شرکای اقتصادی ما خالی بند هستند

مهدی کرباسیان از مدیران ارشد سابق ایران در گفتگو با نبض بورس گفت: کسری بودجه ۱۴۰۲ مشخص بود و دلسوزان اقتصادی بارها، هم به دولت و هم به مجلس گفتند. اما آن چیزی که مجلس تصویب کرد نشان داد اصلاً توجهی به این موضوع نکرده و الان، کسری بودجه مشهود است.
کد خبر: ۱۲۰۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 09 December 2023

به گزارشبورس تابناک به نقل از نبض بورس، مهدی کرباسیان در رابطه با کسری بودجه سال گذشته بیان کرد: کسری بودجه ۱۴۰۲ مشخص بود و دلسوزان اقتصادی بارها، هم به دولت و هم به مجلس گفتند. اما آن چیزی که مجلس تصویب کرد نشان داد اصلاً توجهی به این موضوع نکرده و الان، کسری بودجه مشهود است و تورم نمی تواند پایین بیاید. 

کرباسیان با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۳ و تأثیر روابط بین الملل و تحریم ها روی اقتصاد کشور گفت: در بودجه سال ۱۴۰۳ هم، اگر وضعیت مسائل بین المللی و مشکلات تحریم کماکان وجود داشته باشد امیدی نیست که اتفاق خیلی بزرگی بیفتد. مگر این که دولت یک سری سیاست صرفه جویی و انقباضی هزینه های خودش را در پیش بگیرد و راهکارهایی برای جذب سرمایه گذاری خارجی داشته باشد و این ارتباط حداقل با بعضی کشورهایی مانند چین برقرار شود که با آن ها ارتباط خوب دارد و در این میان باید توجه کرد رابطه مهمی که ۲۵ ساله قرار بوده با چین برقرار شود عملی نشده است و این نشان می دهد شرکای اقتصادی ما خالی بند هستند. هرچند که این لغت مناسب نیست.

 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل