بازدید 3429
۱
وزیر اقتصاد و دارایی در زنجان تاکید کرد؛

خاندوزی: نوسانات بورس ارتباطی به سازمان بورس ندارد

وزیر اقتصاد و دارایی، با اشاره به نوسانات بورس در کشور، تاکید کرد: نوسانات بورس ارتباطی به سازمان بورس ندارد.
کد خبر: ۱۲۰۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ 07 December 2023
خاندوزی: نوسانات بورس ارتباطی به سازمان بورس ندارد

 
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا ، احسان خاندوزی، امروز پنج شنبه (16آذر1402) در سفر یک روزه به زنجان، در جلسه شورای اداری استان، با بیان اینکه بسیاری از جذابیت ها و عدم جذابیت های تولید و سرمایه گذاری در استان متاثر از میزان همکاری و تعامل مدیران اجرایی است، اظهار داشت: تلاش می‌شود در این خصوص اختیارات بیشتری به استان ها داده شود.

وزیر اقتصاد و دارایی، با اشاره به موضوع تفویض اختیار به استان ها در حوزه مولدسازی، ادامه داد: ضروری است در راستای توسعه بیشتر از تمرکز مالی از مرکز به سمت افزایش سهم استان ها حرکت کنیم.

وی، با بیان اهمیت پیشبرد پروژه‌ های نیمه کاره بر مولدسازی، تصریح کرد: در صدد هستیم که اوایل سال آینده منابع خوبی از این محل به طرح ها تخصیص پیدا کند.

خاندوزی، همچنین با اشاره به اختصاص سهام عدالت به جاماندگان، گفت:‌ این امر به یک مانع حقوقی برخورد کرده است که تلاش داریم با رفع آن، موضوع به نحو مطلوب عملیاتی شود.

وزیر اقتصاد و دارایی، در پایان اضافه کرد: استان زنجان عملکرد قابل دفاعی در حوزه اقتصادی دارد و در این استان به لحاظ ارتقای بهره وری، سهولت کسب و کار، نشاط اقتصادی، نرخ مشارکت اقتصادی و نرخ بیکاری پایین خروجی مطلوب و قابل توجهی مشاهده می شود.

  بازدید از چند واحد صنعتی، شرکت در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و حضور در سالن آمفی تئاتر شهید چمران دانشگاه پیام نور زنجان برای  پرسش و پاسخ به دانشجویان استان از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر اقتصاد و دارایی به استان زنجان خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
چون بورس در دو دولت به وضعی افتاده که دولت نمیتونه کسری بودجه رو از جیب سهامدار تامین کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست