بازدید 2505
۹

ورود ۸۸ خودرو برقی به ناوگان تاکسیرانی کشور

اولین خودرو تمام برقی رونمایی و ۸۸ دستگاه از آن به ناوگان تاکسیرانی تحویل داده شد.
کد خبر: ۱۲۰۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴ 11 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم رونمایی از اولین خودرو تمام برقی و تحویل ۸۸ دستگاه از آن به ناوگان تاکسیرانی کشور، گفت: در حال حاضر ۳۴ درصد خدمات از حمل و نقل عمومی و ۶۶ درصد از خودروهای شخصی و تاکسی است بنابراین حضور خودروهای برقی در ناوگان حمل و نقل کشور و به ویژه ناوگان تاکسیرانی نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا دارد.

وی ضمن ابراز خرسندی از اینکه اولین بخش تاکسی‌های برقی به حمل و نقل عمومی اختصاص پیدا کرده است، افزود: برای تأمین ۷۰ درصد حمل و نقل عمومی با خودروهای برقی هدف‌گذاری شده است.

شهردار تهران گفت: تلاش وزیر صمت و اهتمام ایشان، مسیر را هموارتر می‌کند تا ۱۰ هزار تاکسی، خودرو، اتوبوس و موتور برقی داشته باشیم و در توسعه برقی سازی صنعت حمل و نقل گام برداریم.

همچنین در این مراسم، تفاهم‌نامه همکاری میان این شرکت خودروساز، سازمان تاکسیرانی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و شهرداری تهران امضا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
88 خودرو برقی در مقابل 5 میلیون خودرو آشغال وطنی ؟؟؟؟ خود گویای همه چیز است
افرین .88 تا خوبه . هوای تهران پاک میشه . مملکت ما باید مدیر کارکرده از خارج وارد کنه تا کشور را اداره کنند . برن یاد بگیرند کشور چین در عرض 5 یا 6 سال هوای شانگهای را پاک کردند. اگر مدیران ... مثل میر سلیم و مافیاها ی مختلف اجازه بدن مردم راحت نفس می کشند.
خسته نباشید دلاور !؟!؟! 88 دستگااااااااه!؟!؟! خییییییییییلیه!؟!؟!؟!
88 دستگاه!
فقط اختلاسهامون ابعاد بزرگ دارن .
از چین؟
بطور متوسط برای خودروهای برقی غیر چینی هر ۵تا۷ سال باید باطری عوض بشه که هزینه بالایی دارد . مثلا باطری نیسان لیف ۴۰ کیلوواتی معادل ۶۰۰۰ دلار و برای مدل ۶۲ کیلوواتی ۸۵۰۰ دلار هست..
فکر اون هم شده ؟؟؟؟
تو چین رونمایی شده؟ این عکسه که چینه نه ایران!!! این چه رونمایی بوده که حتی یه عکس هم نذاشتن بگیرن!!
خب اینا فقط باید دور و بر ایستگاههای شارژ تردد کنن. اگه رفت یه منطقه دورتر و شارژش تموم شد چی؟ همه کارهاتون بخاطر شواف و تبلیغات الکیه.
میگم هوا چقدر عالی شده بخاطر همین تاکسی ها بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست