده نظام اشغالگران در شرق شهرک القراره درگیر شد که بر اثر آن، پنج نظامی اشغالگر کشته و زخمی شدند.

همچنین سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از هدف قرار دادن دو تانک اشغالگران با استفاده از راکت های تاندوم در محورهای پیشروی در اردوگاههای جبالیا و بیت لاهیا در شمال نوار غزه خبر داد.

سرایا القدس همچنین تأکید کرد که نیروهایش توانسته اند چهار خودروی نظامی اشغالگران را در محورهای پیشروی در محله های الشجاعیه و التفاح در شرق غزه با استفاده از راکت های تاندوم و آر پی جی هدف قرار دهند.

سالیوان: درباره جدول زمانی جنگ در غزه با اسرائیل گفتگو می‌کنم
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۹

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که در سفر به سرزمین های اشغالی فلسطین، با مقامات تل آویو در مورد جدول زمانی جنگ در غزه گفتگو خواهد کرد.

 جیک سالیوان مشاور امنیت ملی بایدن که قرار است به سرزمین های اشغالی فلسطین سفر کند، روز سه شنبه به وقت محلی گفت: من با اسرائیلی‌ها درباره جدول زمانی جنگ در غزه گفتگو خواهم کرد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید ادامه داد: من با نتانیاهو در مورد مواضع او در خصوص نقش "ارتش" اسرائیل در غزه پس از جنگ و اظهاراتش درباره دخالت نظامی اسرائیل در غزه پس از جنگ گفتگو خواهم کرد.

سالیوان ادامه داد: ایالات متحده قصد دارد تا پایان سال (جاری میلادی) ۲ بسته کمک نظامی به اوکراین ارائه دهد. پس از آن بودجه تمام خواهد شد.

بر اساس گزارش ها، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا برای نخستین بار پس از آغاز جنگ اسرائیل و فلسطین، برای دیدار با مقامات رژیم اسرائیل به تل‌آویو سفر خواهد کرد.

حمله حزب‌الله لبنان به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۹:۲۳

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن چند موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش شبکه خبری المیادین، در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، موضع نظامی "حدب یارون" را هدف گرفته و اهداف مورد نظر به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفتند.

حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: موضع نظامی الراهب و پادگان زرعیت را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادیم.

حزب‌الله لبنان از هدف قرار گرفتن مستقیم اهداف تعیین شده در این حمله خبر داد.

تشکیلات خودگردان: نتانیاهو به دنبال شعله‌ور کردن کرانه باختری است
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۸:۱۹

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره جنگ با این تشکیلات، این اظهارات را نشان از تصمیم وی برای شعله ور کردن کرانه باختری ارزیابی کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از فلسطین الیوم، نبیل ابو ردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در این باره تاکید کرد که صحبت‌های نتانیاهو درباره جنگ در کرانه باختری بیانگر تصمیم وی برای شعله‌ورتر کردن اوضاع در آنجا است.

وی اظهار داشت: تصمیم توقف جنگ در دستان بایدن است و دولت آمریکا باید مسئولیت‌های خود را در این زمینه بر عهده بگیرد.

ابو ردینه همچنین افزود: اسرائیل منطقه را به جنگ‌های بی پایان می‌کشاند.

وی ادامه داد: اظهارات نتانیاهو مبنی بر ایجاد یک مرجع مدنی وابسته به اسرائیل در غزه محکوم و مردود است.

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تاکید کرد: در حال حاضر اولویت، بیش از هر چیز، توقف کشتار ملت فلسطین است که توسط نتانیاهو و دولت او انجام می‌شود نه ورود به مناقشات و مسائل ثانویه‌ای دیگر. سرتاسر جهان شاهد کشتارهای شنیع ارتش رژیم اشغالگر در نوار غزه و هدف قرار دادن کودکان، زنان و سالمندان، بیمارستان‌ها و عبادتگاه‌ها و همچنین جنایت‌های ارتش این رژیم و استعمارگران تروریست در کرانه باختری و شهر قدس است.

وی همچنین گفت: «اظهارات نتانیاهو از زمان آغاز حملات ثابت کرده که این اشغالگران به دنبال تداوم اشغال سرتاسر اراضی فلسطینی هستند و به اعتقاد نتانیاهو سیاست قتل عام و کشتار، امنیت و ثبات را به همراه دارد، اما ما همیشه گفته‌ایم که تنها راه حل برای برقراری صلح و امنیت به رسمیت شناختن حقوق ملت فلسطین براساس قوانین بین‌المللی و پایان دادن به اشغال سرزمین‌های فلسطینی توسط اشغالگران اسرائیلی است.

پیش از این نیز جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرده بود: اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر که در آن آمادگی ارتش این رژیم را برای حمله به تشکیلات خودگردان فلسطین و سرویس‌های امنیتی آن در کرانه باختری اعلام کرد، موید تصمیم اشغالگران برای هدف قرار دادن ملت فلسطین چه در غزه و چه در کرانه باختری است.

حماس تاکید کرد: این اظهارات همچنین نشان می‌دهد رژیم اشغالگر حتی به کسانی که توافق سیاسی با آن را پذیرفته‌اند اهمیتی نمی‌دهد و به دنبال تحکیم اشغالگری در سرزمین های اشغالی ما به ویژه بیت المقدس و مسجدالاقصی است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که امکان رویارویی نظامی با تشکیلات خودگردان در کرانه باختری وجود دارد و اینکه غزه تحت هیچ شرایطی به کنترل نظامی این تشکیلات درنخواهد آمد.

نتانیاهو در گفت‌وگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با تکرار توهم پیروزی در جنگ و نابودی جنبش حماس مدعی شد که اسرائیل کنترل نظامی غزه را در دست خواهد گرفت و مدیریت امور شهری به تشکیلات خودگردان واگذار خواهد شد.

اذعان نتانیاهو به اختلاف با آمریکا درباره غزه
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۷:۱۷

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی به اختلاف نظر میان کابینه وی و دولت آمریکا درباره جنگ غزه اعتراف کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از شبکه الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی بار دیگر با تکرار توهم و رویای دور و دراز نابودی جنبش حماس گفت: ما درباره روز بعد از جنگ در غزه و نابودی حماس با واشنگتن اختلاف داریم.

نتانیاهو افزود: اجازه نمی‌دهم اسرائیل اشتباه اسلو را تکرار کند.

براساس یک گزارش افشا شده از نشست غیرعلنی کمیته دفاعی کنست، نتانیاهو دوشنبه شب همچنین گفته بود که قرارداد اسلو در مقایسه با عملیات طوفان الاقصی، صهیونیست های بیشتری را قربانی کرده است.

اگرچه، اظهارات نتانیاهو توسط «دانی دانون»، هم حزبی وی در کنست رد شد و وی به خاطر این اظهارنظر از نتانیاهو انتقاد کرد اما این اظهارات، درست بودن معادله «مقاومت در مقابل اشغالگری» را تایید کرد.

با وجودی که در گذشته، فقط محور مقاومت به رهبری ایران، طرح های سازش مطرح شده توسط آمریکا را تنفس مصنوعی برای ادامه حیات رژیم اشغالگر معرفی کرده بود اکنون تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله نیز به درست بودن این معادله اعتراف می کند.

مجله «دیلی ماوریک» در آفریقای جنوبی به نقل از «حنان جرار» سفیر فلسطین در این کشور نوشت: راه حل «دودولتی» مرده است.

وی درباره نقش نتانیاهو در مرگ روند سازش گفت: نتانیاهو در طول ۱۶ سال حضور در کابینه اسرائیل، هر فرصتی برای تشکیل یک دولت پایدار فلسطینی را به صورت نظام‌مند از بین برد.

این مقام تشکیلات خودگردان فلسطین درباره دلیل روی آوردن این تشکیلات به روند سازش را، حمایت نکردن جامعه بین الملل از راه حل های دیگر، اعلام کرد.

افزایش شمار شهدای غزه به ۱۸۴۱۲ نفر
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۷:۱۲

 وزارت بهداشت غزه بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) از افزایش شمار شهدای جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه به ۱۸ هزار و ۴۱۲ نفرخبر داد.

به گزارش خبرگزاری سما، وزارت بهداشت غزه در شصت و هفتمین روز از تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه اعلام کرد که شمار شهدا از ابتدای تجاوزات تاکنون به ۱۸ هزار و ۴۱۲ نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که شمار مجروحان نیز از مرز ۵۰ هزار نفر عبور است.

پیش از این نیز «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه در گفت‌وگو با شبکه الجزیره اعلام کرده بود: ۲۲ بیمارستان و ۴۶ مرکز بهداشتی و درمانی در سراسر نوار غزه از کار افتاده‌اند.

وی گفت: رژیم اشغالگر در تلاش است تا به فعالیت درمانی و بهداشتی در شمال غزه پایان دهند.

القدره اعلام کرد: اسرائیل مرتکب جنایات کامل نسل کشی و پاکسازی نژادی در غزه می‌شود.

وی همچنین گزارش داد: در پی هدف قرار دادن دو منزل مسکونی در رفح توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در ساعات گذشته ۲۴ نفر به شهادت رسیدند.

حمله حزب‌الله به پایگاه صهیونیستی«المالکیه»
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۵:۱۶

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی المالکیه را با سلاح مناسب هدف قرار دادیم.

در این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی در این حمله تلفات داده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند که چند فروند موشک از خاک لبنان به سمت پایگاه نظامی المالکیه و منطقه «سهل الحوله» در الجلیل اعلی شلیک شد و پدافند هوایی این رژیم آن‌ها را رهگیری کرد.

20 سرباز در پی حملات خودی در غزه کشته شده‌اند
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۵:۱۵

رادیو ارتش اسرائیل امروز (۲۱ آذر) و در شصت و هفتمین روز جنگ در غزه، تعداد تلفات خود را از آغاز نبرد زمینی، ۱۱۱ سرباز و افسر اعلام کرد.

رادیو ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرد که 20 نظامی طی حملات نیروهای خودی در غزه کشته شده‌اند و 13 نفر از آن‌ها در حالی هدف قرار گرفته‌اند که گمان می‌شد نیروهای فلسطینی هستند.  برخی از آن‌ها طی حملات هوایی و برخی در نیز بر اثر شلیک تانک یا شلیک نیروهای پیاده نظامی کشته شده‌اند.

در این گزارش آمده است که یکی از سربازان بر اثر شلیک بی هدف گلوله توسط سربازان اسرائیلی، کشته شده است، همچنین دو سرباز نیز بر اثر تصادف با تانک و نفربر زرهی کشته شده‌اند و دو سرباز نیز در اثر اصابت گلوله توپخانه جان خود را از دست داده‌اند.

نتانیاهو: جنگ با تشکیلات خودگردان در کرانه باختری بعید نیست
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۵:۱۴

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل امروز (۲۱ آذر) در سخنانی گفت که امکان رویارویی نظامی با تشکیلات خودگردان در کرانه باختری وجود دارد و اینکه غزه تحت هیچ شرایطی به کنترل نظامی تشکیلات درنخواهد آمد.

به نوشته الجزیره، نتانیاهو در گفت‌و‌گو با رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که اسرائیل کنترل نظامی غزه را در دست خواهد گرفت و مدیریت امور شهری به تشکیلات خودگردان واگذار می‌شود.

نخست‌وزیر اسرائیل در ارتباط با تلاش کشورهای جهان برای توقف جنگ در غزه نیز گفت: «ما تسلیم فشارهای بین المللی نخواهیم شد».

او همچنین در خصوص شرایط کرانه باختری نیز گفت: «دولت احتمال بروز جنگ علیه نیروهای تشکیلات خودگردان در کرانه باختری را بعید نمی‌داند و طرح‌های فوق‌‌العاده برای مقابله با چنین پیشامدی وضع کرده است».

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل شب گذشته نیز در جمع نمایندگان پارلمان (کنست) گفته بود که فرقی بین حماس و تشکیلات خودگردان وجود ندارد؛ او گفت: «در حالی که حماس می‌خواهد هم اکنون ما را نابود کند، اما تشکیلات قصد دارد این کار را طی چندین مرحله انجام دهد».

او در کمیته امور خارجه و دفاع کنست افزود: «تشکیلات خودگردان فلسطین تحت هیچ شرایطی بر غزه حکومت نخواهد کرد، ما پس از جنگ مسئولیت امنیت در غزه را در دست خواهیم داشت».

نتانیاهو در این جلسه افزود: «۱۲۰۰ کشته در جریان کشتار حماس در ۷ اکتبر برابر با تلفات ناشی از توافقنامه اسلو در سال ۱۹۹۲ است؛ این توافقنامه اشتباه بود که یک صلح جعلی را با فلسطینی‌ها به وجود آورد و امکان ایجاد تشکیلات خودگردان را فراهم کرد».

مذاکره محرمانه دوحه و تل‌آویو بر سر تبادل اسرای فلسطینی
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۶

روزنامه «ایلاف»، صبح امروز (سه‌شنبه)، مدعی شد تل‌آویو و دوحه برای توافق بر سر مرحله دوم تبادل اسرا در حال انجام مذاکراتی محرمانه در یک کشور اروپایی هستند.

مرحله نخست تبادل اسرای فلسطینی و اسرائیلی که به مدت یک هفته به طول انجامید، با میانجیگری قطر، مصر و آمریکا صورت گرفت. این مبادله، یکم دسامبر (۱۲ روز پیش) به پایان رسید و طی آن، ۸۴ اسیر اسرائیلی و ۲۴۰ اسیر فلسطینی مبادله شدند.

ایلاف به نقل از یک دیپلمات ارشد ادعا کرد هیأت‌های اعزامی تل‌آویو و دوحه در حال آماده‌سازی فرمولی جدید برای تبادل اسرا هستند که زنان، کودکان، سالخوردگان و جوانان را در بر می‌گیرد.

در این گزارش همچنین ادعا شده است در این توافق، ۳ افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی مبادله خواهند شد که حماس آن‌ها را به اسارت خود درآورده است.

منبع مذکور در عین حال ادعا کرد که تل‌آویو -مطابق با این توافق- متعهد خواهد شد حدود ۳۰۰ اسیر فلسطینی به اضافه ۳ اسیر با محکومیت‌های سنگین از جمله «مروان البرغوثی» عضو ارشد جنبش فتح را آزاد کند.

این ادعا در حالی منتشر شده است که حماس و تل‌آویو تا لحظه انتشار این گزارش هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند و آن را رد یا تایید نکرده‌اند.

منبع یادشده که اشاره‌ای نیز به نام او نشده، در ادامه ادعای خود گفت که هیأت اسرائیلی شامل چند افسر موساد، افسران شاباک، یک نماینده از دفتر «بنامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، نماینده‌ای از شورای امنیت داخلی این رژیم و همچنین یک نماینده از طرف ارتش رژیم صهیونیستی است.

این ادعا در حالی مطرح شده است که «اسامه حمدان» از مقامات ارشد حماس، بامداد سه‌شنبه، گزارش‌های منتشرشده در برخی رسانه‌ها درباره مذاکرات غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی برای تبادل اسرا را تکذیب کرد.

این مقام ارشد حماس در عین حال تاکید کرد: «تا قبل از پایان تجاوز به غزه، هیچ صحبتی در مورد تبادل اسرا وجود ندارد».

اسامه حمدان این اظهارات را در واکنش به گزارش کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل بیان کرد که مدعی شده بود تل‌آویو برای از سرگیری ارتباطات با میانجیگران و برای آزادی مابقی اسرا آمادگی دارد.

درخواست رهبران هلند و آلمان برای بهبود شرایط انسانی در غزه
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۶

رهبران آلمان و لهستان درخواست پایبندی رژیم صهیونیستی به قوانین بین‌المللی و ارتقای شرایط انسانی در غزه را مطرح کردند.

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با مارک روته، نخست وزیر هلند مدعی شد رژیم صهیونیستی «حق دفاع از خود» را دارد و «حماس مقصر جنگ اخیر» این رژیم علیه غزه است.

او با عظیم توصیف کردن درد و رنج‌های غیرنظامیان فلسطینی به حمایتش از رژیم صهیونیستی ادامه داده و ادعا کرد: «اسرائیل به وضوح در چارچوب قوانین بشردوستانه بین‌المللی عمل کرده و باید این کار را کند!»

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» شولتس اظهار کرد: «ما همچنین از بابت درد و رنج‌های مردم غیرنظامی فلسطینی در غزه غمگین هستیم. باید کمک‌های بشردوستانه به غزه افزایش یابد.»

صدراعظم آلمان بر اهمیت تلاش‌های دیپلماتیک برای حل بحران در فلسطین تاکید کرده و از نظر او راه حل دو دولتی می‌تواند صلح و امنیت را برای فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها برقرار سازد.

در ادامه این کنفرانس مطبوعاتی، مارک روته اظهار کرد، از بابت وضعیت انسانی در غزه و تعداد بالای غیرنظامیان مجروح شده و جان باخته در آنجا «شدیدا نگران» است.

نخست وزیر هلند نیز همچون صدر اعظم آلمان برای رژیم اسرائیل حق ادعایی «دفاع از خود» را قائل شده و ادعا کرد که این رژیم «باید متناسب عمل کرده و به قوانین بشردوستانه بین‌المللی پایبند باشد.»

او در ادامه گفت، از اسرائیل می‌خواهد که در عملیات‌های نظامی خود «خویشتنداری» به خرج دهد و خواستار اجرای «وقفه‌های بشردوستانه» بیشتر به منظور تسهیل تحویل کمک‌های ضروری به غزه شد.

او خاطرنشان کرد: «این بسیار مهم است که آب، غذا، سوخت و کمک‌های پزشکی را بتوانیم به مردم غزه تحویل دهیم.»

آنروا: بسیاری از ساکنان غزه ۳ روز است که غذایی نخورده‌اند
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۲

«آنروا» آژانس امدادرسانی سازمان ملل درباره وخامت اوضاع ساکنان نوار غزه به شدت هشدار داد و اعلام کرد: بسیاری از ساکنان غزه ۳ روز است که غذایی نخورده‌اند

العربی الجدید گزارش داد: با وخامت اوضاع فلسطینیان در غزه در سایه تشدید حملات تل آویو، آژانس امدادرسانی آنروا سازمان ملل از اوضاع نابسامان ساکنان غزه خبر داد.

آنروا اعلام کرد: بسیاری از ساکنان غزه غذایی برای خوردن ندارند و از دو یا سه روز قبل غذایی ندارند. گرسنگی در کمین همه است.

آنروا همچنین تاکید کرده که «ما (در نوار غزه) در آستانه فروپاشی قرار داریم؛ در صورتی که آنروا دچار فروپاشی شود، کمک‌های بشردوستانه ای که همه ساکنان نوار غزه به آن وابسته هستند نیز تمام خواهد شد. با این حال همکاران با تمام توان در حال فعالیت هستند هرچند که بضاعت اندک دارند.

آنروا گزارش داد: غذا، آب و سوخت (از سوی صهیونیست ها) به عنوان سلاح جنگی در نوار غزه استفاده می‌شود. همکاران ما مراکز درمانی را مدیریت و غذا توزیع، و مراکز اسکان را اداره می‌کنند. بسیاری از کودکان جان باخته‌اند. ما آرد شمار زیادی از خانواده ها را تامین کرده‌ایم، اما این کافی نیست.

همزمان «جولیت توما» مسئول بخش اطلاع رسانی آنروا هم گفت: اوضاع در غزه وحشتناک است و از بحران به فاجعه تبدیل شده است. مراکز اسکان ما پر است و توان پذیرایی افراد بیشتر را نداریم. مردم ساعات طولانی در صف می ایستند تا از سرویس بهداشتی استفاده کنند. بسیاری (از شهروندان فلسطینی) روی زمین می خوابند بدون اینکه زیراندازی داشته باشند.

توما گفت: نیمی از افراد ما که در درگیری کشته شده اند و شمار آنها بالغ بر ۱۳۴ نفر است در جنوب غزه و مرکز آن کشته شده‌اند و مکان امنی در غزه وجود ندارد. مردم امکان جابجایی ندارند و (از سوی نظامیان صهیونیست) هدف قرار می‌گیرند. تنها راه پایان این وضعیت برقراری آتش بس است.

حزب‌الله در شمال دست برتر را دارد/ اسراییل در دام افتاده است
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۱

رسانه های رژیم صهیونیستی برای دومین بار اعتراف کردند که حزب الله لبنان دست برتر را در مناطق شمالی فلسطین دارد.

به گزارش شبکه المیادین، این رسانه ها تاکید کردند که شهرک نشین های شمال فلسطین اشغالی به این منطقه بازنخواهند گشت، مگر اینکه وضعیت تغییر کند، بسیاری از آن ها به خاطر احساس نا امنی به کوچ دائمی از این مناطق فکر می کنند.

«عاموس یادلین» رئیس سابق اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی پیشتر با اشاره به برتری مقاومت اسلامی لبنان در مرزهای این کشور با فلسطین اشغالی گفته بود که سید حسن نصرالله در شمال دست برتر را دارد.

تحلیلگر مسائل عربی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز گفت: حزب الله همچنان در شمال دست برتر را دارد، زیرا می خواهد به اسرائیل فشار بیشتری وارد کند و می داند که تل آویو خویشتنداری می کند.

«تسیوی یحزکلی» اضافه کرد: شمال مانند یک منطقه جنگ زده و همه خیابان ها و مسیرها خالی است و اسرائیل در شمال در یک دام افتاده است.

گزارشگر این شبکه نیز گفت: آنچه در شمال در جریان است، یک جنگ موشک های ضد زره است.

«شلومی آلدار» افزود: در جنگ ۲۰۰۶، اسرائیلی ها در خانه های خود ماندند و از دور به شلیک و اصابت کاتیوشا به عنوان خطرناکترین سلاح نگاه کردند ولی امروز موشک های ضد زره بزرگترین تهدید برای آن ها است.

وی بیان کرد: صهیونیست های ساکن این مناطق تا زمانی که اوضاع تغییر نکند، بازنخواهند گشت و همه آن ها به رفتن دائم از این مناطق می اندیشند، زیرا آن ها احساس نا امنی دارند و می گویند که اسراییل برای آن ها ارزشی قائل نیست.

هلاکت یک افسر دیگر صهیونیست در غزه
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۲:۱۷

رژیم صهیونیستی با اشاره به هلاکت یک نظامی دیگر خود در جریان نبرد با رزمندگان مقاومت، اذعان کرد که شمار زیادی از نظامیان کشته شده این رژیم از تیپ ویژه «گفعاتی» هستند.

به گزارش فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک نظامی دیگر خود در جریان نبرد با رزمندگان مقاومت فلسطین خبر داد.

رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یک افسر ارتش این رژیم بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از نبرد در شمال غزه کشته شده است. این نظامی سه هفته قبل زخمی شده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از کشته شدن یک افسر و زخمی شدن سه نظامی دیگر در جریان درگیری های شدید در غزه خبر داد و شدت جراحات سه نظامی را نیز وخیم اعلام کرد.

از سوی دیگر یدیعوت آحارونت گزارش داد: ۲۵ نفر از نظامیان کشته شده ارتش اسرائیل در جریان درگیری های داخل غزه از تیپ «گفعاتی» هستند.

ادامه بمباران شدید مناطق مختلف غزه
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۲:۱۶

 بمباران مناطق مختلف نوار غزه بویژه رفح و خان یونس در جنوب این منطقه ادامه دارد.

در بمباران یک منزل مسکونی در محله «الزهور» شهر رفح که به پناهگاه آوارگان شمال نوار غزه تبدیل شده بود،۲۰ نفر شهید شدند که بیشتر آن ها زن و کودک بودند.

در میان شهدایی که تاکنون در این جنایت، اجسادشان به بیمارستان النجار رفح منتقل شده، جسد یک نوزاد نیز وجود دارد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی در چند ساعت گذشته، اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را نیز بمباران کردند که در این حملات، یک منزل مسکونی به طور کامل تخریب شد و شماری از ساکنان آن شهید و زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

لحظه اصابت موشک های حزب الله به پایگاه های اسرائیل+ فیلم

جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد سه‌شنبه تصاویر عملیات علیه تعدادی از پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

شامگاه دوشنبه بود که منابع لبنانی خبر داد که حزب‌الله با موشک‌های هدایت‌شونده شهرک صهیونیست‌نشین «المطله» واقع در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

تعداد بازدید : 2324

به نوشته وبگاه شبکه «المیادین»، در این حملات، دو ساختمان منهدم شد که نظامیان صهیونیست در آن مستقر بودند.

در فیلم منتشرشده، تصاویر عملیات نیروهای حزب الله در راستای حمایت از مردم غزه در ساعت ۱۵ به وقت محلی، که مقر نظامی «برانیت» را هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند نشان داده شده است. حزب الله همچنین مقر نظامی الراهب را با موشکهای برکان هدف قرار داد که باعث شد چند نظامی اسرائیلی زخمی شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مناطق مسکونی جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی خود قرار داد.

جهاد اسلامی مذاکرات درباره اسرا را تکذیب کرد

«علی ابوشاهین» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت که هر آنچه مربوط به مذاکرات درباره اسراست، به پس از برقراری آتش‌بس در غزه موکول شده است. 

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی از جمله کانال ۱۳ تلویزیون این رژیم مدعی شدند که تحرکات جدیدی برای توافق در خصوص مبادله اسرا وجود دارد.

ابوشاهین در مصاحبه با شبکه المیادین، اخبار رسانه‌های صهیونیست درباره مذاکرات مربوط به اسرا را تکذیب کرد و گفت که در حال حاضر هیچ تماس‌هایی درباره مذاکرات اسرا وجود ندارد. 

وی گفت: «دولت آمریکا جنگ (علیه غزه) را مدیریت می‌کند و روی سخن آن برقراری آتش‌بس انسانی برای بازگرداندن اسرای آن‌ها و سپس ازسرگیری تجاوزات است». 

ابوشاهین افزود که در حال حاضر هیچ سخنی درباره آتش‌بس انسانی وجود ندارد و موضع مقاومت نیز روشن و مخالفت با هر گونه مذاکرات تحت فشار آتش است. 

وی تصریح کرد: موضع یکپارچه گروه‌های مقاومت فلسطین این است که اولویت با توقف تجاوزات و کشتار مردم فلسطین است. 

وزارت بهداشت غزه: اشغالگران به بیمارستان‌ها و کادر پزشکی حمله می‌کنند

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بامداد سه‌شنبه گفت: «صهیونیست‌ها به بیمارستان‌ها، پرسنل پزشکی و حدود ۸ هزار مجروح که نیاز به عمل فوری دارند، حمله می‌کنند».

سرپرست این وزارتخانه به شبکه «الجزیره» توضیح داد: «حدود ۶۰۰ بیمار از جمله ۴۱۳ زخمی تاکنون از گذرگاه رفح برای مداوا در خارج از نوار غزه اعزام شده‌اند».

وی درباره وضعیت وخیم نظام درمانی در نوار غزه هشدار داد: «ضریب اشغال تخت در بیمارستان‌های جنوب نوار غزه ۲۶۰ درصد است که به معنی فاجعه تمام عیار است».

این مقام فلسطینی ادامه داد: «۳ کودک در اثر کمبود اکسیژن در بیمارستان کمال عدوان جان خود را از دست دادند و ۱۲ کودک در بخش مراقبت‌های ویژه و ۶ نوزاد نارس داریم».

سرپرست وزارت بهداشت غزه همچنین افزود: «مراکز پزشکی در شمال فقط کمک‌های اولیه را ارائه می‌کنند و موارد بحرانی را به بیمارستان باپتیست ارجاع می‌دهند».

حماس: بدون پایان جنگ، تبادل اسرا در کار نیست

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بامداد سه‌شنبه گزارش‌ها درباره مذاکرات غیرمستقیم آنها با رژیم صهیونیستی برای تبادل اسرا را تکذیب کرد.

«اسامه حمدان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس بامداد سه‌شنبه گفت: «تا قبل از پایان تجاوز به غزه، هیچ صحبتی در مورد تبادل اسرا وجود ندارد».

حمدان در مصاحبه با شبکه «الجزیره» توضیح داد: «هدف طرف اسرائیلی از طریق افشاگری‌های جاری، مقابله با فشارهای داخلی است».

وی همچنین افزود: «مواضع اسرائیل در مورد یک معامله آینده‌نگر برای مصرف داخلی است».

بایدن: تا پایان حماس به حمایت از اسرائیل ادامه می‌دهیم

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه گفت: «ما به حمایت نظامی از اسرائیل تا خلاص شدن از شر حماس ادامه می‌دهیم».

به نوشته رسانه‌های آمریکایی بایدن در ادامه توضیح داد: «من ساعت‌های زیادی را با قطری‌ها، مصری‌ها و اسرائیلی‌ها گذراندم تا آزادی گروگان‌ها را تضمین کنم».

وی درباره افزایش تصاعدی شمار قربانیان غیرنظامی حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه هشدار داد: «اسرائیل باید مراقب باشد زیرا افکار عمومی جهانی ممکن است یک شبه تغییر کند».

رئیس جمهور آمریکا همچنین افزود: «ما موفق شدیم بیش از ۱۰۰ گروگان را از غزه بیرون بیاوریم و تا زمانی که همه را برگردانیم دست از کار نمی‌کشیم».

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۴۰
حماس چرا دنبال پایان جنگه ؟!
خوب محو کنه اسراعیل رو دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
هدف حماس از اول گرفتن اسیر برای آزادی اسیران فلسطینی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
کسی بهت خبر داده که حماس گفته میخوام اسراعیل و محو کنم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
۱۳:۲۹
هان ؟
پس چی ؟
نه محو میکنی نه میندازی توی دریا
پس معلومه میخواهی چی کار کنی ؟
نکنه میخواهی رفیق شی باشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
میخواد عرزشی ها شیرینی پخش کنن
هنیه کجاس ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
اسماعیل هنیه یک مبارز فلسطینی است، اما تمام فلسطین نیست.
فلسطین هم قطره ای از دریای مقاومت ضد ظلم صهیونیزم و امپریالیزم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
یک مبارز هرگز مخفی نمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
مطابق اصول جنگی خارج از تیررس دشمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
می خواهی از این حرف کلیشه ای به چی برسی؟
توقع داری وقتی اسرائیل در به در دنبال رهبران قیام فلسطین هستند تا با کشتن آنها کل قیام را نابود کنند خودش را جلوی همه آفتابی کند
برادر من عقلت پارسنگ داره یا خودت رو به نفهمی زده ای
توهین نباشه اما ببین آنها که نظر مثبت به تو می دهند آدم های بی فکر و بی منطقی هستند
اکثر الناس لایعلمون یعنی همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
علی کریمی کجاست؟ خواهرش کجاست؟
با آتش بس هم نباید اسرای جنگی مبادله شوند زیرا آمریکا و اسرائیل اگر اسرایشان را گرفتند دوباره شروع به حمله به زن و کودک بی دفاع غزه می کنند چیزی که بعد از تبادل اسرا شاهد آن بودیم، مقاومت اسلامی تا زمانی که ارتش رژیم صهیونیستی اشغال نظامی غزه را رها نکرده و به قوانین بین المللی برنگردد نباید به تبادل اسرا بپردازد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
انگار هنوز خوابی؟ سربازان اسراییلی به نزدیکی مرز غزه و مصر رسیدند ولی شما داری از مقاومت اسلامی حرف میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
نظرت راجع به نوشیدن یه لیوان چای دبش چیه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
من قبول ندارم اسرائیل تقلب کرده بدون اینکه شمال غزه را بگیره رفته سمت جنوب غزه تا بگه من کل باریکه غزه را گرفتم
هر روز هم موشک خوردن اسراییل رو منتشر میکنید هم کشته شده های فلسطيني رو،
مغز براندازان هم اکنون
اسراییل با لخت کردن مردم، کشتار ۲۰هزار غیر نظامی و بمباران بیمارستان ها و مدارس، پیروز جنگ است.

تشخیص
آب نمک قرقره کند. هر دو ساعت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
متخصص قلابی اونی که نوشتی درمان نه تشخیص خدا شفات بده
چرا رسایی و پناهیان نمیرن خان یونس و غزه ؟
چرا مشتاق بهشت نیستن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
بهشت فقط برا بقیه خوبه
علی کریمی کجاست؟
پاسخ ها
متخصص بیکارشناسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
رفته برای بیکارایی مثل تو واون متخصص مغز که 24 ساعته کارتون پای اینترنت پرت وپلا گویی است اشتغالزایی بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
رفته مبارزه از راه دور اونم به صورت مجازی
پوتین سوراخه
چرا فایل باز نمیشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
ولش کن
جدی نگیر
حزب الله لبنان فکر بعدش را کرده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
فکر ؟؟؟؟
:-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
مردان حق مثل تو بزدل نیستند، با جان و مال در راه خدا جهاد می کنند و پیروزند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
همچین میگی فکر کرده انگار داری راجع به ژاپن و کره جنوبی و آمریکا و کانادا و سوئد ک سوئیس صحبت میکنی
نمیدونستیم اسرائیل رابه سگ هارتشبیه کردن هم سانسورمیشه.یک سگ هار که توسط چند ماجراجو تحریک میشود تا مردم را گاز بگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
ادب داشته باش
یه لیوان چتی دبش بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
یا ساندیس یا چای دبش
آروم میشی
جنگ جنگ تا نابودی
اوه اوه اوه اوه
چه اصابتی کرد !!!!
«حزب‌الله در شمال دست برتر را دارد.»

طبق آمار خود حزب الله، در درگیری های اخیر نسبت تلفات حزب الله به اسرائیل ده به یک بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
خدا رو شكر پس ايشالله جنگ ادامه پيدا كنه اسراييل نابود بشه بعدشم همه با هم يه چاي دبش بزنيم
حماس: بدون پایان جنگ، تبادل اسرا در کار نیست.

اتفاقاً نتانیاهو هم همین عقیده را دارد.
چرا شهرک و پادگان اسرائیلی ها اسامی عربی داره؟
مرزهای مصر و لبنان و سوریه را باز بگذارند تا رژیم اسرائیل ببیند چطور خوشه های خشم میلیون ها مسلمان خانه ظلمشان را ویران خواهد کرد در این صورت از دست آمریکا حامی اصلی رژیم موقت اسرائیل هم کاری ساخته نیست چون نه اسرائیل نه آمریکا نمی توانند در برابر این همه مسلمان بایستند.
باید حرکت خودجوشی از سوی مردم مسلمان تمام کشورهای اسلامی صورت بگیرد تا اسرائیل این گونه جنایت نکند.
اسرائیل دست به نسل کشی زده، مرتکب جنایت جنگی شده آن هم با زن و کودک بی دفاع غزه اگر حرکتی از طرف کشورهای اسلامی صورت نگیرد و در برابر این جنایات موضع قاطع نگیرند اسرائیل فردای آینده با سایر کشورهای اسلامی همان خواهد کرد که امروز در غزه می کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار