بازدید 2802
۲

زمان انتظار صدور کارت سوخت چقدر است؟

قرار است در نیمه اول بهمن‌ماه سال جاری، زمان انتظار صدور کارت سوخت، کاهش یابد.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 11 December 2023

 به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، درحال حاضر متوسط زمان انتظار صدور کارت سوخت، از زمان ثبت درخواست تا صدور و ارسال آن به نشانی متقاضی، حدود یک‌ماه است.
 

 در حال حاضر تنها راه برای ثبت درخواست صدور کارت هوشمند سوخت، مراجعه حضوری به دفاتر پلیس ۱۰+ است و بعد از ثبت درخواست متقاضی، حدود یک‌ماه زمان نیاز است تا کارت هوشمند سوخت صادر شده و به دست متقاضی برسد.

قرار است در نیمه اول بهمن‌ماه سال جاری، با رونمایی از سامانه برخط ثبت درخواست صدور کارت هوشمند سوخت، زمان انتظار صدور کارت سوخت از یک‌ماه فعلی، به ۱۰ روز کاهش پیدا کند.

پیش‌راه‌اندازی این سامانه در تاریخ هفتم آذرماه کلید خورد و به‌گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تکمیل و بهره‌برداری از آن برای سرویس‌دهی به عموم متقاضیان، حداکثر دو ماه زمان نیاز دارد.

بعد از راه‌اندازی این سامانه، امکان ثبت و پیگیری درخواست صدور کارت هوشمند سوخت، به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری، برای عموم متقاضیان فراهم می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مسلما از چشم انتظاری برای اجرای همسانسازی حقوق بازنشستگان سالها کمتراست
من برای کارت سوخت به پلیس +10 مراجعه کردم اما علاوه بر 100 هزار تومان ،هزینه های متفرقه به عنوان هزینه احراز هویت هزینه عکس برای احراز هویت هزینه های کپی و کلی هزینه دیگه رو ازم گرفتند که جمعا حدود 200 هزار تومان شد الان هم 2 ماه میگذره هنوز در سامانه میزنه در حال صدور!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی