بازدید 2118
مخارج رفاهی بلانکو هم جزو سقف بودجه است

رجاییان: استقلال برای تخلفاتش بهانه جور کرده

کد خبر: ۱۲۰۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ 09 December 2023

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می‌گوید استقلال همه تناقض های پرونده سقف بودجه خود را توجیه می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رجاییان در خصوص جلسه روز پنجشنبه کمیته انضباطی و رسیدگی به شکایات مطرح شده از باشگاه استقلال، اظهار داشت: معاون حقوقی باشگاه ما در این جلسه حضور داشت. در مورد 10 موضوع صحبت شده و این موارد را دوباره برای کارگروه نظارت برقراردادها فرستادند تا اظهار نظر کند. برای هر موردی مانند رضایتنامه خالدآبادی یا رفاهیات بلانکو مثل ماشین و خانه یا سقف قراردادشان یک بهانه می‌آورند. درمورد این پرونده هم می‌گویم باید عدالت برقرار شود. اگر استقلال تخلفی نکرده و حرفش منطقی است، نه به حرف ما گوش بدهند نه باشگاهی دیگر، کارگروه بیاید مبرا کند.

مدیرعامل آلومینیوم در مورد اینکه شکایت این باشگاه از استقلال شامل چه مواردیست، گفت: چند مورد است. یکی مساله بلانکو است. علاوه بر اینکه او یک قراردادی دارد، رفاهیاتی را هم برایش در نظر گرفته‌اند. اجاره کردن خانه شاید عادی باشد اما با توجه به این که شرایطی برای همه تیم‌ها در نظر گرفته شده، باید در قرارداد قید شود. رفاهیات این بازیکنان آنطور که ما متوجه شدیم شامل خانه و موارد دیگر، ماهی فلان مبلغ می‌شود. باید این هم در قراردادش بیاید. اشکالی هم ندارد.

 

پرداخت خالص یعنی پذیرفتن مالیات

رجاییان با اشاره به بحث مالیات قرارداد بلانکو، تصریح کرد: قرارداد این بازیکن NET بسته شده است. یعنی گفته‌اند ما این مبلغ را خالص به شما می‌دهیم. اینکه می‌گویند خالص می‌دهیم یعنی مالیاتش را هم قبول کرده‌اند.

وی درمورد اینکه باشگاه استقلال معتقد است در قرارداد بلانکو اشاره‌ای به مالیات نشده و به این ترتیب پرداخت مالیات شامل حال آن‌ها نمی‌شود، گفت: وقتی می‌گویند خالص به این بازیکن پول می‌دهیم یعنی چه؟ مالیاتش را چه کسی می‌دهد؟ وقتی در قرارداد نیاورده‌اند که بدتر است یا ظاهرا گفته‌اند از قرارداد سال بعدش کم می‌کنیم. این‌ها ابهامات است.

 

هزار تومان هم فراتر رفته باشیم یعنی تخلف شده

مدیرعامل آلومینیوم درخصوص اینکه خطیر اعلام کرد ماهی 45 میلیون تومان اجاره خانه بلانکو است و آیا شکایت مطرح شده در همین حد است یا فراتر از این مبلغ؟ عنوان کرد: رفاهیات بلانکو باید در سقف بودجه لحاظ شود. حتی اگر هزارتومان هم از این قانون فراتر رفته باشیم یعنی تخلف کرده‌ایم. دیگر بالا و پایین ندارد. تیم‌های دیگر مانند پرسپولیس هم همینطور جریمه شدند.

رجاییان در مورد اینکه گفته می‌شود تفاوت در این است که عنوان "مالیات" در قرارداد بازیکن و مربیان پرسپولیس قید شده، گفت: وقتی می‌گویید من این پول را خالص پرداخت می‌کنم یعنی اینجا هم مالیاتش را پذیرفته‌اید. ما می‌گوییم قرارداد را ببینند و اگر تخلفی شده برخورد کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست