بازدید 10718

حساب بانکی امیر تتلو زیر نظر

علاقه تتلو به دلار و یورو قابل کتمان نیست و همواره در گفتگو‌های مجازی با کاربران شبکه‌های مجازی به این موضوع اشاره می‌کند.
کد خبر: ۱۲۰۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ 09 December 2023

به گزارش تابناک، امیر تتلو در هفته گذشته به واسطه برخی جرائم کوچک و بزرگ توسط پلیس ترکیه بازداشت شده و در اختیار دولت جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. میزان درآمد امیر تتلو احتمالا یکی از مسائلی است که نهاد‌های نظارتی درباره آن سوال دارند. البته این موضوع نیاز به تحقیق و پژوهش‌های بسیاری دارد، اما همه به خوبی می‌دانند که این خواننده علاقه زیادی به کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی خصوصی یوتیوب داشته است. 

امیرحسین مقصودلو یا همان تتلو همواره از مخاطبان خود خواسته که آهنگ‌های وی را به صورت رسمی خریداری کرده و برای کنسرت هایش هزینه کنند. 

علاقه او به دلار و یورو قابل کتمان نیست و همواره در گفتگو‌های مجازی با کاربران شبکه‌های مجازی به این موضوع اشاره می‌کند. وی حتی در یکی از موزیک‌های خود که معمولا اشعار آن‌ها را هم خودش به نگارش در می‌آورد گفته است: حساب بانکی درمان نیست جهش لازم است و پول تنها می‌تواند دلیلی برای جهش باشد.

احتمالا به زودی شاهد خروج اطلاعات جدید از بازجویی وی خواهیم بود و مشخص می‌شود گردش مالی حسابش از چه قرار بوده است. هرچند برخی از منابع خبر از ماندن پول‌های او در حساب‌های بانکی ترکیه خبر دادند.

دنیای اقتصاد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست