بازدید 3167
۵
اشکان خورشیدی از خودش دفاع کرد

داور فوتبال: فکری ثابت کند پرسپولیسی هستم

کد خبر: ۱۲۰۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸ 09 December 2023

داور دیدار پرسپولیس و هوادار به اتهامات سرمربی هوادار در نشست خبری قبل از مسابقه پاسخ داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ اشکان خورشیدی گفت: محمود فکری صحبت‌هایی انجام داد که منجر به این شد که در 48 ساعت گذشته مورد هجمه هواداران مقابل قرار بگیرم. 

 گناه من چیست که یک مربی روی هوا حرف می‌زند تا من ناسزا بشنوم؟ مگر من خانواده ندارم؟ آیا آدم نیستم؟ چرا مربی بدون سند حرف می‌زند؟

 آقایی که این حرف را زده و گفته است من پرسپولیسی هستم، ثابت کند. روزی علیرضا فغانی عنوان کرد که کَس و کارش تعلقات فلان رنگ را دارند. قضاوت من در 20 سال گذشته را ببینند، دوبار دربی را قضاوت کردم، آیا قضاوتی بوده که به سمت رنگ خاصی قضاوت کرده باشم؟

 

فکری صحبتی کرد که در فضای مجازی 48 ساعت مورد فحاشی تیم مقابل قرار گرفتم . مگر من ادم نیستم؟ چرا یک مربی بدون سند حرف می‌زند؟

من می‌دانم که این نشست خبری چطوری ایجاد شد؟ می دانم آقای فاندر مدیر رسانه ای سوال به خبرنگار دادی. یک خبرنگاری تحت تاثیر قرار گرفت و این سوال را پرسید. پرسپولیس و استقلال به من چه ربطی دارد؟

مگر من چقدر از این فوتبال درآمد دارم که برایش این همه فحش بخورم؟ بازیکن میلیاردها تومان پول می برد اما فحش آن را من باید بخورم؟

دو سال است در مورد شما آقای فکری خیلی حرف ها را می زنند خوب است این حرف‌ها را بزنم؟ آقایان مربی انصاف نیست به خاطر نتیجه گرفتن و نگرفتن شما این کار را بکنید.

سیستم رادیویی تو سر ما بخورد چرا باید 48 ساعت بعد فکری را کمیته انضباطی ببرند؟ این چه دردی از من دوا می کند؟

یعنی چی کارت زردهای من تحت تاثیر حرف‌های فکری باشد؟ یعنی چی که سه چهار نفر به داور حمله می کنید؟ عکسی که گرفته شده و فکری می گوید توسط عکاس هوادار گرفته شده است.

در آن بازی من مصدوم بودم و آنالیزور پرسپولیس باید اخطار می گرفت و وقتی فهمید از جایش بلند شد و بعد به من گفت که از سر جایم بلند شدم و به حرفش خندیدم و همان موقع عکس گرفته شد

 48 هزار کامنت فحش در دایرکتم داشتم. چرا باید ناموس من فحش بخورد. امروز مصاحبه کردم و کمیته داوران من را جریمه می کنند اما ما گناه داریم 

قضاوت های من در این 20 سال را بررسی کنید و ببینید طرف رنگ خاصی هستم یا نه 

فیلم بازی را ندیدم بدانم گل پرسپولیس آفساید بوده یا نه 

یک دوربین می گذاشتید که رفتارهای مربیان هوادار را ببینید

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
لجن پراکنی کار امثال فکری است. البته ایشون از یک باشگاه خاصی اومدن که اصولا همشون کارشون اینه.
خوب تعجبی نداره، فکری پرورشس یافته مکتب الاستقلاله. اگر این تهمتها رو نمی زد باید تعجب می کردید. اینها همش عقده است، چندین ساله نتونستن قهرمانیهای پرسپولیس رو هضم کنن.
ناراحت نباش اشکان . این مربی دهنشو باز میکند و چشمش رو می بندد تا باختهایش رو سرپوش بذارد
قضاوتت در دربی و عکس های بعد از بازی بهترین سند بود این بازی هم که گل افساید پرسپولیس افتاب امد دلیل افتاب
خورشیدی عزیز برو حالا قضاوت و سوتهایی که زدی را ببین . مشخص میشه طرف چه تیمی هستی ؟خطای پشت محوطه اصلا خطا نبود صد در صد اشتباه .سهوی بود ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست